Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 19:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ga hier binnenkort naar toe met een paar vriendinnen, t schijnt wel een goede show te zijn.
is iemand hiernaar toe geweest? en hoe was het?

nog voor de mensen die t niet kennen:
'Dit seizoen kunnen we rekenen op een nieuwe spectaculaire voorstelling van ISH: ‘Triple ISH’. Deze voorstelling is geïnspireerd op de elementen: water, vuur, aarde en lucht. De groep is voor deze productie uitgebreid tot 11 spelers, die ook in deze voorstelling hun skills laten zien op het gebied van skatedans en –stunts, acrobatiek, street- en breakdance, funsports, rap, martial arts en en DJ-technieken. Vanwege het overweldigende stuntwerk in de debuutvoorstelling ‘ISH’, keert de halfpipe in ‘Triple ISH’ weer terug. Deze voorstelling belooft, net als de vorige producties van ISH, weer een spectaculaire (audio-)visuele theaterervaring te worden. Reserveer je kaarten dus tijdig! '

bron: http://www.ish-events.com/nl/tripleish.php

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 10:48.
Advertentie
Oud 07-05-2003, 07:24
Gothic
Gothic is offline
Misschien kun je er wat meer over vertellen, dan hebben de mensen die het niet kennen er ook wat aan ?
Oud 14-05-2003, 16:05
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik ben naar ish2 geweest en het viel me een beetje tegen!
De dansen enzo zijn wel goed maar sommige duurden wat te lagn amara was wel heel gaaf!
Oud 14-05-2003, 16:36
alpha
alpha is offline
Weet iemand ook hoe ze in het volgende seizoen heeten?
Quatro ISH ofzo? Ik wil er al een tijdje heen, maar ik doe het telkens niet, denk dat ik toch maar heen ga.
Oud 17-05-2003, 23:23
sublime
sublime is offline
ik wil heel graag naar ish, maar t komt nooit hier in de buurt... tlijkt me echt gaaf... bij dokwerk was een keer een documentaire over marco, van ish dus en nog een skater ie er verder niet toe doet, maar daar zag je dus ook stukken van die shows en de repetities en dan heb ik echt zoiets van woh dat wil ik ook kunnen!!

toch maar even kijken of t er dit jaar nog in zit. anders wachten op de volgende show
Oud 19-05-2003, 17:58
Rosie
Rosie is offline
Ik ben bij ish 1,2 en 3 geweest en ik vond de eerste het beste. De tweede minder.. dansen viel tegen en vooral het skate werk en die muziek miste ik. Bij ish 1was de human beatbox echt heel erg gaaf.
Triple ISH vond ik erg op de eerste lijken en vond hem ook echt heel gaaf. Alleen die muziek.. bij de eerste was het meer muziek van hun zelf en bij de derde veel mixjes.
Maar het is echt super wat ze doen! Dat dansen, het maakt niet uit of het nou echte skates zijn of van die oude rolschaatsjes, volgens mij kunnen zij echt overal mee overweg.
Het is echt leuk om te zien, maar denk niet dat ik nog naar de vierde ga..
Maar wel aan te raden, zeker te weten wel!

Kuss
Oud 26-05-2003, 15:51
BCR
BCR is offline
Yay, Triple Ish is cool
Oud 26-05-2003, 18:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
vriendin van me heeft foto's gemaakt tijdens de voorstelling. ze zijn wel een beetje wazig, maar voor de liefhebbers:
http://www.thefollescheusalssite.com/ish.htm
Oud 30-05-2003, 20:17
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
kben ook naar ISH1 geweest...was zwaaarrrr coooollll... vooral die human-beatbox jah...maar kweetniet of die in 2 of 3 ook nog zat? ...mja...ik vond het iig wel gaafjes...
Oud 31-05-2003, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 14-05-2003 @ 17:05:
Ik ben naar ish2 geweest en het viel me een beetje tegen!
Ik had heel veel goede dingen van de eerste show gehoord maar dit viel inderdaad tegen.
Advertentie

Regels voor berichten