Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst op een feest was ik de hele tijd met mijn ex, en op een gegeven moment zei hij (tja we hadden allebei het nodige op) van goh zullen we gaan zoenen, gewoon for old times sake zeg maar, en hoewel ik daar op dat moment heeeel erg zin in had heb ik het toch niet gedaan...en de volgende dag waren we allebei blij dat het niet gebeurd was ![]() Maar ik denk dat je die aantrekkingskracht idd altijd wel een beetje blijft houden.
|
ken het. Ik zoen ook nog wel eens met een ex. (we doen ook weel meer eigenlijk nog
![]() Op bepaalde momenten hebben we daar gewoon zin in en beide weten we dat we er later geen spijt van krijgen, dus why not? Tenzij 1 van ons bezet is dan doen we niks, maar daarna meestal weerr wel. ( hmmm als ik dit zo lees komt het heel vaag over, maar ik neem aan dat een paar mensen wel snappen hoe ik het bedoel) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het, maar niet van mezelf..
Mijn huidige vriend heeft dit. Ik heb er eerst tijden wakker van gelegen. Als ie dan weer met haar was, naar de stad ofzo, of ze gingen uit.. Maar vooral als ie bij der bleef slapen, of zij bij hem.. Het probleem is namelijk dat ze dan nog wel in één bed slapen.. ![]() En dat deed mij even pijn.. Ik dacht dat het normaal was om niet meer met je ex in een bed te slapen en dat je apart zou gaan. Dit had ik mis. Verder weet ik ook dat ie zich niet meer geestelijk tot haar aangetrokken voelt, alleen lichamelijk. Ik weet ook dat ie zich kan inhouden. Maar het doet gewoon pijn om te weten dat ie het wel zou willen.. Ik had liever gewild dat ie alleen mij wilde.. Ook al is het alleen lichamelijk. Het zal me altijd dwars blijven zitten, vooral omdat ie weer steeds meer met haar omgaat. Maar ik kan er niets aan veranderen en ik vertrouw hem ook gewoon. Ik ben alleen zo bang dat ie weer MEER voor der gaat voelen dan alleen lichamelijk.. Jah ik ken het probleem, en het is heel pijnlijk. Ik ben blij dat ie hier eerlijk voor uit is gekomen. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Ik vertrouw hem 100% en ik hou echt van hem.. Maar het kutgevoel blijft altijd als ik weet dat ie bij der is, of bij der slaapt.. Ik probeer der niet als concurrentie te zien , maar dit is best moeilijk.. Veel mensen vinden het erg om nog steeds met hun ex te zitten.. Maar ik kan je wel vertellen dat het minstens zoveel pijn doet om te weten dat je vriend/in nog met zijn/haar ex zit.. Ik hou er nu over op, ik kan er zoveel over vertellen, maar het doet me alleen maar pijn.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
nee idd! Daar ben je toch ex-en voor? Met elkaar omgaan, ok,.. daar kan ik inkomen, ik zie mijn ex ook nog wel eens bij uitgaan. Maar erbij slapen? ![]() Hij ziet niet in waarom ik het er zo moeilijk mee heb, denk ik Citaat:
Hij is gewoon met zijn beide ex-en nog heel erg goed bevriend.. Alleen met zijn ex met wie hij het langst heeft gehad (18 maanden) is het anders.. Ik heb hem namelijk ook nog nooit gehoord over dat ie bij zijn andere ex ging slapen, of dat ie zich nog lichamelijk tot haar aangetrokken voelde.. Ik vind het niet erg dat ie met haar omgaat, echt niet. Ik kan hem niet vertellen met wie hij wel en niet om mag/kan gaan enzo, en dat wil ik ook helemaal niet... Maar eigenlijk wil ik wel van hem gaan eisen dat ie niet meer bij der blijft slapen. En als ie dat perse wel wil, dan niet in 1 bed.. Maar kben bang dat die eis hem te ver gaat... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat is dat nou allemaal voor flauwekul? Als het gedaan is met je ex, ja dan is het gedaan en daarmee uit. Dan ga je je lief toch niet bedriegen omdat je je even weer aangetrokken voelt tot je ex? Is toch absurd om twee of meer vriendjes te hebben!? Oké ik voel me soms ook nog aangetrokken tot mijn ex, maar daar blijft het bij, ik zou hem niet opnieuw kussen omdat ik mijn huidig lief niet ga bedriegen want zo zot ben ik niet.
|
![]() |
|
nee, geen aantrekkingskracht meer, vind 'm ook absoluut niet meer leuk...maar als ik met 'm praat is er nog wel een soort spanning, maar ik voel dat totaal niet als aantrekkingskracht, meer iets van 'wanneer gaan we ruzie maken..'
|
nee het is niet raar dat je je nog lichamelijk aangetrokken voelt tot je ex, het gaat toch uit omdat je geestelijk op die persoon 'afknapt' (of andersom) en niet omdat je die persoon ineens lelijk vind..Dus ik vind het niet meer dan logisch dat je je nog lichamelijk aangetrokken voelt, dat heeft iedereen wel IMHO
De vraag is alleen of je je inhoudt en dus voor je (nieuwe) vriendin gaat (zoals Chatfreak al zei) of dat je er aan toegeeft ![]() |
![]() |
|
weet ook wel een beetje hoe et komt eigenlijk...
et komt waarschijnlijk doordat je 'vroeger' ooit een band had met dat persoon, en je vond die band met em erg vertrouwd en zou deze ook liever niet kwijt willen natuurlijk omdat et zo fijn is....was En je er stiekem toch ook weer naar terug verlangd, juist omdat et zo geweldig was...
|
ik heb het niet bij allemaal. het ligt eraan wat voor relatie je met die persoon heb gehad. maar ik heb het ook 1x gehad hij had het ook en het was met een stomme rede uit gegaan dus hebbe we het nog een keer geprobeerd.
ik het begin lieten we ons gewoon gaan zeg maar zonder dat er verplichtingen aan zaten dat vond ik wel raar de eerste keer miste ik de itiemheid heel erg. kus
||
Citaat:
bij mijn ervaring was het heel anders. ik had het uitgemaakt maar ik was net iets meer tot hem aangetrokken dan hij bij mij
|
![]() |
Er is tussen mij en mijn ene ex nog wel een soort aantrekkingskracht. We geven elkaar nog heel vaak gewoon een kus op de mond of wang! Daar hebben we gewoon nog steeds behoefte aan! We gaan echt nog heel veel met elkaar om. Hij is mijn beste vriend. En hij is ook een goede vriend van mijn vriend! Maar ik heb geen zin in seks en hoef me verder niet in te houden ofzo.. Ik ben nog graag bij hem, maar meer echt niet. Zo erg is die aantrekkingskracht nou niet meer! Die aantrekkingskracht heb ik alleen bij mijn lieve vriendje!
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja, herkenning
![]() laatst mijn exvriendje weer gezien..ooh, wat issie leuk.. ![]() ![]() hele avond dwarrelden we om elkaar heen, zoende hij me op mn wang enzo..en zat ie eigenlijk toch nog wel de hele tijd aan me. maja; het mag niet meer zo zijn: het is al een tijdje uit, en het is goed zo. meer zit er niet in..hij heeft inmiddels alweer een nieuw vriendinnetje, en ik heb al genoeg andere leuke jongens leren kennen, maar toch is die aantrekkingskracht er nog steeds. zn vriendinnetje is er helemaal niet blij mee en heeft gewoon liever dat hij mij niet meer ziet.. we hebben overigens die avond verder niks uitgespookt, gelukkig, maar later bekende hij wel dat hij daar toch wel heel erg de behoefte aan had gehad. (maar, jammer dan jongen..het is uit!) misschien spreek ik binnenkort wel weer "gewoon" wat met hem af, ik ben en blijf er alsmaar benieuwd naar hoe ik op hem reageer...ik ga blijkbaar graag de uitdaging aan met mezelf, misschien eigenlijk wel fout..omdat er best een kans is, als wij met zn tweetjes zijn, dat er wat gebeurd... maja, afwachten dus.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aantrekkingskracht fruitvliegje | 19 | 24-02-2003 23:17 |