Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen nog ff eerder vrij zien te krijgen zaterdag.
||
Citaat:
kunnen we samen gaan, zou wel tof zijn ![]() maare ik kom zowieso ![]() alleen nog ergens 5 euro vandaan zien te toveren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ich habe dr ganz veel zin in! Ik moet om 7 uur Steve van't station halen, dan gaan we eerst nog even naar mijn huis, en even wat eten enzo, dus ik ben misschien wat later, bewaar dan nog even wat mooie Crowd-Surf Momenten totdat ik dr ben ![]() ![]()
||
Citaat:
Pharmacon was ![]() en Defeat was ook super! (super dope hardcore! echt wow! ik had ze al eens gezien, maar ze zijn nog beter geworden!) en schattigeWilbert gaf wie immer n spetterende actieve show ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Defeat was idd erg goed imho en Pharmacon klonk ook wel c00l alleen is het niet echt mijn ding.
||
Citaat:
![]() gaan we katten ![]()
|
T was vet
Pharmacon klinkt elke keer dat ik ze zie beter, nieuwe nummers zijn ook vet ![]() Defeat erg vet, drummer kijkt wel als een debieltje, zanger staat te hupsen alsof 'ie een luier omheeft en de bassist lijkt..afwezig.. Gelukkig wordt het nog opgevangen door een BEER van een gitarist ![]() ![]() Maar t was cool ![]() En Melanie dr dreads zijn super gelukt!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die gitaar dude was gaaf ![]() ![]()
|
|