Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 16:12
TAFKAB
TAFKAB is offline
1 van de leukste on-screen duo's van hollywoord..Martin Lawrence en Will Smith.

plot:
Plot Summary: Narcotics cops Mike Lowrey (Smith) and Marcus Bennett (Lawrence) head up a task force investigating the flow of ecstasy into Miami...

cast:
Martin Lawrence .... Marcus Burnett
Will Smith .... Mike Lowrey
Gabrielle Union .... Sydney 'Syd' Burnett
Joe Pantoliano .... Captain Howard

trailer:
http://www.apple.com/trailers/columbia/badboys2/

Zomer 2003.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 16:27
miro
miro is offline
Ik had t ook al gehoord, zeker kijken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:35
Evito
Evito is offline
was er ook een Bad Boys 1 dan?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:57
Uice
Uice is offline
bah lijkt me niks
Oud 15-05-2003, 17:01
miro
miro is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-05-2003 @ 17:35:
was er ook een Bad Boys 1 dan?
Film uit 1995:

Komt je niet bekend voor? Ook al heel vaak op tv geweest.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:59
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-05-2003 @ 17:57:
bah lijkt me niks
Me neither, deel 1 was leuk, maar zeker niet sequelwaardig, er worden veel te veel sequels uitgebracht van films die het helemaal niet verdienen de laatste tijd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:15
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 15-05-2003 @ 19:59:
Me neither, deel 1 was leuk, maar zeker niet sequelwaardig, er worden veel te veel sequels uitgebracht van films die het helemaal niet verdienen de laatste tijd.
jou mening...algemen holywoord regel: film succes --> sequel
oftewel $$$$
maarja..ik vermaak me er goed mee!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:37
miro
miro is offline
Nee tis geen supergoede film, maar zeker leuk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:49
BCR
BCR is offline
Oew, geweldige film! Vooral die ene scène met Will Smith.. *zucht*

Deze nieuwe wil ik ook graag weer zien.
Oud 15-05-2003, 19:59
miro
miro is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-05-2003 @ 20:49:
Vooral die ene scène met Will Smith.. *zucht*

Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:09
legatus
legatus is offline
Citaat:
maarja..ik vermaak me er goed mee!
Met een gerucht van een budget van $160 miljoen dollar en een speelduur van zo'n twee-en-een-half uur waarin er aan de lopende band word geschoten en zaken opgeblazen wordt dit wellicht dé zomerhit van 2003.
Oud 16-05-2003, 10:27
(zZz)
(zZz) is offline
Aan de trailer te zien lijkt me het download van de film waard.
Oud 16-05-2003, 11:11
Vash!
Vash! is offline
Bad boys, bad boys, what yah gonna do?! What ya gonna do when they come for you
Oud 16-05-2003, 11:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-05-2003 @ 19:49:
Oew, geweldige film! Vooral die ene scène met Will Smith.. *zucht*
die ene scene? Hij is een hoofdpersoon! Be specific (Kim praat nederlands! Oke, sorry hoor! ) Wees wat duidelijker!
Oud 16-05-2003, 11:58
-niels-
-niels- is offline
Bad Boys was goed...
alleen Martin Lawrence verpestte de film wel bijna...
Oud 16-05-2003, 12:03
TAFKAB
TAFKAB is offline
heb em op DVD...
lekkere entertainment film van Jerry Bruckheimer...deel 2 word meer van t zelfde..maar anders
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:24
BCR
BCR is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 12:49:
die ene scene? Hij is een hoofdpersoon! Be specific (Kim praat nederlands! Oke, sorry hoor! ) Wees wat duidelijker!
*gniffel*, de scène waar hij achter een boef aanrent met haast niets aan en al het zweet druppelt langs zijn lichaam.. En dan wordt dat in slow motion laten zien.. díe scène
Oud 16-05-2003, 15:55
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 16-05-2003 @ 15:24:
*gniffel*, de scène waar hij achter een boef aanrent met haast niets aan en al het zweet druppelt langs zijn lichaam.. En dan wordt dat in slow motion laten zien.. díe scène
ja en dan t leven red van marcus en zegt "dont say i wasnt there for ya"
die?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:01
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 12:49:
goh, had je dat niet zelf kunnen bedenken
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:49
BCR
BCR is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 16-05-2003 @ 16:55:
ja en dan t leven red van marcus en zegt "dont say i wasnt there for ya"
die?
Jup, die Dat is n leuk stukje. Net zoals als ze met zn tweeen in dat opblaasbare zwembadje liggen te vechten!
Oud 20-05-2003, 11:28
JizzyKid
JizzyKid is offline
Weet iemand of die Tea Leonie (vergeef me als ik het verkeerd schrijf) ook in BB2 zit? Ik vond haar namelijk supercool in die eerste....
Oud 20-05-2003, 12:49
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
JizzyKid schreef op 20-05-2003 @ 12:28:
Weet iemand of die Tea Leonie (vergeef me als ik het verkeerd schrijf) ook in BB2 zit? Ik vond haar namelijk supercool in die eerste....
neen...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:18
Anonymous John
Anonymous John is offline
'Buddy night' bij mij lokale bioscoop: kaartjes kosten maar $3 per stuk. En sinds ik Pirates of the Caribbean al gezien had, besloot ik maar om die andere Jerry Bruckheimer productie te gaan zien.

BIG mistake. Michael Bay voelt dat het nodig is om te snel te monteren bij meerdere hoofdpijnverwekkende aktiescenes en de paar imposante shots die je in de trailer kan zien (camera die 360 graden ronddraait) zijn er alleen maar zodat Bay kan opscheppen hoe goed hij wel niet kan regisseren.
De grappen die zich richten op kadavers, neukende ratten en een arme 15 jarige jongen die geintimideerd wordt door de twee 'slechte jongens' werken af en toe wel maar gaan toch iets te ver totdat het wansmaak wordt. Dat het verhaal alle kanten opgaat maakt het al onoverzichtelijk, en de film gaat veel te lang door met zijn speelduur van 145 minuten.

Niet de slechste zomerfilm van het jaar (Tomb Raider II was iets erger), maar dat zegt niet veel.
Oud 12-08-2003, 14:52
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 15-05-2003 @ 17:12:
1 van de leukste on-screen duo's van hollywoord..Martin Lawrence en Will Smith.
dat is een mening die ik zeker niet deel. ik heb het ooit een kwartier bij de 1e badboys uitgehouden.

edit: ik dnek dat ik het een kutfilm ga vinden als ik de moeite zou nemen deze productie te bekijken
Oud 12-08-2003, 15:38
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 15-05-2003 @ 20:15:
jou mening...algemen holywoord regel: film succes --> sequel
oftewel $$$$
maar niet 8 jaar na data, kom op het is nu gewoon een rage om van zoveel mogelijk films een sequel te maken die maar een beetje een eigen sfeer haden, en die films draaien allemaal maar heel kort, omdat het vervolg bijna altijd een copie is van het eerste deel, met iets meer waar het eerste deel succesvol mee was
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 20:33
legatus
legatus is offline
Citaat:
maar niet 8 jaar na data, kom op het is nu gewoon een rage om van zoveel mogelijk films een sequel te maken die maar een beetje een eigen sfeer haden, en die films draaien allemaal maar heel kort, omdat het vervolg bijna altijd een copie is van het eerste deel, met iets meer waar het eerste deel succesvol mee was
Het is voor Hollywood vanzelfsprekend. Niet zozeer een rage.
Oud 12-08-2003, 21:34
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 12-08-2003 @ 16:38:
wat heeft tijd er nou mee te maken..een sequal is een sequal of er nou een jaar of 23 tussen ligt...ze zijn ook van plan een nieuwe prequal van Conan the barbarian te maken...jij kan gewoon geen entertainments waarde zien gehecht aan een "boxoffice film"...Jerry Bruckheimer heeft +- 11 miljard aan boxoffice gross gemaakt in 20 jaar...als hij een goed script in handen heeft doet hioj er iets mee of het nou voor top gun 2 of pearl harbour the japanese revenge is weet ik veel!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:48
legatus
legatus is offline
Citaat:
als hij een goed script in handen heeft doet hioj er iets mee of het nou voor top gun 2 of pearl harbour the japanese revenge is weet ik veel!
Volgens mij herkent Bruckheimer geen goed scenario al nieten ze het aan z'n hoofd. Wat hij wel herkent is lege publiekfilms die grote massa's mensen aantrekken die voor een korte periode uit de dagelijkse sleur gehaald willen worden. En die herkennen geen goede film al sloeg het ze in hun gezicht.
Oud 12-08-2003, 22:11
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 12-08-2003 @ 22:48:
Volgens mij herkent Bruckheimer geen goed scenario al nieten ze het aan z'n hoofd. Wat hij wel herkent is lege publiekfilms die grote massa's mensen aantrekken die voor een korte periode uit de dagelijkse sleur gehaald willen worden. En die herkennen geen goede film al sloeg het ze in hun gezicht.
Zei de filmkenner

Hou toch op zeg en kom ns met argumenten waarom dat dan zo zou zijn...

En ik vind het gewoon jammer voor je dat je je bij dat soort films niet kan amuseren, helemaal omdat ze voor amusement gemaakt zijn...

Dus concreet: wat is er mis met het script van:
* Enemy of the state,
* The Rock
* Pearl Harbor
* Con Air
* Crimson Tide
* Dangerous minds
* Armageddon

Ik vond er namelijk geen een van niet leuk, dus ik ben zeer benieuwd waar jij je leuk-of-niet-leuk standpunt op baseert...

Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 07:31
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Bad Boys heb ik altijd een van de betere films gevonden ...

Humor, actie enzovoort ten top...

Ik kijk hem nog wel regelmatig

Ben aan het wachten op 2...
Oud 13-08-2003, 11:06
dark_poetry
dark_poetry is offline
Niks voor mij die film die eerste was ook al niks.
Oud 13-08-2003, 13:34
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-08-2003 @ 23:11:
* Pearl Harbor
* Armageddon
Ik vond er namelijk geen een van niet leuk, dus ik ben zeer benieuwd waar jij je leuk-of-niet-leuk standpunt op baseert...
Die 2 films hebben dus mooi wel een kutscript, en wat te denken van:
Beverly Hills Cop 2, Top Gun, Coyote Ugly, Black Hawk Down en Bad Company?
Die hebben ook echt serieus slechte script.
Jerry Bruckheimer is een eikel, hij teert nog steeds op het feit dat hij ooit in een grijs verleden met Beverly Hills Cop het actie/comedy genre heeft ontdekt, dat soort films maakt hij nog steeds
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Michael bay moet hoognodig met vervroegd pensioen. Die man weet alles wat hij aanraakt in plastic te veranderen. Badboys 2 wordty door de critici de grond ingeschreven. And rightly so.
Oud 14-08-2003, 14:54
legatus
legatus is offline
Citaat:
En ik vind het gewoon jammer voor je dat je je bij dat soort films niet kan amuseren, helemaal omdat ze voor amusement gemaakt zijn...
Lege, holle amusement-films. Waarom kan een amusement film geen enige diepgang hebben? Waarom moeten ze doorzichtige, oppervlakkige karakters hebben? De premises hebben altijd wel iets waardoor het interessant kan worden.

Wat er mis is met al die scenarios? (Alhoewel ik nog mild ben tegenover "CRIMSON TIDE"). Omdat ze vervelend vertier zijn.
Oud 14-08-2003, 20:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Die 2 films hebben dus mooi wel een kutscript, en wat te denken van:
Beverly Hills Cop 2, Top Gun, Coyote Ugly, Black Hawk Down en Bad Company?
Die hebben ook echt serieus slechte script.
Jerry Bruckheimer is een eikel, hij teert nog steeds op het feit dat hij ooit in een grijs verleden met Beverly Hills Cop het actie/comedy genre heeft ontdekt, dat soort films maakt hij nog steeds
Zo heb jij ff goed op mn vraag geantwoord

Zal ik m nog maar even stellen dan:....

Concreet dus: wat is er mis met de scripts...

Want ik heb nog geen goed argument gelezen, laat staan dat er uberhaupt argumenten gegeven zijn.
Alleen maar loze opmerkingen als : ze hebben een kustscript..

Citaat:
Legatus schreef:
Wat er mis is met al die scenarios? (Alhoewel ik nog mild ben tegenover "CRIMSON TIDE"). Omdat ze vervelend vertier zijn.
En van jou had ik helemaal toch wel iets beter verwacht als zogenaamde filmdeskundige...

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:39
TAFKAB
TAFKAB is offline
dat naive hypocriete jochie...weet niet hoe de film business inelkaar zit en verder is dit gewoon een kwestie van wellus nietus...of je bruckheimer films nou goed vind of niet...en hem een lelijk eikel vind want dat zegt meneer daangerous...nu vraag ik me toch af hoe meneer er zelf uit ziet..kunnen wij ook eens lachen..het wordt eens tijd dat je je hoofd uit je reet haalt en frisse lucht snuift.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:43
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 14-08-2003 @ 21:39:
of je bruckheimer films nou goed vind of niet...
Ach ik ben in ieder geval blij voor mezelf dat ik ze wel kan waarderen en zonder een 'ik-ben-de-kenner-dus-het-is-een-slechte-film-bril' films kan bekijken voor vermaak...en niks anders.
Oud 16-08-2003, 13:27
Daangerous
Daangerous is offline
ik VIND de verhalen van die film VAAK ronduit slecht, het is een beetje de standaard geworden, ik kan af en toe echt wel genieten van een Bruckheimer film, als ik mijn verstand op nul zet en daar zijn die films (hoop ik) ook voor gemaakt. Waar het mij om gaat is, dat het uiterlijk vertoon van die films altijd goed is, maar dat als je de verhalen daar los van ziet, ze knap weinig voorstellen. En dat mijn vriend, heeft geen fuck met kennis van de filmwereld of wtf dan ook te maken
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-08-2003 @ 14:27:
ik VIND de verhalen van die film VAAK ronduit slecht, het is een beetje de standaard geworden, ik kan af en toe echt wel genieten van een Bruckheimer film, als ik mijn verstand op nul zet en daar zijn die films (hoop ik) ook voor gemaakt. Waar het mij om gaat is, dat het uiterlijk vertoon van die films altijd goed is, maar dat als je de verhalen daar los van ziet, ze knap weinig voorstellen. En dat mijn vriend, heeft geen fuck met kennis van de filmwereld of wtf dan ook te maken
En wederom val je in herhaling, in dat geval vertoon je naar eigen zeggen blijkbaar veel overeenkomsten met een bruckheimer film.

Of ben je er heilig van overtuigd dat je nu wel een argument hebt gegeven? Je stelt iets, dan moet je toch ook kunnen beargumenteren...wat jij doet is je stelling met dezelfde stelling beargumenteren...

En dat, mijn vriend, heet nu een cirkelredenering...

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:17
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-08-2003 @ 15:27:
Of ben je er heilig van overtuigd dat je nu wel een argument hebt gegeven? Je stelt iets, dan moet je toch ook kunnen beargumenteren...wat jij doet is je stelling met dezelfde stelling beargumenteren...
Nee, ik heb geen argument gegeven, ik zeg dat ik de verhalen kut VIND ik zeg niet: let op hier komt een argument voor mijn ijzersterk standpunt: want dat is het helemaal niet, het is alleen gebaseerd op mijn mening, en de verhalen van Bruckheimer producties vind ik...... ik ga het allemaal niet nog een keer zeggen

Citaat:
En dat, mijn vriend, heet nu een cirkelredenering...
en dat, mijn vriend, gaat mijn 16jarig petje te boven
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-08-2003 @ 17:17:
Nee, ik heb geen argument gegeven, ik zeg dat ik de verhalen kut VIND ik zeg niet: let op hier komt een argument voor mijn ijzersterk standpunt: want dat is het helemaal niet, het is alleen gebaseerd op mijn mening, en de verhalen van Bruckheimer producties vind ik...... ik ga het allemaal niet nog een keer zeggen
A. Je reageert op mijn vraag waarin ik vraag om enige argumentatie, wat dus doet vermoeden dat je dat begrepen hebt en ook doet...
B. Dat je je eigen mening niet wenst te beargumenteren zal me niet boeien, maar tis wel jammer dat je blijkbaar niet dieper doordenkt over waarom dat nu eigenlijk je mening is.
Oud 16-08-2003, 17:59
Daangerous
Daangerous is offline
voorbeeld: Pirates of the Caribbean
- supercoole film, vette actie, Depp = zeer cool, Rush = zeer cool etc, niks op aan te merken
- maar de driehoeksverhouding (Will Turner, Elizabeth Swann en Norrington) vind ik nergens op slaan
Spoiler

- het feit dat beide partijen (piraten en soldaten) twee van die standaard domme duo's hebben (bij de piraten: die kerel met het glazen oog en zn maat, en bij de soldaten die 2 kerels uit de haven) vind ik niet getuigen van originaliteit

en dit soort dingen, zitten naar mijn mening vaak veel te veel in Bruckheimer films, dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-08-2003 @ 18:59:
...
en dit soort dingen, zitten naar mijn mening vaak veel te veel in Bruckheimer films, dat bedoel ik
Zie je wel dat je het kunt
Oud 16-08-2003, 18:05
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-08-2003 @ 19:02:
Zie je wel dat je het kunt
hehe, HIHAAA
ik leer iets in de zomervakantie,
nou heer Sithan, wat vind je daar van?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 16-08-2003 @ 19:05:
nou heer Sithan, wat vind je daar van?
Petje af
Oud 17-08-2003, 14:30
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-08-2003 @ 20:40:
Petje af
en wat vind je van mn mening... daar doelde ik iets meer op
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 17:08
legatus
legatus is offline
SPOILERS!!!

3

2

1

Citaat:
het feit dat Jack Sparrow op het einde ook een geest is, is voorspelbaar, en het voegt NIETS toe aan het verhaal, behalve dat hij 1 steek overleefd.
Mag jij die film eens BETER gaan kijken. Jack pakt in de laatste akte een geldstuk om vervloekt te raken omdat je tijdens een gevecht met onsterfelijken ook het beter onsterfelijk kunt worden. Hij is niet de hele film ook vervloekt. Dat lijkt me duidelijk.

Het is toch prima vermaak, in vergelijking met andere zogenaamde vermaak-films...
Oud 17-08-2003, 17:12
legatus
legatus is offline
Citaat:
En van jou had ik helemaal toch wel iets beter verwacht als zogenaamde filmdeskundige...
Hehe.. net zoals "als-ik-het-leuk-vond-dan-is-het-ook-een-goede film-per-definitie" of "iedereen-bezoekt-de-film-dus-moet-het-goed-zijn".

Argumenten? Ach, dan moeten we op een bank gaan zitten en die films kijken waar ik constant moet uitlaten over de slechte aktie, vervelende subplots, irritante karakters, etc.
Oud 17-08-2003, 18:14
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
legatus schreef op 17-08-2003 @ 18:08:
Het is toch prima vermaak, in vergelijking met andere zogenaamde vermaak-films...
zeg ik daar iets over?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:36
legatus
legatus is offline
Citaat:
zeg ik daar iets over?
Die was in het algemeen dus niet specifiek op jouw gericht.
Reageren

Regels voor berichten