Advertentie | |
|
![]() |
|
via o2 daar de link sms4sale betaal je hele weinig voor smssen
|
via www.smscity.nl kun je er eentje per dag sturen volgens mij....maja, die lycos van vroeger was goed, maja, die's weg
![]()
|
![]() |
www.hi.nl
limiet: 15 per week
|
http://www.1rstwap.com/1rstwap
Als je je hebt geregistreerd, kun je 15 SMSjes per week versturen. Na het verzenden kun je zien of ze aangekomen zijn. De SMSjes komen bij Ben° in ieder geval wel aan, maar volgensmij niet bij Vodafone en KPN. Ik kan mij herinneren dat ik 't registreren wat lastig vond, maar als 't eenmaal is gelukt, is 't een handige SMSsite! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk ik eindelijk de ideale sms site gevonden te hebben. Werkt ook perfect naar me eigen toetstel (Dutchtone) Krijg ik hem niet verzonden naar een Ben toestel ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Moet je een adsl abbo, of een gewoon telefoon abbo bij tiscali nemen. Dat hebben wij. 11 gratis smsjes per dag
![]() ![]() ![]() En ook gewoon naar alle providers. Werkt altijd. Nooit problemen
|
oh, je zou ook is 12move.nl kunnen proberen. Mijn lieve nichtje stuurt mij altijd vanaf daar smsjes. Ook omdat haar vader daar een abbo heeft, maar das volgens mij zo'n gratis abbo. Dus als je je daar effe aanmeld kom je er snel genoeg achter
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik gebruik altijd 1rstwap, maar dat werkt idd nietbij alle providers..
Maar wel waar ik naar toe sms ![]() Maarruh, ICQ? Dat werkt ook meestal wel..! (Ook naar 1 provider nite, weet niet welke, maar iig wel naar dutchtone, o2.. 20 per dag / accoutn.. Zo heb ik m'n vriend in de vakantie met 80 smsjes per dag verveeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://www.lunenburg.nl/lunenburg.htm
zij hebben 500 gratis sms-jes op een dag, tot die op zijn kun je eindeloos sms-en, moet je wel vroeg doen dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit 2x bij Hotsms.com : 1 gratis per dag... en via mijn huistelefoon waardeer ik soms voor €1,14 (??) 20 smsjes op Bij hi : 15 smsjes per week. Geloof wel dat je kpn moet ebben. smscity.nl : 1 gratis per dag boltblue.com : 15 per maand
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 13:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- HotSMS doe ik ook. 1 gratis per dag ja en de rest dokken!! - HI kan ik niet doen omdat ik bij Dutchtone zit en niet bij KPN ![]() - SMScity werkt goed maar niet op BEN ![]() ![]() - Boltblue wil mij geen Tin-code versturen zeker omdat ik weer dutchtone heb en geen het zo geliefde KPN. ![]() ![]() Groetjes Bert |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Werkt everyday nou wel naar elke operator?
Iemand zei toch dat je dan gewoon effe een e-card moest versturen en dan kon je weer een smsje versturen ofzo? Kan je dan gewoon effe 2 e cards naar je eigen mail sturen, en dan heb je weer 2 smsjes ![]() Als dat werkt is dat best een aardig alternatief. Want everyday werkte altijd wel goed. Vroeger dan tenminste ![]()
||
![]() |
Citaat:
Let op niet naar BEN ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] SMS-jes op site plaatsen Verwijderd | 5 | 19-08-2005 15:25 | |