Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 17:59
HetMeisje
HetMeisje is offline
Ik vraag me af of het hebben van een relatie voor mensen is dat ze alles met elkaar delen en ook vinden van elkaar dat het alleen met de partner gedeeld moet worden. Dingen als sex en gevoel. Of hebben jij en je partner niet het gevoel elkaar kwijt te raken als je ook sex met een ander hebt. En dan bedoel ik niet een trio, want dan zijn jij en je partner erbij. Maar compleet met een ander.

Ik zou gek worden van jaloezie en zou me niet goed genoeg vinden. En jullie?
Oud 18-05-2003, 18:03
Verwijderd
Ik wil niet dat hij sex heeft met een ander. Klinkt misschien stom, maar dat wil ik niet. Zoenen vind ik al erg. Dan is het voor mij al ver..
zou daar niet tegen kunnen..
dan gaat ie maar lekker bij dat meisje, maar dan komt ie niet meer terug bij mij..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:04
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-05-2003 @ 19:03:
Ik wil niet dat hij sex heeft met een ander. Klinkt misschien stom, maar dat wil ik niet. Zoenen vind ik al erg. Dan is het voor mij al ver..
zou daar niet tegen kunnen..
dan gaat ie maar lekker bij dat meisje, maar dan komt ie niet meer terug bij mij..
Precies.. Dat denk ik ook..

Maar sommige mensen hebben een vrije relatie. Maar dan vraag ik me af waarom.
Oud 18-05-2003, 18:06
ArieP
ArieP is offline
mijn vrouw en ik hebben dat eens gedaan maar het beviel onze vrienden niet zo en toen hebben we het nooit meer gedaan!

en ik ben ook eens vreemdgegaan
toen was mijn vrouw zwanger en toen wilde ze de liefde niet meer bedrijven
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:06
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, dat kan niet. Ik zou stikjaloers worden en me erg bedreigd voelen. Voor mijn vriend geldt hetzelfde. Die kan er al niet tegen als ik een beetje plagerig voor de lol flirt. Laat staan dat ik zou zoenen of sex hebben met een ander.

Zelf zou ik flirten ook niet leuk vinden, want je weet maar nooit, misschien meent hij het wel...
Oud 18-05-2003, 18:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ArieP schreef op 18-05-2003 @ 19:06:
mijn vrouw en ik hebben dat eens gedaan maar het beviel onze vrienden niet zo en toen hebben we het nooit meer gedaan!

en ik ben ook eens vreemdgegaan
toen was mijn vrouw zwanger en toen wilde ze de liefde niet meer bedrijven

Gezien jouw uiterlijk voorkomen verbaast mij dat geenszins...
Oud 18-05-2003, 18:08
hajo
hajo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-05-2003 @ 19:03:
Ik wil niet dat hij sex heeft met een ander. Klinkt misschien stom, maar dat wil ik niet.
Klinkt niet bepaald stom anders... Volgens mij denkt 99% er wel zo over.
Oud 18-05-2003, 18:12
ArieP
ArieP is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-05-2003 @ 19:07:
Gezien jouw uiterlijk voorkomen verbaast mij dat geenszins...
dat vind ik niet bepaald aardig van je, maar je mag natuurlijk vinden wat je wilt
heb je misschien tips voor me hoe ik mijn uiterlijk kan verbeteren?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:23
poesiefox
poesiefox is offline
Arie, meneer Arie, als ik zo eens naar je bolle rotharses kijk, naar de wezenloze blik in de diepliggende varkensoogjes, naar de borstelsnor, de knobbelknieen, je kledingkeus en je hangpens heb ik op puur fysiek gebied weinig tips voor je die nog enige verlichting zouden kunnen bieden.

Gezien het karakter van je posts hier lijk je mij het type achterlijke gladiool, dus van je verstand moet je het ook al niet hebben. Om van je kwaliteiten in bed maar te zwijgen.

Nee jong, je zult echt de loterij moeten winnen. En dan nog wil ik niet eens met je in dezelfde ruimte verblijven.
Oud 18-05-2003, 18:25
ArieP
ArieP is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-05-2003 @ 19:23:
Arie, meneer Arie, als ik zo eens naar je bolle rotharses kijk, naar de wezenloze blik in de diepliggende varkensoogjes, naar de borstelsnor, de knobbelknieen, je kledingkeus en je hangpens heb ik op puur fysiek gebied weinig tips voor je die nog enige verlichting zouden kunnen bieden.

Gezien het karakter van je posts hier lijk je mij het type achterlijke gladiool, dus van je verstand moet je het ook al niet hebben. Om van je kwaliteiten in bed maar te zwijgen.

Nee jong, je zult echt de loterij moeten winnen. En dan nog wil ik niet eens met je in dezelfde ruimte verblijven.
ik weet niet wie je bent en jij zult er vast een stuk lekkerder uitzien dan ik maar dat kun je gewoon echt niet maken. om me zo door de mangel te halen is gewoon ongehoord...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ArieP schreef op 18-05-2003 @ 19:25:
ik weet niet wie je bent en jij zult er vast een stuk lekkerder uitzien dan ik maar dat kun je gewoon echt niet maken. om me zo door de mangel te halen is gewoon ongehoord...

Pijnig mijn ogen dan ook niet! Dit is pure zelfverdediging, edelachtbare. Hij mag nog van geluk spreken dat ik hem meneer noem. Dus ik ben beleefd gebleven...en er is ook nog eens geen woord van gelogen, dus smaad is het ook al niet.
Oud 18-05-2003, 18:32
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:

Waar haal jij het gore lef vandaan om zo tegen iemand te reageren?!! Af en toe spoor je echt niet he poesie... Ben je trouwens onderhand niet al 30 geworden?
Oud 18-05-2003, 18:36
HetMeisje
HetMeisje is offline
Het was niet de bedoeling hier een ruzie uit te gaan vechten..

Dat is volgens mij prive.

En wat poesie van het uiterlijk van Arie vindt, dat boeit me eigenlijk niet zo..
Oud 18-05-2003, 18:39
Verwijderd
Om nog maar niet te spreken van het feit dat Arie een leuke troll is...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:42
DEChengst
DEChengst is offline
Tuurlijk kan dat. Wat ik haar niet kan geven moet ze gewoon ergens anders zoeken.
Oud 18-05-2003, 18:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-05-2003 @ 19:39:
Om nog maar niet te spreken van het feit dat Arie een leuke troll is...
En je weet het:

Don't feed the trolls !
Oud 18-05-2003, 18:54
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Gezellig hoor hier een beetje ruzie gaan lopen schoppen... erg volwassen ook!

nu weer on topic:

Ik zou er niet mee kunnen leven...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:54
poesiefox
poesiefox is offline
Okee, verder ontopic! Ik had al geantwoord, btw.
Oud 18-05-2003, 18:57
Evito
Evito is offline
Citaat:

Pien dit gaat echt te ver. Ik weet niet of je ongesteld moet worden, of dat je een rothumeur hebt, of dat je misschien een duistere kant hebt, maar je kraakt echt iemand helemaal af. Waarom doe je dat in Godsnaam? Voelt dat zo goed voor jou om iemand helemaal de grond in te boren? En al is ArieP een nepper, dan nog is de man op zijn foto's een echt bestaande man die jij gewoon enorm beledigt. Waarom?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:19
Verwijderd
Ik zou niet gek worden van jaloezie als hij sex met een ander meisje zou hebben, maar ik zou het wel onaangenaam vinden. Het komt een beetje over alsof hij niet genoeg sex kan krijgen van mij, en bovendien zou ik me buitengesloten voelen. Ik zou het hem wel vergeven als hij eens in een niet al te toerekeningsvatbare bui met een ander meisje het bed in zou duiken, maar ik zou wel erg teleurgesteld zijn en het zou me onzeker maken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:21
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-05-2003 @ 20:19:
Ik zou niet gek worden van jaloezie als hij sex met een ander meisje zou hebben, maar ik zou het wel onaangenaam vinden. Het komt een beetje over alsof hij niet genoeg sex kan krijgen van mij, en bovendien zou ik me buitengesloten voelen. Ik zou het hem wel vergeven als hij eens in een niet al te toerekeningsvatbare bui met een ander meisje het bed in zou duiken, maar ik zou wel erg teleurgesteld zijn en het zou me onzeker maken.
Maar is sex voor jou niet meer dan alleen de daad zelf dan?
Oud 18-05-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
HetMeisje schreef op 18-05-2003 @ 20:21:
Maar is sex voor jou niet meer dan alleen de daad zelf dan?
Als hij een affaire heeft met een meisje om wie hij geeft, dan is het zeker wel meer dan alleen de daad zelf, en dan zou ik het uitmaken. Als hij stomdronken de eerste de beste neukt, dan was dat voor hem dan dus niet meer dan de daad zelf, en dan zou ik eerst kwaad worden en hem dan vergeven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:31
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-05-2003 @ 20:26:
Als hij een affaire heeft met een meisje om wie hij geeft, dan is het zeker wel meer dan alleen de daad zelf, en dan zou ik het uitmaken. Als hij stomdronken de eerste de beste neukt, dan was dat voor hem dan dus niet meer dan de daad zelf, en dan zou ik eerst kwaad worden en hem dan vergeven.
Ik bedoelde meer de sex tussen jou en je vriend zelf. Of wat de sex voor jou betekent. Zou jij als je stomdronken bent met iemand anders neuken?
Oud 18-05-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
HetMeisje schreef op 18-05-2003 @ 20:31:
Ik bedoelde meer de sex tussen jou en je vriend zelf. Of wat de sex voor jou betekent. Zou jij als je stomdronken bent met iemand anders neuken?
Natuurlijk is de sex tussen mijn vriend en mij meer dan alleen de daad, we houden immers van elkaar. En nee, ik zou dat niet doen, denk ik, hoop ik, maar ik ben nooit stomdronken, dus je weet maar nooit. Maar wat heeft dat te maken met of ik het hem zou vergeven of niet? Ik ben voor mezelf strenger dan voor hem
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:36
josdebos
josdebos is offline
Citaat:

YOU GO GIRL!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:41
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-05-2003 @ 20:35:
Natuurlijk is de sex tussen mijn vriend en mij meer dan alleen de daad, we houden immers van elkaar. En nee, ik zou dat niet doen, denk ik, hoop ik, maar ik ben nooit stomdronken, dus je weet maar nooit. Maar wat heeft dat te maken met of ik het hem zou vergeven of niet? Ik ben voor mezelf strenger dan voor hem
Ik ben van mening dat geijke behandeling in een relatie heel belangijk is. En dat je jezelf dus hetzelfde zou moeten behandelen als je partner.
Maar mijn mening is ook dat ik het mijn partner niet zou kunnen vergeven als hij met een ander naar bed zou gaan. Dus dit is mijn mening, en doet jouw mening niet af
Oud 18-05-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
HetMeisje schreef op 18-05-2003 @ 20:41:
Ik ben van mening dat geijke behandeling in een relatie heel belangijk is. En dat je jezelf dus hetzelfde zou moeten behandelen als je partner.
Maar mijn mening is ook dat ik het mijn partner niet zou kunnen vergeven als hij met een ander naar bed zou gaan. Dus dit is mijn mening, en doet jouw mening niet af
Ik ben strenger voor mezelf van voor hem, en hij is strenger voor zichzelf dan voor mij, dus op die manier behandelen we elkaar wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:32
Thomas
Thomas is offline
Nee, bij mij in ieder geval nooit. Dat is totaal uitgesloten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 18-05-2003 @ 19:57:
Pien dit gaat echt te ver. Ik weet niet of je ongesteld moet worden, of dat je een rothumeur hebt, of dat je misschien een duistere kant hebt, maar je kraakt echt iemand helemaal af. Waarom doe je dat in Godsnaam? Voelt dat zo goed voor jou om iemand helemaal de grond in te boren? En al is ArieP een nepper, dan nog is de man op zijn foto's een echt bestaande man die jij gewoon enorm beledigt. Waarom?
Omdat jij ArieP bent, natuurlijk. *diepe zucht*
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:57
KiMZz
KiMZz is offline
Ik zou echt niet willen dat mijn vriend iets met een ander deed! Ik ben nogal jaloers aangelegd *schaam* en ik kan er niet eens tegen wanneer ie met een ander meisje flirt, voor de lol gewoon.
Maar volgens mij is t omgekeerd precies t zelfde dus k heb niks te vrezen
Oud 18-05-2003, 21:14
City2000
City2000 is offline
Nee zou absoluut niet willen dat mijn lieve vriendin met een ander het bed in zou duiken! zij zou dat van mij ook niet willen..
maar ik zou het niet eens willen op het moment zoals het nu gaat ! ebn echt blij met mijn loeve vriendin! en ik zou ook helemaal gekwetst zijn als zij met een ander echt zou zoenen!
ook al zou het niets betekenen ofzo.. hoe ik zou reageren.. tjah dat weet ik nog niet lieverd.. maar je zou me ermee kapot maken van binnen..

Kus
Oud 18-05-2003, 21:22
Moodindigo
Moodindigo is offline
Ik zou mijn partner zowat willen wurgen als ik erachter zou komen, helemaal als ik er via via achterkom en niet van hem-/haarzelf.

Ik vind het niet kunnen. In een relatie is er sprake van vertrouwen en van monogamie. Ik ben heel ouderwets in dat soort dingen. Als ik zelf vreemd zou gaan, zou ik à la minute het uitmaken daarna. Je liegt iemand gewoon voor. Dat hoort niet.
Oud 18-05-2003, 21:30
angel_girl
angel_girl is offline
Ik heb veel vrijheid van mijn vriend, maar ik denk niet dat ik zo leuk zal vinden als ie daar met een ander ligt.
Ik vertrouw hem wel maar toch..
Oud 18-05-2003, 21:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Bluh nee. Echt niet.
Ze mag meteen op******** Een relatie is een overeenkomst tussen 2 mensen dat ze elkaar trouw zullen zijn.
Als je dat niet kunt wil ik er niks mee hebben. Geen excuus mogelijk.
Echt niet, serieus waar niet.
Het kan verleidelijk zijn. Het kan misschien met die persoon wel eens verschrikkelijk lekker zijn om seks te hebben. Maar ik zou het sowieso mezelf al niet eens kunnen vergeven als ik vreemd zou gaan. (en double date ofzo ook niet want ik zou gek worden van jaloezie als ik een ander met zijn tengels aan mijn vriendin zou zien zitten op een manier die alleen voor mij bedoeld is in het geval van een relatie)

Noem me maar lekker ouderwets maar ik zou eerder zelfmoord plegen dan vreemdgaan. En de kans dat ik ooit nog iemand die mij zou verraden door vreemd te gaan recht aankijk is 0%.
Oud 18-05-2003, 21:35
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 18-05-2003 @ 22:22:
Ik zou mijn partner zowat willen wurgen als ik erachter zou komen, helemaal als ik er via via achterkom en niet van hem-/haarzelf.

Ik vind het niet kunnen. In een relatie is er sprake van vertrouwen en van monogamie. Ik ben heel ouderwets in dat soort dingen. Als ik zelf vreemd zou gaan, zou ik à la minute het uitmaken daarna. Je liegt iemand gewoon voor. Dat hoort niet.

Ik heb precies het zelfde idee daarover... het is meteen over als ik zoiets merk! Zijn we allebei lekker ouderwets duz maarjah ouderwets so what... zo hoort het gewoon als je met iemand verkering hebt moet je elkaar gewoon kunnen vertrouwen!
Oud 18-05-2003, 22:22
AngelLena
AngelLena is offline
Vreemdgaan staat me absoluut niet aan. Als mijn vent achter mijn rug om met een ander naar bed zou gaan dan denk ik dat als ik er achter kom dat ik erg lang moet nadenken of onze relatie doorgezet moet worden of niet...
Maar op zich ben ik absoluut niet het jaloerse type. Zoals wij hebben een gezamelijke goede vriendin die we eigenlijk nooit zien maar veel mee smsen en bellen en chatten enzow. En dat loopt vaak ook heel raar. Het gesprek gaat uiteindelijk toch altijd over seks en aangezien ik mijn vent en haar volledig vertrouw vind ik het absoluut niet erg als dat een keer uitloopt of telefoonseks ofzow. We hebben met z'n 3en ook wel cyberseks gehad.

Ook weet ik dat voordat hij mij kende hij een soort van verslaving had voor die sekslijnen. Persoonlijk snap ik niet wat iemand eraan vind, maar goed, hij heeft me ook eerlijk verteld dat het doorgegaan is tot wij 3 maanden verkering hadden en dat ie dan halverwege ophing omdat ie zich zo schuldig voelde tegenover mij. Maar ik vond het helemaal niet erg, ik weet hoe moeilijk het is om van een verslaving af te komen. Hij heeft me toen wel voor zijn eigen gemoed beloofd dat hij nooit meer zou bellen. Heeft ie ook niet gedaan.

Maar gister heeft ie me wel bekend dat hij zo af en toe iets tegenkomt op internet en dat ie dan eigenlijk niet wil, maar in een waas toch doet en dat die waas na 2 minuten over is en zich dan meteen weer gigantisch kut voelt. Ik heb em verteld dat ik het helemaal niet erg vind. Hij vertelde ook dat hij zijn interesse steeds meer begint te verliezen en dat zijn wilskracht veel sterker wordt. Hij lag gister half te huilen bij mij op bed omdat ie zich zo schuldig voelde.

Ik heb gezegd nogmaals dat ik het hem echt niet kwalijk nam en dat ik hem alleen kon helpen door hem te steunen en ik heb em gezegd: als je drang nou weer krijgt en je geeft er aan toe en je voelt je kut, bel me dan, dan kan ik tegen je aankletsen. Dat heeft ie me beloofd. En het komt niet vaak voor, eens in de 3 maanden ofzow, maar hij voelt zich er niet lekker bij.

Nou dan zie je mij niet uit m'n vel springen hoor. Absoluut niet. Zelf al deed ie het wel bewust, dan zou ik hem er nog niet op aankijken. Moet iedereen toch zelf weten wat ie met z'n telefoon of in z'n vrije tijd uitspookt? Als ie mar niet letterlijk achter mijn rug om met een ander het bed in duikt. Het belangrijkste als er iets gebeurt vind ik dat je er eerlijk over bent. Zo niet, kan je beter ophouden.

Ook ik ben in de beginperiode dat ik mijn huidige vriend heb vreemd gegaan. Al ging dat wat raar en het liep niet op seks uit, bleef bij een beetje voelen enzow en dat was met onze beste vriend die nog helemaal niet wist dat wij iets met elkaar hadden terwijl ik dacht dat hij het wel wist. En ik wist niet hoe ik moest reageren en ik wou ok geen ruzie in mijn huis om 2 uur 's nachts, want mijn vriend was erbij. Maar die dook weg in zijn trui of ging naast het bed zitten of draaide zich om, als ie het maar niet zag. En aangezien mijn subtiele hints tegenover onze vriend niet opgepikt werden ben ik maar doodstil blijven liggen en hopen dat hij snel ophield. Als ik ineens nee begon te gillen was het waarschijnlijk uitgelopen in ruzie en dat wou ik voorkomen.
Na een paar uur net niks doen heb ik em toch een iets duidelijkere hint gegeven en toen hield ie gelukkig op... Zeer frustrerend aan de andere kant, want tegen die tijd was ik wel bloedje geil.

Wat bleek nou, we hadden het ooit over de telefoon gehad over een trio, en we hadden er alledrie een grote bek over. En die vriend van ons dacht dus: ik kom wel met het initiatief en we zien wel hoe ver we komen. Ja, nooit bij nagedacht natuurlijk...
We hebben alles eerlijk aan elkaar verteld en nu kunnen we er met zijn allen hartelijk om lachen. En mijn vriend heeft zoveel vertrouwens in mij en in onze beste vriend dat ie zich niet eens zorgen maakt als onze beste vriend en ik samen een dagje weg gaan. Al had ik het mij voor kunnen stellen als ie dat toch niet prettig vond.

Dus bij mij hangt het helemaal van de situatie af of ik uit m'n vel spring of niet.
Oud 19-05-2003, 08:00
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 18-05-2003 @ 22:22:

In sommige relaties worden er ook hele duidelijke afspraken over gemaakt. Zo hoeven de partners elkaar niet voor te liegen maar kunnen ze het er eerlijk met elkaar over hebben.
Oud 19-05-2003, 08:06
strafcorner
strafcorner is offline
vragen naar de bekende weg....
Oud 19-05-2003, 08:17
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 19-05-2003 @ 09:06:
vragen naar de bekende weg....
Blijkbaar niet, want er wordt verschillend over de kwestie gedacht..
Oud 19-05-2003, 08:47
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-05-2003 @ 23:22:

Ook ik ben in de beginperiode dat ik mijn huidige vriend heb vreemd gegaan. Al ging dat wat raar en het liep niet op seks uit, bleef bij een beetje voelen enzow en dat was met onze beste vriend die nog helemaal niet wist dat wij iets met elkaar hadden terwijl ik dacht dat hij het wel wist. En ik wist niet hoe ik moest reageren en ik wou ok geen ruzie in mijn huis om 2 uur 's nachts, want mijn vriend was erbij. Maar die dook weg in zijn trui of ging naast het bed zitten of draaide zich om, als ie het maar niet zag. En aangezien mijn subtiele hints tegenover onze vriend niet opgepikt werden ben ik maar doodstil blijven liggen en hopen dat hij snel ophield. Als ik ineens nee begon te gillen was het waarschijnlijk uitgelopen in ruzie en dat wou ik voorkomen.
Na een paar uur net niks doen heb ik em toch een iets duidelijkere hint gegeven en toen hield ie gelukkig op... Zeer frustrerend aan de andere kant, want tegen die tijd was ik wel bloedje geil.

Wat bleek nou, we hadden het ooit over de telefoon gehad over een trio, en we hadden er alledrie een grote bek over. En die vriend van ons dacht dus: ik kom wel met het initiatief en we zien wel hoe ver we komen. Ja, nooit bij nagedacht natuurlijk...
We hebben alles eerlijk aan elkaar verteld en nu kunnen we er met zijn allen hartelijk om lachen. En mijn vriend heeft zoveel vertrouwens in mij en in onze beste vriend dat ie zich niet eens zorgen maakt als onze beste vriend en ik samen een dagje weg gaan. Al had ik het mij voor kunnen stellen als ie dat toch niet prettig vond.

Dit vind ik wel een heeeeeeeeeel wazig verhaal. Die gozer zat dus een paar uur lang aan je te voelen terwijl je vriend erbij zat??! Maar hij wou het niet zien dus ging ie maar naast het bed zitten of dook weg in zijn trui terwijl hij het toeliet dat die gozer aan je zat? Het is toch zo makkelijk om gewoon even te zeggen: "Hee wil je dat even laten? Ik heb liever niet dat je zo aan mijn vriendin zit!" Dan zal die echt wel stoppen en waarom zou dat zijn uitgelopen op ruzie?!

En dat jij het zo lang door liet gaan snap ik ook niet! Jij had ook makkelijk gelijk kunnen zeggen dat je het niet wilde en als je had uitgelegd waarom was ie echt niet boos geworden ofzo...
Oud 19-05-2003, 10:48
Verwijderd
oh ja, dat is mogelijk. Tis bij mij nog niet voorgekomen, bij mijn vriendin 1 keer. We hebben er allebei niet zown moeite mee als 1 van ons met een ander ligt te neuken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 11:10
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
HetMeisje schreef op 18-05-2003 @ 18:59:
Ik vraag me af of het hebben van een relatie voor mensen is dat ze alles met elkaar delen en ook vinden van elkaar dat het alleen met de partner gedeeld moet worden. Dingen als sex en gevoel. Of hebben jij en je partner niet het gevoel elkaar kwijt te raken als je ook sex met een ander hebt. En dan bedoel ik niet een trio, want dan zijn jij en je partner erbij. Maar compleet met een ander.

Ik zou gek worden van jaloezie en zou me niet goed genoeg vinden. En jullie?
nee ik zou dat niet kunnen.
ik zou ook ontzettend jaloers worden en ben zelf van mening dat seks zo iets speciaal is, dat ik dat met niemand anders zou willen, op dit moment, dan met mijn vriend.

de gedachte om met een andere man in bed te liggen *ril*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:17
Verwijderd
Ik ben het wel met Sarahbressers eens. Een keer seks hebben met iemand is wat anders dan een affaire. En ik ben nogal vergevingsgezind

Zolang ie bij mij blijft
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:37
chiquita
chiquita is offline
Ik ben het helemaal met iedereen die negatief over Arie heeft gereageerd eens...alleen zou ik dat niet doen om zijn uiterlijk..dat heeft er niets mee te maken.
Het smerige van heel de zaak is dat die klootzak zijn lul niet binnenboord kan houden als zijn vrouw zwanger is en daardoor misschien niet lekker in haar vel zit en haarzelf misschien niet echt sexueel aantrekkelijk vind en daardoor geen behoefte heeft aan sex. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan van die gluiperige mannetjes die dan vreemdgaan omdat ze hun zaad perse ergens willen dumpen...als je echt van iemand houdt, kan je makkelijk wachten en toch al zeker als je vrouw een kind van jullie 2 baart...dat zou toch de mooiste gezamelijke beleving moeten zijn van een echtpaar....
maar goed...Arie denkt hier blijkbaar anders over...(gatver!)

*no respect for you*
Oud 19-05-2003, 13:09
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
HetMeisje schreef op 19-05-2003 @ 09:00:
In sommige relaties worden er ook hele duidelijke afspraken over gemaakt. Zo hoeven de partners elkaar niet voor te liegen maar kunnen ze het er eerlijk met elkaar over hebben.
Ja maar is het dan niet zoiets als een "verstandshuwelijk"?

Ik bedoel, ik snap wat je bedoelt. Je kunt er inderdaad wel afspraken over maken en over praten, maar hoe kun je dan OPRECHT menen van één iemand te houden als je ondertussen iemand anders (of meerdere iemanden) ook bevredigt in bed?
Oud 19-05-2003, 13:45
HetMeisje
HetMeisje is offline
Citaat:
Moodindigo schreef op 19-05-2003 @ 14:09:

Ik bedoel, ik snap wat je bedoelt. Je kunt er inderdaad wel afspraken over maken en over praten, maar hoe kun je dan OPRECHT menen van één iemand te houden als je ondertussen iemand anders (of meerdere iemanden) ook bevredigt in bed?
Ik ben het compleet met je eens hoor. In mijn relatie moet er sprake zijn van monogamie. Ik zou het verschrikkelijk vinden sex te hebben met iemand anders dan mijn partner, maar ik zou het ook heel ernstig vinden als mijn partner er niet zo over zou denken.

Maar er is een mogelijkheid het anders te doen, en dan vraag ik me altijd af waarom mensen die vrije relatie dan zo graag willen hebben..
Oud 19-05-2003, 20:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Elmo19 schreef op 19-05-2003 @ 09:47:
Dit vind ik wel een heeeeeeeeeel wazig verhaal. Die gozer zat dus een paar uur lang aan je te voelen terwijl je vriend erbij zat??! Maar hij wou het niet zien dus ging ie maar naast het bed zitten of dook weg in zijn trui terwijl hij het toeliet dat die gozer aan je zat? Het is toch zo makkelijk om gewoon even te zeggen: "Hee wil je dat even laten? Ik heb liever niet dat je zo aan mijn vriendin zit!" Dan zal die echt wel stoppen en waarom zou dat zijn uitgelopen op ruzie?!

En dat jij het zo lang door liet gaan snap ik ook niet! Jij had ook makkelijk gelijk kunnen zeggen dat je het niet wilde en als je had uitgelegd waarom was ie echt niet boos geworden ofzo...
Dat weet je niet... We wisten ook niet zeker of hij het uberhaupt wel doorhad. Dat vertelde hij achteraf pas... Dat hij wel iets merkte maar het niet wou merken...
En ik wou geen ruzie in de tent. Als jij niet door zou hebben dat je beste vriend aan je vriendin zit en je vriendin begint ineens tegen je beste vriend te gillen dat hij moet ophouden aan je te zitten, dan zou je toch laaiend worden op die gast? Vooral in de veronderstelling dat hij van jullie relatie af wist? Dat risico wou ik niet lopen dus probeerde ik die hints...
Achteraf hoorden we dat hij er niets vanaf wist dus konden we het hem ook niet erg kwalijk nemen en hij voelde zich flink rot.

Mijn vriend wist zelf ook niet waarom hij er niets van zei... Hij kon het op dat moment niet... Hij was te depressed...
Oud 19-05-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Moodindigo schreef op 19-05-2003 @ 14:09:

verstandshuwelijk: huwelijk waardoor beide partners er financieel of qua status op vooruit gaan, zonder dat er sprake is van liefde
open relatie: relatie waarin beide partners van elkaar houden en in staat zijn liefde en seks te scheiden, waardoor de seks-met-liefde binnen de relatie plaatsvindt maar er ook seks-zonder-liefde mag plaatsvinden buiten de relatie.

Ehm, waar zie jij overeenkomsten?
En is voor jou houden van hetzelfde als iemand bevredigen in bed? Dan heb jij wel een heel laag beeld van de liefde...

*is wel te jaloers voor een open relatie*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:47
kindermens
kindermens is offline
hij een ander.... IK EEN ANDER!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 22:11
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 19-05-2003 @ 13:17:
Ik ben het wel met Sarahbressers eens. Een keer seks hebben met iemand is wat anders dan een affaire. En ik ben nogal vergevingsgezind

Zolang ie bij mij blijft
hehe zou graag hetzelfde willen zeggen, maar kzou gek worden van jaloezie al weet ik het verstandelijk nog wel goed te relativeren ;p Voel me al beetje dood gaan van binnen als m'n vriendin achter m'n rug om met iemand anders zou zoenen, laat staan als het uit zou draaien op sex, no mather the reason ;p
Als het ooit mocht gebeuren heb ik liever niet dat ik het te weten kom ;p

Regels voor berichten