Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ik vind muizz nou niet bepaald op Avril Lavigne lijken (totaal niet eigenlijk) of ligt dat nou aan mij? Muis heeft gewoon een onwijs lief knap gezichtje ![]() ik kan trouwens nog steeds niet uit over de meeting.... ik ben gewoon al 3 dagen zo ongezond vrolijk, hihi. Ik heb echt zin in de volgende meeting! maar dit keer wil ik wel even met meer mensen praten! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ow joh!! was die voor jou?????? Ja, als ze dat nou even gezegd hadden ![]() Nog maar een keertje dan, nu ik weet wie degene was waar ik iets vaags naar schreef ![]() Nou dag mede solefaldgek! en nou meen ik het ook nog eens dat ik het jammer vind dat je er niet was ![]()
||
Citaat:
![]() dat was mijn discman ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Das wel de discman die ik in het gras heb zien liggen en kijk eens hoe Black Reina erbij staat.. echt op een manier van ik zie niet wat er gebeurd en ik wil er niets mee te maken hebben. Goed detective werk Iempje ![]() kusje voor Ieme
||
Citaat:
Maar deze foto is genomen op het station, dus nog voordat ze hem kwijt was, dus dat kan nooit die van haar zijn. Ha, daar heb ik je mooi ff he |
![]() |
||
Citaat:
Iets is pas kwijt als je het mist.. als die cd speler nog in de buurt was en in het gras lag ensow.. dan wordt ie pas gemist zodra ie neit meer te zien is. Marge heeft een kleurtje dus ik denk sowieso al dat ze het gedaan heeft ![]()
||
Citaat:
ha, daar heb je niet van terug he? Ik kan zo bij de berede politie, daar kunnen ze nog wat van me leren. |
![]() |
||
Citaat:
Jij zit ook in het dieven complot. Kleurtjes zijn ![]() Ik heb hem niet nee, ik reisde met Annelijn/freakinaround wordt dan wel erg moeilijk om hem verborgen te houden.. SounD...heeft zover hij weet nooit wat gestolen...
||
Citaat:
![]() ![]() n e way, ik denk dat die discman zelf vond dat ie er vandoor moest gaan, is samen met een pakkie peuken z'n eigen avontuur begonnen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doen discmans dat dan? en roken die tegenwoordig ook al? ![]()
||
Citaat:
![]() ... ik heb je meteen uitgelogd.. maar pas op voortaan, others may not be so kind..
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 21:30. |
![]() |
|
Mensen hebben mij genoemd
![]() ![]() Heel veel mensjes waren lief, al verstopte ik mij het meeste van de tijd bij de twee liefigste homo's ter wereld..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |