Voor een profielwerkstuk van maatschappijleer hebben we een onderwerp gekozen: Criminaliteit onder allochtonen. Daar hoort drugs dus ook bij.
Omdat we een heleboel meningen nodig hebben (anders is t te onnauwkeurig) vraag ik je om hier alsjeblieft ff op te reageren.
Mijn mening: de Italianen,Colombianen en Russen die in de criminaliteit belanden worden direct maffiosi, ik weet het hoor mail mij is , ik heb ondanks nog een spreekbeurt moeten houden van de maffia , dus ik weet alles
mik-mak schreef: Mijn mening: de Italianen,Colombianen en Russen die in de criminaliteit belanden worden direct maffiosi, ik weet het hoor mail mij is , ik heb ondanks nog een spreekbeurt moeten houden van de maffia , dus ik weet alles
...
COSA NOSTRA
Ik ken alleen maar autochtone dealers..... (ken er wel een paar :-))
HOUD JE BEK OVER RUSSEN OKEE.
al ben ik russisch dealde ik vroeger wiet op school enzo
doe het allang niet meer omdat 3 vrienden van mij die me hielpen ermee waren gepakt en van school gekicked.
Als je kijkt naar de grote criminelen in N.L zoals Johan V de Hakkelaar zijn bijna allemaal autochtoon,ze hebben zoals net iemand zei voor de slechte klusjes allochtonen als slaafjes.
Zelf ken ik ook meer meer autochtonen dealer dan allochtonen.