Advertentie | |
|
![]() |
|
zelda roelt, vooral oot. jammer dat mm met tijd is
me has a n64, maar de meeste spellen heb ik gedowned, dat koste minder. lylat wars heeft gave multiplayer, jammer van de weinig levels. iedereen heeft een 8-bit nintendo: baksteen met twee rode knoppen en een kruisje *pling* xbox zuigt, heeft over het algemeen alleen maar schietspellen, en draait wel freebsd, maar geen windows. (maar daar is al een topic over) tot zover alle replys
|
![]() |
de n64 is geweldig!
vrienden van me lenen nu de n64 van me, ze hebben gister mariokart gekocht. nostalgie...zucht Ga binnenkort maar weer eens spelen. btw, xbox zuigt niet. Live vind ikzelf erg goed werken en heeft veel mogelijkheden en bijna iedereen die het heeft is er laaiend enthousiast over.Op de andere consoles gaat het niet echt storm met online gaming.
||
Citaat:
![]() dat spel was puur en alleen gemaakt om nintendo van het kiddie imago af te helpen ![]() ![]() leuke game idd ![]() n64 was leuk ![]() ![]()
|
Ik heb er een. Bij het begin vertoonde hij al kuren.. af en toe crasht een spel gewoon, win98 taferelen. Geluid blijft 1 sec repeaten, echt irri. Ja dan gaat de lol er snel vanaf als je in Zelda met baas aan het vechten bent en dat ding crasht weer.
Had ermee terug moeten gaan, maarja niet gedaan, stom. ![]() Vervelende is dat ik dit ook al met de NES had. M'n SNES deed het wel goed, maar die heb ik weggegeven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een spel gaat niet eens vaak om het uiterlijk, maar om de gameplay of het plot. ik blijf het zeggen: googgle op: Elasto mania Sumo hoppers Liero Wurmz Blobby volley etc etc
|
N64 was wel een goede console, alleen jammer dat de analogr stick zo gauw kapot ging .
Mijn N64 game top 5 1.Mario 64 2. Zelda ![]() 3.Misschief Makers 4.Paper Mario 5.Lylat wars En er waren nog meer super spellen , Zoals Yoshi's story , Mystical Ninja , f-zero X en nog veel meer, snap niet dat zoveel mensen zaten te zeiken dat er zoveel weinig op uit was . Ik heb ook een PSX, maar ik vind toch dat er op de N64 meer top spellen waren...
||
Citaat:
etc etc
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() goldeneye, perfect dark, puyo puyo... eigenlijk niet zo heel veel maar wel hele goeie games (puyo puyo is niet zo goed maar wel verslavend ![]()
||
Citaat:
![]() OMhoog, Omhoog, Omlaag, OMlaag, Links, Rechts, Links, Rechts, B, A, Select, Start En dat voor het 3 seconden durende muziekje afgelopen was op het startscherm ![]() Dan had je 30 levens ofzo ipv 3 ![]() Echt geniaal ![]() En dan die lightgun. Ik denk dat geen enkel ander spel mij zoveel lol gegeven heeft als duckhunt (van een metertje of 2 op je beeldscherm pixels afschieten die een eend moeten voorstellen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Jaaaaa de n64. Prachtconsole. Kheb er een jaar geleden nog 1 aangeschaft en vooral de spellen Zelda OoT , Zelda MM , Donkey Kong , Mario 64, Perfect Dark en Mario Kart 64 heerschen.
Kheb ook nog een NES (2 zelfs) en een Super Nes staan. Zoals al eerder gezegd, was dat de beste gametijd. Daar kan een XBOX, Gamecube of PS 2 niet aan tippen, hoe mooi de spellen er ook uitzien. Wie heeft trouwens nog een Saturn? Dankzij die klote Playstation nooit echt een succes geworden, maar wel een cultconsole. \m/
||
Citaat:
over hierboven, aan enlightenment idd, als er iemand ooit pech heeft gehad met consoles, dan was het sega wel ![]()
||
Citaat:
mario64 dan? (Das toch RPG ofno) en banj0 kazo0ie
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[N64 emu] Waar vind ik een emulator voor N64 en het spel Perfect Dark voor diezeflde FastJapie | 4 | 13-05-2003 16:15 | |
Games |
Bijna iedereen vind zelda oot beste n64 game ooit geef ze groot gelijk niceman1984 | 8 | 01-01-2002 15:52 | |
Games |
nieuw zeldagame voor N64? Robecop | 8 | 12-11-2001 18:58 | |
Games |
N64 cait sith | 4 | 01-10-2001 19:31 | |
Games |
Hoe heette dat coole n64 spel ook alweer? Megagun | 9 | 17-08-2001 22:19 | |
Games |
n64 met pokemon snap gamebit | 10 | 05-08-2001 13:00 |