Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit geeft weer eens lekker aan hoe weinig je van wicca weet. zoek et eens op! het heeft helemaal geen fuck te maken met die sprookjes erover. mensen waren er bang voor, omdat ze er nix van wisten. Net zoals jij! het is een GELOOF. en een spreuk is net als bidden: je wilt dat iets gebeurd, je vraagt je god(en) om hulp. Er worden geen mensen geslacht, ook geen dieren. niet meer in iedergeval. Heksen proberen juist met iedereen vrede te houden. dat lukt niet als onwetende idioten ze proberen te verbranden. dus houd je bek dr nou maar over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dankje Morgan. Ik word soms zo moe van onwetendheid...en vooral van onwil.
Wat ik beschreef, is de in objecieve zin niet bestaande hekserij, maar waarvan men in de zestiende en zeventiende eeuw serieus wel in het bestaan geloofde. Natuurlijk geloof ik er zelf niet in. Maar ik gaf gewoon de juiste definitie van hekserij, waar men het in de de sociologisch-historische wetenschap over heeft. Wicca is te nieuw. Het is een modern fenomeen wat sociologisch gezien net zo interessant is hoor, maar de historici houden zich er niet mee bezig. Om begripsverwarring te voorkomen zou het handig zijn als jullie je geen 'heks' zouden noemen.
|
Wicca's... laat ze toch zijn zoals ze willen zijn... Zelf voel ik mij een Gothic. Mischien ben ik het niet maar zo voel ik mij! Ze durven mij er niet mee uitlachen want ze weten dat ik van me af bijt. Beste Wicca's, blijf zoals je bent en laat je niet doen door die stomme pesters! Jullie zijn beter dan hen en wie je ook bent blijf jezelf!!
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik noem mijzelf heks, omdat ik dat ben. Niets meer, niets minder. Als mensen dat verkeerd opvatten, is dat hun probleem, niet de mijne. Ik vind het jammer, maar het is niet anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wees blij dat je een wicca bent ![]() ![]() ![]() Dus dat is voor iedereen het belanrijkst. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
kleinere groepen worden gepest, wicca zijnde is een kleinere groep, tis oneerlijk maar kijk maar overal op de wereld, apartheid (goed geschreven?) de joden, het dikke kindje in de klas, ik zeg niet datje er maar mee moet leven, maar het gebeurd. ik weet niet watje er aan moet doen, misschien minder opvallend zijn
|
![]() |
|||
Citaat:
1 Wicca is een geloof dat niet gebonden is aan een kledingstijl. Iedereen kan wicca zijn. De baas van een groot bedrijf. De schoonmaker en de buurman. Het doet er niet toe. 2 mensen met fele veters en allemaal fellekleurtjes en rare sokken, zijn lang niet allemaal wicca, veel zijn er ongeloofig of "gewoon" christelijk. natuurlijk ook wel andere geloven. 3 mensen met fele veters en allemaal fellekleurtjes en rare sokken. Zijn niet stereotype snjiders. Uit vele onderzoeken is gebleken dat het gewoon iets spygies is, het heeft niks met muziekstijl of kledingstijl te maken. Ik ken genoeg mensen die zulke dingen doen en het zijn allemaal verschillende mensen. Citaat:
mijn hele klas weet dat ik wicca ben. Ze maken er wel opmerkingen over, maar meestal lach ik gewoon mee of negeer ik ze. Een aantal verklaren me voor gek, anderen vinden het wel interresant. Anderen maken er alleen maar vage, toch grappige opmerkingen over
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |