Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 20:34
bracelance
bracelance is offline
ik ben weer terug. Misschien kennen sommigen mij nog en misschien ook wel Highlight. Wij hebben 2 jaar verkering gehad, maar ik ben helaas vreemdgegaan, ik weet niet wat mezelf bezielde, maar het is gebeurd.Het is nu dus uit, en ze is heel erg boos.
Wie iemand iets om haar voor me terug te winnen, ik wil echt alles doen.
Oud 14-05-2003, 20:37
Verwijderd
Ze is haar vertrouwen in jou kwijt, en dat is aannemelijk... Blijf dus vooral eerlijk tegen haar en dring je zelf niet op, zorg dat je haar vertrouwen terugwint (ook al lukt het waarschijnlijk niet).
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:40
miro
miro is offline
Ze zal je nooit meer echt kunnen vertrouwen, ik weet niet of je zon relatie wil maargoed. Ik zal je niet gaan zeggen waarom ik zo erg tegen vreemdgaan ben want daar zul je wel niet op zitten te wachten.

Hoe je haar terug krijgt...... Doe alles voor dr, stuur dr rozen, biedt haar je excuses aan tot ze dr helemaal gek van wordt, ga met haar praten, zeur aan dr hoofd, zeg dat t stom was enz.

Je zal dr tot t einde moeten smeken, en je zal ALS t lukt ook moeten accepteren dat ze je niet meer vertrouwd.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 14-05-2003 @ 21:34:
ik ben weer terug. Misschien kennen sommigen mij nog en misschien ook wel Highlight. Wij hebben 2 jaar verkering gehad, maar ik ben helaas vreemdgegaan, ik weet niet wat mezelf bezielde, maar het is gebeurd.Het is nu dus uit, en ze is heel erg boos.
dring jezelf inderdaad niet op. laat het even rusten zodat ze niet meer in haar eerste boosheid zit, probeer dan een keer rustig met haar te praten en probeer haar vertrouwen terug te winnen. zeg dat je het begrijpt dat ze boos is, maar dat je echt alleen van haar houdt. zij zal uiteindelijk de beslissing moeten nemen, daar kun jij weinig aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:42
miro
miro is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 14-05-2003 @ 21:40:
dring jezelf inderdaad niet op. laat het even rusten zodat ze niet meer in haar eerste boosheid zit,
Geloof mij maar, boosheid zal dr altijd blijven en later zal dr verbittering komen..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 14-05-2003 @ 21:42:
Geloof mij maar, boosheid zal dr altijd blijven en later zal dr verbittering komen..
denk wel dat je gelijk hebt, maar als hij haar persé terug wil is dit denk ik de enige manier die heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien succes zou hebben... het heeft weinig nut om met haar te praten terwijl ze nog echt heel erg kwaad is
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:46
miro
miro is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 14-05-2003 @ 21:43:
denk wel dat je gelijk hebt, maar als hij haar persé terug wil is dit denk ik de enige manier die heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien succes zou hebben... het heeft weinig nut om met haar te praten terwijl ze nog echt heel erg kwaad is
Ja ligt denk ik ook aan de persoon. Maar in mijn ervaring is t gewoon zo dat toen ik zelf de tijd had gehad om dr over na te denken dat er zo veel verbittering was dat ik nooit meer iets met die vent te maken wilde hebben. Je hebt dan al je gedachtes op een rijtje gezet en je weet gewoon dat je wel meer waard bent als zon gozer die blijkbaar te weinig om je geeft en je dan expres kwetst. Terwijl je als je boos bent nog over te halen bent (misschien dan)

Maargoed, zoals ik al zei, t ligt aan de persoon.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:56
bracelance
bracelance is offline
het is niet dat ik niet om haar geef of van haar hou. ze is namelijk alles voor me. Ik ging met een vriendin naar de bioscoop, en die zoende mij toen. na enkele seconden duwde ik haar van me af. tja, toen was het al te laat.
Oud 14-05-2003, 21:02
miro
miro is offline
Zoals ik ooit eerder heb gezegd " vreemdgaan is respectloos en achterbaks" . je had vantevoren 3 keer na moeten denken. Als je je vriendin geen pijn had willen doen dan had je dat toen ook kunnen weten. Dat is mijn mening maar en daar zit je nu vast niet op te wachten. Laat haar weten wat ze voor je betekend.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:46
Thomas
Thomas is offline
Het is ontzettend simpel: je zult nl haar vertrouwen weer terug moeten winnen. Dit zal erg lang duren en je zult zeer rustig aan moeten doen. Het kan zelfs zo zijn dat ze nooit meer iets met je te maken wil hebben. Je zult haar mening moeten respecteren en aan de hand daarvan kan je eventueel verder gaan.

Concluderend zul je zelf op de blaren moeten zitten als ze je nooit meer wil zien. Jij hebt het zover laten komen en jij bent zo achterbaks geweest om vreemd te gaan. Niets kan dat goedpraten.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:28
Verwijderd
Tsja. Als ik het zo hoor is het niet echt heel ingrijpend. Als die vriendin jou zomaat 'out of the blue' een zoen gaf, had je inderdaad meteen je hoofd weg moeten trekken. Niet eerst even proeven hoe ze smaakte, meteen een pets verkopen.

Ik weet niet precies hoe de situatie in elkaar zit. Heb je al aan haar toegegeven dat je bent vreemdgegaan? Boy, you're fucked. Je moet gewoon volhouden dat je er niets aan kon doen, dat je stomverbaasd was (vandaar die paar seconden) en dat je gewoon overrompeld was.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 23:15
poesiefox
poesiefox is offline
Een kortdurende zoen, die je zelf niet begonnen was maar wel zelf afstopte...

En daar maakt ze het om uit?

Nou nou, de liefde voor jou zat echt heel erg diep dan he?

Poepoe, wat een vergevingsgezindheid...
Oud 14-05-2003, 23:16
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 15-05-2003 @ 00:15:

Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 07:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:

Idd... Maar misschien was het de laatste druppel, ik ken zijn verhaal verder niet...
Oud 15-05-2003, 09:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
bracelance schreef op 14-05-2003 @ 21:34:
Ik zou het heel rustig aan pakken! Om voorzichtig haar vertrouwen terug te winnen (wat je waarschijnlijk niet meer volledig lukt) Dat heb JIJ kapot gemaakt! Ikweet wat je bedoeld, je werd gewoon meegesleept! maar het was wel uiteindelijk je eigen beslissing . Het is echt moeilijk om zo iets goed te maken! ik heb gezegt hoe je het zou kunnen doen! maar jij kent je vriendin het beste! En zult het zelf moeten doen op de beste manier die geschikt is voor haar!

Zou je even een voorbeeld geven! Het komt goed, jullie hebben weer wat. Maar zei gaat vreemd dit x! wat zou jij zeggen!? zei zegt nou jij deed het toch ook! en dan blijft het maar zo gaan!

Nou uuh succes ermee hoop dat het een beetje duidelijk is.
hoop dat het goed komt!
Oud 15-05-2003, 09:04
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 14-05-2003 @ 21:43:
ja dat bedoelde ik! Bedankt hehe! Het is nog vroeg dus kom niet zo goed uit me woorden
Oud 15-05-2003, 13:06
MissMorena
MissMorena is offline
weinig kans dat je der terug krijgt maar je kan haar al je liefde voor haar laten zien doe moeite voor der zeg dat je verkeerd bent geweest...en wat die vriendin betreft ik zou uit der buurt blijven!!

suc-6
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:23
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nog een x : SUKKEL!
Oud 15-05-2003, 17:57
Piccola
Piccola is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:17
brynn
brynn is offline
het volledig aan haar overlaten. niet pushen of zoiets, maar haar wel duidelijk laten weten dat je spijt hebt, van haar houdt en haar mist. ik zou het juist een afknapper vinden als je haar rozen stuurt en zo maar dat hangt natuurlijk helemaal van haar af, volegns mij maakt een serieus gesprekje waarin je zegt dat het stom van je was en dat je het ebst begrijpt als ze je niet meer wil zien maar dat je mist en dr terug wil veel meer indruk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten