Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 18:00
Verwijderd
Ook in Nederland zie je ze in overvloed. Lower middle class, ze lijken hun manier van leven te hebben gebaseerd/afgekeken van Natural born kilers. Leven op junkfood en Budweiser ( . Jong en oud, verwarde geesten met traditionele Amerikaanse waarden.

Kom jij ze vaak tegen? Stoor je je er aan, of kom je misschien zelf uit een dergelijk milieu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 18:01
Qamra
Qamra is offline
Is white trash niet die blanke wijven die op negers (owke owke, donker getinte mensen) willen lijken?
Oud 17-05-2003, 18:02
Verwijderd
middle class en white trash?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 17-05-2003 @ 19:02:
middle class en white trash?
lower middle class
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 17-05-2003 @ 19:01:
Is white trash niet die blanke wijven die op negers (owke owke, donker getinte mensen) willen lijken?
nee.... dat zijn wigga's volgens mij.
Roseanne....that's white trash
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:04
Verwijderd
Nee die heten wiggers. Waar ik woon heb je niet zoveel van dat witte afval.

NBK is goaf btw
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:05
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Sjonnies en dergelijke
Oud 17-05-2003, 18:07
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-05-2003 @ 19:03:
lower middle class
achterbuurten, niet te grote huizen, ouders gescheiden of slecht huwlijk, of zo i zo iets aan de hand waardoor ze op zich zelf aangewezen zijn.

Het meest heb ik van ze last als ze in een groepje op het voetbalpleintje staan met scooters en rot zooi..
verder.. ach.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
Oud 17-05-2003, 18:22
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nee.... dat zijn wigga's volgens mij.
Ow.. Weet ik dat ook weer
Oud 17-05-2003, 18:50
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
toughguy hardcore white trash
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:58
Rocksaan
Rocksaan is offline
ja, en ik kan me er aan ergeren. Gewoon niet op markten en in JUMBO supermarkten komen. En op mn school zitten geen kampers. En haal die traditionele Amerikaanse waarden weg want dat vat ik niet.

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:05
Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef op 17-05-2003 @ 19:08:
Ik heb een hele familie van white trash
Gelukkig neig ik meer naar de andere kant.. qua eh.. haarkleur enzo...

Ik had een keer een foto van eentje gevonden met google

RRRRRRRRRRRRRRRRR geile tijger!
[afbeelding]
Aan zijn halve oog te zien is het een heel lieve man.

Ik stoor mij verder aan niemand. Niemand is schuldig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:26
Verwijderd
Ik erger me best wel aan dat soort mensen. Altijd het goedkoopste van het goedkoopste willen hebben, niet iets meer willen (kunnen) betalen voor iets meer kwaliteit. Veel van die lelijke polyester shirts, jassen van 10 jaar oud (in de meest felle neon kleuren enzo)

Ik probeer dat soort mensen ook een beetje te vermijden... erger me gewoon dood..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:30
Verwijderd
Onder white trash versta ik mensen die hun kinderen Damian of Delano noemen, de moeite niet nemen om schoenen ipv slippers aan te trekken als ze bij de Aldi een kratje Pittbier gaan kopen, met hun vette pens in een te strak interlockje en een gouden ketting om hun nek de motor laten lopen bij de pinautomaat, ondertussen de hele weg blokkerend...

Het soort wat op school komt met een honkbalknuppel en drie buurtgenoten om "uitleg te vragen" wanneer kleine Ricardo straf heeft gekregen.

Tuig wat hun auto op het fietspad parkeert om een videootje uit de muur te trekken, op een scooter in trainingsbroek staat te wachten om hun koter uit school te halen terwijl ze een zwaar shaggie roken, het soort wat tot tweemaal toe met duizenden tegelijk Pim stemde en voor al hun tegenslagen "die buitenlanders" de schuld geeft.

Daar kots ik dus op.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:44
Evito
Evito is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 20:30:
Onder white trash versta ik mensen die hun kinderen Damian of Delano noemen, de moeite niet nemen om schoenen ipv slippers aan te trekken als ze bij de Aldi een kratje Pittbier gaan kopen, met hun vette pens in een te strak interlockje en een gouden ketting om hun nek de motor laten lopen bij de pinautomaat, ondertussen de hele weg blokkerend...

Het soort wat op school komt met een honkbalknuppel en drie buurtgenoten om "uitleg te vragen" wanneer kleine Ricardo straf heeft gekregen.

Tuig wat hun auto op het fietspad parkeert om een videootje uit de muur te trekken, op een scooter in trainingsbroek staat te wachten om hun koter uit school te halen terwijl ze een zwaar shaggie roken, het soort wat tot tweemaal toe met duizenden tegelijk Pim stemde en voor al hun tegenslagen "die buitenlanders" de schuld geeft.

Daar kots ik dus op.
Maar ze zijn niet schuldig. Ze zijn fout, maar absoluut niet schuldig. Het zijn ook mensen die tot de eenheid behoren waartoe wij allemaal behoren. Ze hebben ook liefde en licht in zich, en wandelen ook hun eigen weg. Niemand is schuldig, onthoud dat.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:

Daar kots ik dus op.
Mijn stiefbroer heet Delano.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:11
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-05-2003 @ 20:05:
Aan zijn halve oog te zien is het een heel lieve man.

Ik stoor mij verder aan niemand. Niemand is schuldig.
dat viel mij ook op.
en verder ben ik het met je eens.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:20
howshesings
howshesings is offline
m'n moeder's kant van de familie komt uit het westland en veel van die mensen zijn toch wel ... ordinair? white trash ja

en of ze schuldig zijn (wat bedoel je eigenlijk met schuldig Evito... dat ze het opzettelijk doen? nee dat geloof ik ook niet) boeit niet zoveel, want het blijft storend
Oud 17-05-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-05-2003 @ 21:07:
Mijn stiefbroer heet Delano.
Oh, zolang hij maar niet het bovengenoemde gedrag vertoont valt de schade nog mee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:53
Verwijderd
Die wonen wel bij mij in de buurt ja. Scooters, bier, blowen en 'lekkere wijven', dat is hun lifestyle. Ze hangen altijd bij mijn vaste voetbalpleintje rond.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:27
scala
scala is offline
Citaat:

lol zoiets versta ik idd ook onder white trash..maar ik kots er niet op..het zijn gewoon ..hoe zeg je dat.. niet mijn soort mensen. maar ik kom er dan ook niet veel in aanraking mee. Hoewel ik wel in almere woon
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 17-05-2003 @ 22:27:
lol zoiets versta ik idd ook onder white trash..maar ik kots er niet op..het zijn gewoon ..hoe zeg je dat.. niet mijn soort mensen. maar ik kom er dan ook niet veel in aanraking mee. Hoewel ik wel in almere woon
Ik kots er wel op, niet omdat ze ehm...wat lager op de maatschappelijke ladder staan (want daar kunnen ze zelf niet zoveel aan doen), maar omdat ze dat gedrag vertonen. Dát irriteert mij nogal.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 21:37:
Oh, zolang hij maar niet het bovengenoemde gedrag vertoont valt de schade nog mee.
Hij draagt twee broeken over elkaar, en de buitenste broek hangt op z'n knieeen. Daarboven steekt z'n tweede broek. En daarboven steekt z'n boxer. En hij draagt dikwijls een theedoek als hoofddeksel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:40
poesiefox
poesiefox is offline
Zeg maar de Familie Flodder. Dan hebben ze toch een goed ding gedaan, want die film is natuurlijk meesterlijk.

"Maar buurman, wat doet U nu?"'

"En waar gaan de heren mee betalen? Visa, mastercard, ?"'

"POLAROID!"

" Leuk zo'n feestje, maar 't geeft altijd zo'n rommel"'
Oud 17-05-2003, 21:43
scala
scala is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 22:34:
Ik kots er wel op, niet omdat ze ehm...wat lager op de maatschappelijke ladder staan (want daar kunnen ze zelf niet zoveel aan doen), maar omdat ze dat gedrag vertonen. Dát irriteert mij nogal.
Dat was mij wel duidelijk aan dat gedrag idd kan ik mij ook irriteren, maar aangezien ik er niet veel mee in aanraking kom, is dat niet aan de orde. Vroeger trouwens wel, zaten ze in mijn klas dus ik begrijp wel wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 22:34
Verwijderd
Ik erger me er pas aan als ze daadwerkelijk storend gedrag vertonen, wat helaas maar al te vaak het geval is. Als je ergens zit en je staart per ongeluk naar ze, krijg je een grote mond. Als je per ongeluk tegen iemand oploopt, evengoed.

In winkels, in bussen en treinen merk je vaak dat ze zich dominant en dwingend gedrag vertonen.

Om nog maar te zwijgen over geluids- en uitzichtsoverlast.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 23:07
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-05-2003 @ 23:34:
Ik erger me er pas aan als ze daadwerkelijk storend gedrag vertonen, wat helaas maar al te vaak het geval is. Als je ergens zit en je staart per ongeluk naar ze, krijg je een grote mond. Als je per ongeluk tegen iemand oploopt, evengoed.

In winkels, in bussen en treinen merk je vaak dat ze zich dominant en dwingend gedrag vertonen.

Om nog maar te zwijgen over geluids- en uitzichtsoverlast.
Ik ben het daar helemaal mee eens

Ik bedoel, van mijn mogen ze, als anderen er maar geen last van hebben
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 01:30
howshesings
howshesings is offline
die gozer uit die croky reclame.. volgens mij is dat ook wel aardig white trash-y?
Oud 18-05-2003, 02:29
Verwijderd
andre hazes is ook white trash
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 02:36
Verwijderd
Andre Hazes is cool. Ik vermoed dat hij camp is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 02:37
Verwijderd
sja, het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 02:45
Verwijderd
True.

En om nog maar wat waarde aan deze post toe te voegen is hier een piraat die een banaan eet:

Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:22
Verwijderd
wat een schatje

André Hazes is vermoedelijk ex-white trash, en nu gepromoveerd tot camp, met name dankzij de inrichting van zijn huis en de naam van zijn zoontje: Dreetje junior .

Om nog wat voorbeelden te noemen: voetbalsupporters/hooligans zijn vaak white trash
toiletjuffrouwen (nee, ik wil niet generaliseren, maar vaak is het wel zo, hoewel ze soms heel aardig zijn)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik sluit mij volledig aan bij nare, ik zou niet weten wat ik er verder over moet zeggen behalve dat ik me af en toe best schaam voor dit soort mensen(maar meestal erger ik me aan ze) Vooral als ze dan ook nog te luidruchtig in de tram gaan verkondigen hoe fout al die marokanen zijn die geen normen en waarden hebben blablabla en dat ze geen fatsoenlijk nederlands spreken . hmm kijk eens in de spiegel en luister naar jezelf 'heppie nieuwe parfum sophie'klinkt ook niet als fatsoenlijk nederlands
Oud 18-05-2003, 13:20
Fleur
Fleur is offline
Hellup een buurman voldoet precies aan white trash.
Dikke onverzorgde papzak die zijn spraakvolume niet onder controle heeft en alleen kan schreeuwen, om nog maar niet te spreken over de keiharde smakeloze muziek die hij draait met de tuindeuren wagenwijd open.
Die man is hopeloos ontstaan nu zelf burenruzies door ofzo, en de mensen die klagen komt ie wel ff opwachten
Oud 18-05-2003, 19:22
Mara
Mara is offline
Ik weet wel wat je bedoelt, hier in de buurt zie ik ze ook vrij veel. 't Valt me trouwens op dat ze het super vinden om aan auto's te knutselen.

Wij hebben het thuis ook niet al te breed, maar we lopen er niet zó bij.

Waar ik me ook aan kan ergeren zijn van die mensen die qua eten enzo het goedkoopste van het goedkoopste kopen, maar wel veel (en dure) kleren kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef op 18-05-2003 @ 14:07:
ik sluit mij volledig aan bij nare, ik zou niet weten wat ik er verder over moet zeggen behalve dat ik me af en toe best schaam voor dit soort mensen(maar meestal erger ik me aan ze) Vooral als ze dan ook nog te luidruchtig in de tram gaan verkondigen hoe fout al die marokanen zijn die geen normen en waarden hebben blablabla en dat ze geen fatsoenlijk nederlands spreken . hmm kijk eens in de spiegel en luister naar jezelf 'heppie nieuwe parfum sophie'klinkt ook niet als fatsoenlijk nederlands
Fatsoenlijk zijn ze niet nee. En racistisch zeker. Er hoeft maar een vrouw met hoofddoek voorbij te lopen en je hoort ze 'pinguïn' roepen. En als er een neger voorbij loopt oerwoudgeluiden maken. Ja, ik woon in een leuke buurt. Eerst woonde ik in een wijk met veel allochtonen, het was daar beter eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:45
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-05-2003 @ 20:22:
Waar ik me ook aan kan ergeren zijn van die mensen die qua eten enzo het goedkoopste van het goedkoopste kopen, maar wel veel (en dure) kleren kopen.
Die dure kleding moet ergens vandaan komen .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:12
Moodindigo
Moodindigo is offline
Ik ben uptown
Mijn ouders werken allebei, zijn onwijs goed met elkaar, nooit ruzie enzo. Mijn zusje en ik kunnen goed met elkaar overweg. We zijn niet overdreven rijk, maar we hebben genoeg om bij de AH te shoppen.

Ikzelf heb daar een beetje moeite mee. Ik draag op dit moment keihard mijn kleding af totdat ze er mooier uitzien (lang verhaal) omdat ik die nieuwe kleding niks vindt. En ik heb een schijthekel aan die Tommy Hilfiger types...dat is namelijk precies het volk waarmee ik omging, waar ik toe "behoorde"...

Maar goed...white trash...mjah...ik ken ze. Ik walg van ze. Sorry voor wie ik beledig. Ik vind ze kortzichtig, simpel, beperkt en niet open over bepaalde zaken (gevoelige onderwerpen). Amerikanen zijn allemaal white trash wat dat betreft, vind ik.
Oud 18-05-2003, 23:09
GRRR
GRRR is offline
ik zou ze wel naaien
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 01:11
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Alex schreef op 17-05-2003 @ 20:26:
Ik erger me best wel aan dat soort mensen. Altijd het goedkoopste van het goedkoopste willen hebben, niet iets meer willen (kunnen) betalen voor iets meer kwaliteit. Veel van die lelijke polyester shirts, jassen van 10 jaar oud (in de meest felle neon kleuren enzo)

Ik probeer dat soort mensen ook een beetje te vermijden... erger me gewoon dood..
Dus jij ergert je er aan dat mensen geen geld hebben?

ik erger me eigenlijk aan precies het omgekeerde: altijd het duurste van het duurste willen hebben, nooit tevreden zijn met wat je hebt.. en ja: ik erger me ook wel eens aan mezelf
Oud 19-05-2003, 11:45
Esmée
Esmée is offline
Ik erger me er niet aan, ik bemoei me er gewoon niet mee, tenzij ik er last van ondervind.
Oud 20-05-2003, 20:15
Verwijderd
*signature*
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 18-05-2003 @ 03:45:
True.

En om nog maar wat waarde aan deze post toe te voegen is hier een piraat die een banaan eet:

[afbeelding]

Nu ligt de bal weer bij jou
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:22
Verwijderd
Ik vind Raymon van Barneveld total white trash.
Zijn kinderen heten Patty, Mike en Daisy en hij had de uber mat!
Matjes zijn ook white trash en van die aso's die als hun kindje gepest wordt de jochies uit de buurt door elkaar rammelt.
Vader zit vanaf 's morgens aan lauw pils en rookt Van Nelle Export alsof zijn leven ervan af hangt. Te strakke witte hempjes met foute opdruk als Feyenoorder 4 life en te veel goud om de nek. Zoonlief van 6 heeft al een gouden oorbelletjeen Monikwe (want ze weten niet hoe je Monique uitspreekt maar het staat zo mooi) heet in beide neusvleugels gouden ringen.
Ik kan dat volk niet echt uit staan ofsow. Ze halen me het bloed onder de nagels en omdat ik er wat anders uit zie dan de rest worden ze altijd agressief en dan moet je ze weer de huid vol schelden en hopen dat Wodan de Pitbull op de achterbank eerst nog ontdaan moet worden van zijn muilkorf voor ze hem achter je aan sturen terwijl jij op je brakke fiets weg fiets.
Ik herhaal: ik vind ze nogal vervelend.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 20-05-2003 @ 22:16:
[afbeelding]

Nu ligt de bal weer bij jou
Oeh.. je maakt het me niet makkelijk.

Hier zijn twee plaatjes om het schattigheidsgehalte wat op te schroeven:

volgens mij zou zelfs de grootste kinderserieverkrachtermoordenaar* hier nog week van worden

voetnoot: (iem die kinderen serieel verkracht en vermoord, niet iemand die mensen vermoord die kinderseries verkracht)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:34
Verwijderd
DARTEN is voor White trash.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 20-05-2003 @ 22:34:
DARTEN is voor White trash.
yes indeed
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 20-05-2003 @ 22:32:
Oeh.. je maakt het me niet makkelijk.

Hier zijn twee plaatjes om het schattigheidsgehalte wat op te schroeven:

[afbeelding]
[afbeelding]

volgens mij zou zelfs de grootste kinderserieverkrachtermoordenaar* hier nog week van worden

voetnoot: (iem die kinderen serieel verkracht en vermoord, niet iemand die mensen vermoord die kinderseries verkracht)

Thunder, Thunder, Thunder, Thundercats HOOOOOOOOOOOO!!

En daar wil ik een broodje vol mee
met mayo
en mayo op je brood vind ik ook white trash
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten