Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 20:13
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heej,
Ik heb af en toe de sterke neiging om met een ex te zoenen/sexen/whatever... Als je bijvoorbeeld met hem aan 't kletsen bent in het café, dat je jezelf dan de hele tijd moet inhouden om je niet te laten gaan, en het enige waar je aan denkt is hoe het zou zijn als je je niet zou inhouden... En ook al ben je wel over hem heen, bij mij blijft de lichamelijke aantrekkingskracht toch altijd wel een beetje... Ben ik de enige?
Liefs, Kronkel
Oud 10-04-2002, 20:17
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
voor mij telt dit niet, ex-en zijn voor mij verleden tijd, een afgesloten hoofdstuk. Ik ga voor mijn nieuwe vriendin, ten allen tijden!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:20
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

Nee, heb ik ook niet..
Sorry

Kus
Oud 10-04-2002, 20:23
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hmm sjit
Oud 10-04-2002, 20:40
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
*herkent dit heel erg*

Jaaaaa echt dat heb ik zeker weleens Ik hoef echt nix meer met die jongen maar als ik dan zo bij hem sta heb ik wel vaak zoiets van 'Oehh ik wil best even met je zoenen'. Tja zo raar vind ik het niet. Ik weet dat ik alleen nog maar lichamelijk tot hem aangetrokken ben en verder niet. In het begin was ik bang dat dat betekende dat ik hem terug wilde maar nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:47
miro
miro is offline
Nou tis niet zo dat als ik met hem sta te praten dat ik me dan moet inhouden of zo. Ik droom wel nog af en toe over hem *hoopt niet dat t voorspellende dromen zijn*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:57
Gup
Gup is offline
Ik kan inderdaad niet zeggen dat ik het niet fijn vind om soms even te knuffelen met ze....
Oud 10-04-2002, 21:36
Verwijderd
Nouja, als het uit is kan het natuurlijk zo zijn dat je niets meer voor hem (geestelijk) voelt, maar lichamelijk kan die aantrekkingskracht er nog best zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:42
DJken
DJken is offline
Tis te zien wie het afgemaakt heeft hé....

Heb jij het afgemaakt Kronkeltje of hij ??

Als hij het afgemaakt heeft begrijp ik jouw standpunt... je zult misschien ergens nog diep in uw hart een beteke verliefd op hem zijn...

En Chatfreak2002 zal het wel afgemaakt hebben aan zijn reactie te zien...

greetz
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:56
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
DJken schreef:

Als hij het afgemaakt heeft begrijp ik jouw standpunt... je zult misschien ergens nog diep in uw hart een beteke verliefd op hem zijn...

Ik denk niet dat het hier gaat om verliefdheid. Aantrekking tot iemand is verschillend van verliefdheid.
Ik heb een vriend en ik voel me sexueel aangetrokken tot hem maar er is absoluut geen sprake van verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:57
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Jah dat ken ik Verder wil ik hier niet op ingaan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:04
DJken
DJken is offline
Lady_X

Als je verliefd bent op iemand voel je je toch aangetrokken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:08
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
DJken schreef:
Lady_X

Als je verliefd bent op iemand voel je je toch aangetrokken
Ja dat klopt, maar niet andersom. Het is niet omdat je je tot iemand aangetrokken voelt, dat je verliefd bent! En dat is zo in het geval van Kronkel, het is enkel een sexuele aantrekking.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:10
DJken
DJken is offline
You are good

Ok, niets meer op aan te merken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:13
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
DJken schreef:
You are good

Ok, niets meer op aan te merken

Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:15
DJken
DJken is offline
Ja eij, tis vroeg ze

Hm, ik ga ophouden want ik tover da hier om tot chatkanaal

*gone*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 11:22
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik denk dat het inderdaad alleen maar sexueel is hoor... Je denkt bijvoorbeeld even aan hoe ontzettend lekker het was met hem ofzow ... en dan heb ik al gauw die neiging van... "Heeej.. zullen we...?" snappie...
Kronkel
Oud 11-04-2002, 12:09
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
*herkent dit heel erg*

Jaaaaa echt dat heb ik zeker weleens Ik hoef echt nix meer met die jongen maar als ik dan zo bij hem sta heb ik wel vaak zoiets van 'Oehh ik wil best even met je zoenen'. Tja zo raar vind ik het niet. Ik weet dat ik alleen nog maar lichamelijk tot hem aangetrokken ben en verder niet. In het begin was ik bang dat dat betekende dat ik hem terug wilde maar nu niet meer.
Ik wou precies hetzelfde gaan zeggen

Laatst op een feest was ik de hele tijd met mijn ex, en op een gegeven moment zei hij (tja we hadden allebei het nodige op) van goh zullen we gaan zoenen, gewoon for old times sake zeg maar, en hoewel ik daar op dat moment heeeel erg zin in had heb ik het toch niet gedaan...en de volgende dag waren we allebei blij dat het niet gebeurd was

Maar ik denk dat je die aantrekkingskracht idd altijd wel een beetje blijft houden.
Oud 11-04-2002, 13:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
ken het. Ik zoen ook nog wel eens met een ex. (we doen ook weel meer eigenlijk nog )
Op bepaalde momenten hebben we daar gewoon zin in en beide weten we dat we er later geen spijt van krijgen, dus why not?
Tenzij 1 van ons bezet is dan doen we niks, maar daarna meestal weerr wel. ( hmmm als ik dit zo lees komt het heel vaag over, maar ik neem aan dat een paar mensen wel snappen hoe ik het bedoel)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:32
bloopers
bloopers is offline
ja dat heb ik ook het is 2 maanden uit en elke keer als ik hem zie kussen we enzo! moet toch kunnen!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:24
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Heb dat ook wel een beetje, ben absoluut niet meer verliefd maar......voel nog wel iets magisch.....snap wat je bedoelt!!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:07
Verwijderd
Ik ken het, maar niet van mezelf..

Mijn huidige vriend heeft dit.
Ik heb er eerst tijden wakker van gelegen. Als ie dan weer met haar was, naar de stad ofzo, of ze gingen uit.. Maar vooral als ie bij der bleef slapen, of zij bij hem..
Het probleem is namelijk dat ze dan nog wel in één bed slapen..
En dat deed mij even pijn..

Ik dacht dat het normaal was om niet meer met je ex in een bed te slapen en dat je apart zou gaan. Dit had ik mis.

Verder weet ik ook dat ie zich niet meer geestelijk tot haar aangetrokken voelt, alleen lichamelijk. Ik weet ook dat ie zich kan inhouden. Maar het doet gewoon pijn om te weten dat ie het wel zou willen.. Ik had liever gewild dat ie alleen mij wilde.. Ook al is het alleen lichamelijk.

Het zal me altijd dwars blijven zitten, vooral omdat ie weer steeds meer met haar omgaat. Maar ik kan er niets aan veranderen en ik vertrouw hem ook gewoon. Ik ben alleen zo bang dat ie weer MEER voor der gaat voelen dan alleen lichamelijk..

Jah ik ken het probleem, en het is heel pijnlijk. Ik ben blij dat ie hier eerlijk voor uit is gekomen. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Ik vertrouw hem 100% en ik hou echt van hem..

Maar het kutgevoel blijft altijd als ik weet dat ie bij der is, of bij der slaapt.. Ik probeer der niet als concurrentie te zien , maar dit is best moeilijk..

Veel mensen vinden het erg om nog steeds met hun ex te zitten.. Maar ik kan je wel vertellen dat het minstens zoveel pijn doet om te weten dat je vriend/in nog met zijn/haar ex zit..

Ik hou er nu over op, ik kan er zoveel over vertellen, maar het doet me alleen maar pijn..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
voor mij telt dit niet, ex-en zijn voor mij verleden tijd, een afgesloten hoofdstuk. Ik ga voor mijn nieuwe vriendin, ten allen tijden!
Wow.. dat vind ik echt super om te horen.. *is jaloesrs*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:16
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik ken het, maar niet van mezelf..

Mijn huidige vriend heeft dit.
Ik heb er eerst tijden wakker van gelegen. Als ie dan weer met haar was, naar de stad ofzo, of ze gingen uit.. Maar vooral als ie bij der bleef slapen, of zij bij hem..
Het probleem is namelijk dat ze dan nog wel in één bed slapen..
En dat deed mij even pijn..

Ik dacht dat het normaal was om niet meer met je ex in een bed te slapen en dat je apart zou gaan. Dit had ik mis.

Verder weet ik ook dat ie zich niet meer geestelijk tot haar aangetrokken voelt, alleen lichamelijk. Ik weet ook dat ie zich kan inhouden. Maar het doet gewoon pijn om te weten dat ie het wel zou willen.. Ik had liever gewild dat ie alleen mij wilde.. Ook al is het alleen lichamelijk.

Het zal me altijd dwars blijven zitten, vooral omdat ie weer steeds meer met haar omgaat. Maar ik kan er niets aan veranderen en ik vertrouw hem ook gewoon. Ik ben alleen zo bang dat ie weer MEER voor der gaat voelen dan alleen lichamelijk..

Jah ik ken het probleem, en het is heel pijnlijk. Ik ben blij dat ie hier eerlijk voor uit is gekomen. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Ik vertrouw hem 100% en ik hou echt van hem..

Maar het kutgevoel blijft altijd als ik weet dat ie bij der is, of bij der slaapt.. Ik probeer der niet als concurrentie te zien , maar dit is best moeilijk..

Veel mensen vinden het erg om nog steeds met hun ex te zitten.. Maar ik kan je wel vertellen dat het minstens zoveel pijn doet om te weten dat je vriend/in nog met zijn/haar ex zit..

Ik hou er nu over op, ik kan er zoveel over vertellen, maar het doet me alleen maar pijn..
wow, dit lijkt me kut zeg... Ik vind het niet echt normaal dat ex-en nog in 1 bed slapen, en eigenlijk ook niet dat ze sowieso nog bijmekaar gaan slapen... Mijn vriend moet daar niet mee aankomen dat hij ineens bij zijn ex gaat slapen... Maja. MIjn vriend vergelijkt me ook heel vaak met zijn ex-en (meestal positief hoor) maar dat vind ik ook helemaal niet leuk...
Oud 11-04-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
sunflouwer schreef:

wow, dit lijkt me kut zeg... Ik vind het niet echt normaal dat ex-en nog in 1 bed slapen, en eigenlijk ook niet dat ze sowieso nog bijmekaar gaan slapen...

nee idd! Daar ben je toch ex-en voor? Met elkaar omgaan, ok,.. daar kan ik inkomen, ik zie mijn ex ook nog wel eens bij uitgaan. Maar erbij slapen?
Hij ziet niet in waarom ik het er zo moeilijk mee heb, denk ik

Citaat:
Mijn vriend moet daar niet mee aankomen dat hij ineens bij zijn ex gaat slapen... Maja. MIjn vriend vergelijkt me ook heel vaak met zijn ex-en (meestal positief hoor) maar dat vind ik ook helemaal niet leuk...
Dat doet mijn vriend ook niet echt eigenlijk... Mij positief vergelijken met zijn ex..

Hij is gewoon met zijn beide ex-en nog heel erg goed bevriend.. Alleen met zijn ex met wie hij het langst heeft gehad (18 maanden) is het anders..
Ik heb hem namelijk ook nog nooit gehoord over dat ie bij zijn andere ex ging slapen, of dat ie zich nog lichamelijk tot haar aangetrokken voelde..

Ik vind het niet erg dat ie met haar omgaat, echt niet. Ik kan hem niet vertellen met wie hij wel en niet om mag/kan gaan enzo, en dat wil ik ook helemaal niet...
Maar eigenlijk wil ik wel van hem gaan eisen dat ie niet meer bij der blijft slapen. En als ie dat perse wel wil, dan niet in 1 bed..

Maar kben bang dat die eis hem te ver gaat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 17:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ken het. Ik zoen ook nog wel eens met een ex. (we doen ook weel meer eigenlijk nog )

Whehe hoe je dat zegt
*herkenning*
Tis idd no problem als je allebei gewoon weet waar je aan toe bent en er niet meer van verwacht.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:25
lady_x
lady_x is offline
Wat is dat nou allemaal voor flauwekul? Als het gedaan is met je ex, ja dan is het gedaan en daarmee uit. Dan ga je je lief toch niet bedriegen omdat je je even weer aangetrokken voelt tot je ex? Is toch absurd om twee of meer vriendjes te hebben!? Oké ik voel me soms ook nog aangetrokken tot mijn ex, maar daar blijft het bij, ik zou hem niet opnieuw kussen omdat ik mijn huidig lief niet ga bedriegen want zo zot ben ik niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:26
miro
miro is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Oké ik voel me soms ook nog aangetrokken tot mijn ex, maar daar blijft het bij
Daar gaat het hier ook om.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:00
highlight
highlight is offline
nee, geen aantrekkingskracht meer, vind 'm ook absoluut niet meer leuk...maar als ik met 'm praat is er nog wel een soort spanning, maar ik voel dat totaal niet als aantrekkingskracht, meer iets van 'wanneer gaan we ruzie maken..'
Oud 11-04-2002, 19:02
Jones
nee het is niet raar dat je je nog lichamelijk aangetrokken voelt tot je ex, het gaat toch uit omdat je geestelijk op die persoon 'afknapt' (of andersom) en niet omdat je die persoon ineens lelijk vind..Dus ik vind het niet meer dan logisch dat je je nog lichamelijk aangetrokken voelt, dat heeft iedereen wel IMHO
De vraag is alleen of je je inhoudt en dus voor je (nieuwe) vriendin gaat (zoals Chatfreak al zei) of dat je er aan toegeeft
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:52
Black Reina
Black Reina is offline
ja ik heb hier ook last van, als k m dan zie of k zit bij m op ze kamer (kom nog heel vaak bij m thuis, ben goed bevriend met ze zussie) dan wil k vasthoude enzow en dan kan k me heel moeilijk in houde soms wel lastig. maar heb me nog wel altijd in kunne houde om m niet te zoene
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:16
moenbase
moenbase is offline
weet ook wel een beetje hoe et komt eigenlijk...
et komt waarschijnlijk doordat je 'vroeger' ooit een band had met dat persoon, en je vond die band met em erg vertrouwd en zou deze ook liever niet kwijt willen natuurlijk omdat et zo fijn is....was
En je er stiekem toch ook weer naar terug verlangd, juist omdat et zo geweldig was...
Oud 12-04-2002, 21:28
peachie
peachie is offline
ik heb het niet bij allemaal. het ligt eraan wat voor relatie je met die persoon heb gehad. maar ik heb het ook 1x gehad hij had het ook en het was met een stomme rede uit gegaan dus hebbe we het nog een keer geprobeerd.
ik het begin lieten we ons gewoon gaan zeg maar zonder dat er verplichtingen aan zaten dat vond ik wel raar de eerste keer miste ik de itiemheid heel erg.

kus
Oud 12-04-2002, 21:29
peachie
peachie is offline
Citaat:
DJken schreef:
Tis te zien wie het afgemaakt heeft hé....

Heb jij het afgemaakt Kronkeltje of hij ??

En Chatfreak2002 zal het wel afgemaakt hebben aan zijn reactie te zien...

greetz

bij mijn ervaring was het heel anders.
ik had het uitgemaakt maar ik was net iets meer tot hem aangetrokken dan hij bij mij
Oud 13-04-2002, 13:26
lake bodom
lake bodom is offline
kvoel me lichamelijk en geestelijk nog tot hem aangetrokken..
gister wask weer bij hem...
damn ik kan echt niet zonder hem
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:54
Piccola
Piccola is offline
Er is tussen mij en mijn ene ex nog wel een soort aantrekkingskracht. We geven elkaar nog heel vaak gewoon een kus op de mond of wang! Daar hebben we gewoon nog steeds behoefte aan! We gaan echt nog heel veel met elkaar om. Hij is mijn beste vriend. En hij is ook een goede vriend van mijn vriend! Maar ik heb geen zin in seks en hoef me verder niet in te houden ofzo.. Ik ben nog graag bij hem, maar meer echt niet. Zo erg is die aantrekkingskracht nou niet meer! Die aantrekkingskracht heb ik alleen bij mijn lieve vriendje!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:06
Penelopeia
Penelopeia is offline
ja, herkenning
laatst mijn exvriendje weer gezien..ooh, wat issie leuk..
hele avond dwarrelden we om elkaar heen, zoende hij me op mn wang enzo..en zat ie eigenlijk toch nog wel de hele tijd aan me.
maja; het mag niet meer zo zijn: het is al een tijdje uit, en het is goed zo. meer zit er niet in..hij heeft inmiddels alweer een nieuw vriendinnetje, en ik heb al genoeg andere leuke jongens leren kennen, maar toch is die aantrekkingskracht er nog steeds.
zn vriendinnetje is er helemaal niet blij mee en heeft gewoon liever dat hij mij niet meer ziet..
we hebben overigens die avond verder niks uitgespookt, gelukkig, maar later bekende hij wel dat hij daar toch wel heel erg de behoefte aan had gehad. (maar, jammer dan jongen..het is uit!) misschien spreek ik binnenkort wel weer "gewoon" wat met hem af, ik ben en blijf er alsmaar benieuwd naar hoe ik op hem reageer...ik ga blijkbaar graag de uitdaging aan met mezelf, misschien eigenlijk wel fout..omdat er best een kans is, als wij met zn tweetjes zijn, dat er wat gebeurd...
maja, afwachten dus..
Reageren

Regels voor berichten