Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik moest een keer naar Dutchtone bellen om m'n telefoon te activeren, het gesprek was nogal raar.
Allereerst werd er naar m'n achternaam gevraagd, dus geef ik die op en spel ik hem ook nog eventjes. Dat ging goed, vervolgens; Medewerker:'Bent u een man of een vrouw?' Ik:'Een vrouw.' Medewerker:'Wat is uw geboortedatum?' Ik:'27 april 1985' Medewerker:'Ok, meneer, alles is gereed. U krijgt uw telefoonnummer zo toegesmst, prettige dag nog meneer!' En vervolgens kreeg ik ook mailtjes van Dutchtone, allen met 'meneer', dus stuurde ik een bosig mailtje terug dat het 'mevrouw' was, whehe, dat was lollig ![]() ![]() Enn... een keer een heel gezeik om een huisje in Denemarken. M'n moeder had een huisje uitgekozen en wilde dat reserveren, dat deed ze via internet. Vervolgens zag ze een leuker huisje en koos ze toch voor die, het andere huisje was nog niet gereserveerd want dat moest via de telefoon bevestigd worden. Dus op een dag belt er iemand op van dat bedrijf, ik neem op en zeg dus dat de reserveren toch niet doorgaat. Mja, ze begreep het niet en zo kregen we dus tóch een rekening thuis voor de reservering. Heel gezeik met een advocaat enzo, alles is goed gekomen ![]() |
![]() |
|
|