Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind vooral de tweedehands-kramen zegmaar leuk. de andere ook wel, maar met die kleding lopen idd vaak al heel veel mensen.
maar er is wel altijd wel een leuke sfeer vind ik. ![]() en ohja, meisjemeis, als je gewoon de metro neemt vanaf het CS, dan gaat ie altijd langs het waterlooplein.
|
Verwijderd
|
Een goede vriend van mij merkte laatst wat op. Ik moest er hard om lachen. "Jeff" zei hij. "Het Waterlooplein is eigenlijk helemaal niet goedkoop. En toch is het dé plek voor provinciaalse rockers met een grote rugzak. En een fles Pepsi."
Ik had er niets aan toe te voegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb anders een hele mooie djembe daarvandaan...maar ik moet wel zeggen dat er ook heel vele kraampjes zijn die precies hetzelfde verkopen...als je van alle soorten kraampjes er maar eentje neer zou zetten zou het waterlooplein een stuk kleiner zijn
![]() maar goed, toen ik er de eerste keer was vond ik het helemaal geweldig...maar in de tussentijd is er (bijna) niks veranderd dus vind het nou best saai geworden...maar afentoe is het wel handig als je iets "alto's" zoekt, meestal kan je het daar wel vinden voor niet al te veel geld...een winkel hier in Hilversum verkoopt veel wat je ook op het waterlooplein kan vinden maar het is meteen een stuk duurder... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ik zoek... botulismf | 500 | 11-12-2006 23:33 | |
De Kantine |
waterlooplein wel of niet open? Delifrena | 27 | 03-03-2005 19:21 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst? I <3 cock | 499 | 06-07-2004 08:54 | |
Lifestyle |
corsetten? elfje16 | 159 | 08-11-2003 16:24 | |
Lifestyle |
nog meer dan Waterlooplein?? japannertje | 8 | 17-02-2003 21:32 | |
Lifestyle |
routebeschrijving station - waterlooplein forum.scholieren.com | 6 | 14-10-2002 17:37 |