![]() |
|
Rancid speelt op Pukkelpop.
Dit is bevestigd door de Groezrock organisatie(Hans). bron: http://members2.boardhost.com/groezrock/msg/14159.html Hans heeft ook de Groezrock bands bekend gemaakt op het groez forum dus dit is betrouwbaar. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
mensen, er is nix mis met stagedives, die zie je bijna altijd aankomen.. crowdsurfers zie je niet aan komen en die dan kan je nog wel eens een kist in je nek krijgen.... (maar dat is het risico van het vak en ik ben ook voor crowdsurfers
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je weet ongeveer wel waar stagedivers komen... het is vaak dat ze naar de hoeken springen om de pit te vermijden naja ik heb er niet zo veel last van (ookal krijg ik er zo nu en dan 1 op mijn hoofd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mj aok, ze komen inderdaad wel eens op je hoofd, maarja, in de pit wordt je toch ook wel eens verrekte hard geraakt... ![]() het komt er eigelijk best wel op neer dat ik het of niet erg vind, of ik ben er aan gewend ![]()
|
Verwijderd
|
stagedivers zijn kuttig irritant, het zijn altijd de dikke behaard zwetende lelijke stagedivers die mijn kant op springen terwijl ik ff op t cvoncert let, en nou nooit een lekker wijf met tieten ensow.....
eigelijk zouden ze een stagedive verbod voor lelijke mannen moeten invoeren.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind stagedivers irritant maar het is opzich wel leuk om zelf te doen... laatste keer voor mij was denk ik een jaar of twee terug al. Vind het aso tegenover de mensen die gewoon willen kijken. Je ramt altijd wel iemand tegen ze harsens. Al is het maar die veertien jarige emo die naar zijn eerste concertje gaat.....
Nieuwe regel: Stage diven is ok zolang je emo's verwondt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik er tegen ben ik doe het alleen zelf niet uit respect voor de nekwervels van anderen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zucht... Waarom zetten ze niet gewoon stoelen neer dat iedereen netjes stil kan kijken... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij hoor je niet zijken op stagedivers als ze maar ff laten weten dat ze over komen door bijv. ff op het podium met den armen te wapperen. En een wiplash is wel iets meer dan een pijntje. |
![]() |
|
Of je let gewoon op. Bij de shows die ik bezoek dived iedereen netjes aan de zijkant. Als je daar staat weet je dat ze komen.
Ik dacht dat punk/hardcore afreageren was. Guess i was wrong. Ik ben ook niet zo'n mosher/diver, maar fuck ik weet zelfs dat als ik upfront sta dat ik geraakt word....jullie moeten maar nooit naar een kleine hardcoreshow gaan. Lijkt me verstandig ![]()
|
bovendien...
alle mensen die zitten te zeuren over crowdsurfers en stagedivers... staan jullie wel eens in de pit...? daar voel je soms toch ook een rake klap (en als je windmill krijgt een nog iets hardere klap zelfs ![]() en daar stoot je misschien ook wel eens tegen mensen op aan de rand die eigelijk niet mee doen?
||
Citaat:
ga toch naar direct ofzo ![]() loser
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
weet iemand al iets over programma pukkelpop? stoelkruk | 83 | 20-05-2003 19:58 |