![]() |
||
Citaat:
*keihard nadenk* Wacht es effe... U is man, u heeft anale seks gehad én u is 13? Ik zou die "vent" aanklagen en veel geld eisen. Je mag op je 13e (vóór je 15e) nog helemaal geen seks hebben, zeker niet als je ouders daarop tegen zijn. ![]() Dan heb je er ook nog wat aan.. Maar je bent mooi stom geweest zonder condoom of glijmiddel anale seks te hebben gehad. Weet je niet hoe gevaarlijk dat is? *hoog tijd vind dat er op de basisschool al begonnen wordt voor voorlichting over gevaren van sex* De jeugd van tegenwoordig....vroeger, toen de mannen van staal waren en computers van hout...
||
Citaat:
ehm, je doet het anaal en je vraagt je hetvolgende af: bestboy14 13M - Lid gepost op 17-05-2003 @ 15:02 -------------------------------------------------------------------------------- hoi ik ben bestboy en ik trek vaak af is dat goed of is dat niet goed dat wil ik graag weten en hoe lang moet het ongeveer duren voordat je klaarkomt?? ________________ ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Discussie over een vraag, CBRB | 13 | 24-04-2016 20:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
een vraag over OH- halilo | 2 | 29-11-2004 13:13 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Antwoord op een Vraag. Verwijderd | 26 | 17-04-2002 11:48 | |
Algemene schoolzaken |
een vraag: HOE KIJKT DE MAATSSCHAPPIJ TEGEN EEN SPW-ER???een vraagje van school! bakk-ster | 20 | 19-11-2001 20:14 |