![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik weeg ook 63 kilo (ongeveer) en ben 1.75 en ik ben daar wel tevreden mee, ik kan toch niet afvallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je alleen tevreden bent als je heel erg moet lijnen om een licht gewicht te hebben is dat niet normaal... je moet gewoon niet overdreven wel eten, voldoende sporten, en met dat gewicht moet je leven... tja ik weet dat 't moeilijk is hoor! maar zo is het wel! het is maar een stom modebeeld. ontopic: je hebt een licht gewicht bij je lengte! en eten uit verveling ken ik ook, niet alleen verveling, maar ook uit verdriet, of als ik me heel kut voel. maargoed, OOK verveling, en wat je daar aan doet, tja, zorgen dat je dingen te doen hebt... is moeilijk i know, en als je dan toch wil gaan eten, ga dan gezonde dingen eten, daar zitten vaak weinig calorieen in en daar kom je dus ook niet van aan. bij.v droog brood, augurken, fruit, groente, etc..
|
Ten eerste als je 1.77 en je weegt 63 dan ben je echt zeker niet te zwaar. Ik ben 1.66 en weeg dan en ik ben zelfs niet te zwaar.
Ik denk dat je moet proberen om alleen nog in de pauze en aan tafel te eten..bv. niet achter de tv gaan eten, maar nogmaal je bent niet te zwaar dus is het ook niet nodig..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
waarom eet je? MissesLena | 59 | 26-08-2004 09:19 | |
Eten & Drinken |
Eten Uit Verveling... -E- | 43 | 16-03-2004 17:08 | |
Eten & Drinken |
Eten uit bezigheidstherapie Kill me Ce soir | 21 | 01-12-2003 17:33 | |
Lichaam & Gezondheid |