Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ..zit momenteel nog met een paar mx300tjes trouwens, maar die gaan d'r binnenkort ook uit, ook ff mx500 kopen.. En trouwens, bij mij gaan dopjes altijd kapot omdat ik ze tussen m'n spaken krijg en dat soort ongein..dan maakt het echt geen fuck uit hoe duurzaam ze zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beige wijde broek met zakken en koordjes aan onderkant Zara Bruine wijde broek met heel veel zakken Tommy (maar die gaat terug) Rood-beige gestreept truitje zonder mouwen Greenhills Sandaaltjes Audley London ![]() Vandaag: beige broek Only met heel veel zakken en aanrijgkoordjes onderin |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Nieuwe rubbers voor mn skateboard...
- Groen hemdje van de H&M - Geruit rokje van de H&M - Wijde bruine broek van de H&M - Zwart/witte sokken - Nieuwe all stars... (2 jaar geleden waren ze nog VEEL goedkoper!! ![]() ![]() - Nieuw gaatje in mn oor laten schieten, in dat rare stukje kraakbeen die nutteloos is... het deed eingelijk wel pijn... majah ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1) Verwijderd | 431 | 09-11-2008 13:15 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de persoon onder je? fizzle-fluffy | 500 | 11-05-2007 19:36 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst gekocht? fizzle-fluffy | 116 | 12-12-2006 14:19 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 | |
Lifestyle |
Belangrijk: Evaluatie-topic Verwijderd | 213 | 22-05-2003 11:12 | |
De Kantine |
ik koop, jij kocht, wij hebben gekocht simple creed | 121 | 05-07-2002 22:17 |