Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, zoals ik al zei, t ligt aan de persoon. |
![]() |
|
het is niet dat ik niet om haar geef of van haar hou. ze is namelijk alles voor me. Ik ging met een vriendin naar de bioscoop, en die zoende mij toen. na enkele seconden duwde ik haar van me af. tja, toen was het al te laat.
|
Zoals ik ooit eerder heb gezegd " vreemdgaan is respectloos en achterbaks" . je had vantevoren 3 keer na moeten denken. Als je je vriendin geen pijn had willen doen dan had je dat toen ook kunnen weten. Dat is mijn mening maar en daar zit je nu vast niet op te wachten. Laat haar weten wat ze voor je betekend.
|
![]() |
|
![]() |
Het is ontzettend simpel: je zult nl haar vertrouwen weer terug moeten winnen. Dit zal erg lang duren en je zult zeer rustig aan moeten doen. Het kan zelfs zo zijn dat ze nooit meer iets met je te maken wil hebben. Je zult haar mening moeten respecteren en aan de hand daarvan kan je eventueel verder gaan.
Concluderend zul je zelf op de blaren moeten zitten als ze je nooit meer wil zien. Jij hebt het zover laten komen en jij bent zo achterbaks geweest om vreemd te gaan. Niets kan dat goedpraten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja. Als ik het zo hoor is het niet echt heel ingrijpend. Als die vriendin jou zomaat 'out of the blue' een zoen gaf, had je inderdaad meteen je hoofd weg moeten trekken. Niet eerst even proeven hoe ze smaakte, meteen een pets verkopen.
Ik weet niet precies hoe de situatie in elkaar zit. Heb je al aan haar toegegeven dat je bent vreemdgegaan? Boy, you're fucked. Je moet gewoon volhouden dat je er niets aan kon doen, dat je stomverbaasd was (vandaar die paar seconden) en dat je gewoon overrompeld was. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zou je even een voorbeeld geven! Het komt goed, jullie hebben weer wat. Maar zei gaat vreemd dit x! wat zou jij zeggen!? zei zegt nou jij deed het toch ook! en dan blijft het maar zo gaan! Nou uuh succes ermee hoop dat het een beetje duidelijk is. hoop dat het goed komt!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
het volledig aan haar overlaten. niet pushen of zoiets, maar haar wel duidelijk laten weten dat je spijt hebt, van haar houdt en haar mist. ik zou het juist een afknapper vinden als je haar rozen stuurt en zo maar dat hangt natuurlijk helemaal van haar af, volegns mij maakt een serieus gesprekje waarin je zegt dat het stom van je was en dat je het ebst begrijpt als ze je niet meer wil zien maar dat je mist en dr terug wil veel meer indruk.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug?? gammo96 | 5 | 10-01-2015 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik de band weer terug? Different | 11 | 01-12-2013 17:52 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik iemand terug waar ik wat mee heb gehad?? Sunshine93 | 14 | 14-01-2009 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis een droomvrouw ssens | 8 | 17-12-2003 17:38 |