Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 17-05-2003 @ 14:19:
ik vind mijn lichaam heel lelijk...

ik zit echt vaak in de knoop met eten....ik eet en snoep een tijd lang maar door, heel erg veel, en t boeit me allemaal helemaal niks meer en dan zie ik mn zusje ofzo in dr bikini en dan voel ik me weer zo ontzettend ongelukkig en dan ik eet een hele tijd biiijjjjna NIKS meer en val vaak flauw....

ik weet dat ik niet echt dik ben...ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik dik ben...wel dat ik wat voller gebouwd ben...

mijn lichaam is gewoon heel erg vrouwelijk...heb grote borsten, brede heupen, hele duidelijke taille, btje een buikje, iets vollere kont...en dat vind ik opzich best wel mooi...maar ik zou t gewoon zo graag dunner willen hebben...

maar tis niet zoveel vet....ik ben gewoon zo gebouwd....toen ik heel klein was had ik al brede heupen...maar toch MOET t dunner van mij....
Dat vind ik nou net niet erg, ik hou van mijn heupen. Mooi rond enzo. Het vet op zich vind ik ook niet erg, maar ik vind mijn huid er zo lelijk van worden (en zo erg is het helemaal niet, maar dat zie je niet als je voor de spiegel staat ). Blll.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:37
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 17-05-2003 @ 15:04:
Mjah maar je hebt er je redenen voor...
Je lichaam is wel heel mooi hoor, echt!! Maar ik snap wel dat jij er van walgt na wat je hebt meegemaakt... Ik hoop voor je dat je ooit (misschien met hulp) gaat inzien dat jij een superlichaam hebt en dat veel meiden jaloers zijn... (ik in ieder geval wel!)
weetje over die redenen...
tis nie alleen dat misbruik. ook gepest vroeger hele tijd, verder anorexia geahd etc. zoveel redenen om mezelf te haten. dus denk je dat t ooit mogelijk is dat er een dag komt dat ik echt mezelf mag? ik bedoel: er kunnen in je jeugd dingen gebeuren waardoor je jezelf haat, maar t kan je hele leven duren voordat dat weg gaat en ik denk dattik 3 mensenlevens nodig heb
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:27
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 17-05-2003 @ 15:37:
tis nie alleen dat misbruik. ook gepest vroeger hele tijd, verder anorexia geahd etc. zoveel redenen om mezelf te haten. dus denk je dat t ooit mogelijk is dat er een dag komt dat ik echt mezelf mag? ik bedoel: er kunnen in je jeugd dingen gebeuren waardoor je jezelf haat, maar t kan je hele leven duren voordat dat weg gaat en ik denk dattik 3 mensenlevens nodig heb
*Weet echt niks te zeggen nu...*
Oud 17-05-2003, 17:21
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 17-05-2003 @ 15:37:
Pesten...de meest vreselijke, gemene, belachelijke uitvinding ooit gedaan...
*is ook gepest vroeger*

Even dat pest-gedeelte weglatend...
Weet je, het punt is niet dat een ander ziet wat jij hebt meegemaakt. Een ander ziet hele andere dingen dan jij. Niet alleen qua lichaam, maar lichaamstaal, gekozen spreektaal, woordkeus, enzovoorts. Dat in zijn geheel is de reden waarom het klikt met iemand of juist niet.

Punt is, jij ziet hele andere dingen dan dat een ander ziet. Ik vind van mezelf ook dat "dit" en "dit" niet goed zit, maar het punt is dat die ander daar helemaal niet op hoeft af te knappen of zich eraan stoort. Sterker nog: grote kans dat de redenen waarom jij jezelf haat, onopgemerkt bij de ander passeren.
*heeft het inderdaad ook over de schoonheid van binnen*

Uiterlijk is maar één kleine factor (jaja, uiterlijk is het visitekaartje van iemand...maar toch), uiteindelijk telt wat binnenin zit vele malen meer.
Oud 17-05-2003, 22:53
Needle_damage
Needle_damage is offline
Citaat:
Idoless schreef op 13-05-2003 @ 19:05:
hmm...lelijk, ik heb mn hele leven al een buikje, dat niet weg kan/wil gaan en steeds groter groeit, en ik zou graag kleiner willen zijn, k ben 1.74 en zou graag 1.68 ofzo willen zijn,
maar dat kan helaas niet

AAaaaahh, vindt je jeszelf 6 cm tegroot, en het buikje valt wel mee hoore
Oud 18-05-2003, 08:41
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Quot
Ik was ook liever ietsje kleiner geweest (ben 1.78 m)
Quot (vast iets gewist ofzo)

Ehm jij wil kleiner zijn, maar ik ben 15 en ben bijna 1,90
Oud 18-05-2003, 08:54
Verwijderd
Het kan ermee door. Ik zou dolgraag wat dingen willen veranderen (weg met striae!) maar de verhoudingen kloppen wel aardig, en ik ben niet te dik of te dun
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:29
king112
king112 is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:47
Another Way
Another Way is offline
Mn lengte, 1.95 is niet bepaalt aantrekkelijk voor het vrouwlijke geslacht, ik wou dat ik 1.75 was

Mn haar, meest onmogelijke in de wereld, en de kapper is het met mij eens

Mn buik, hij is plat maar ik hbe geen six pack, wat toch wel een minimale eis is tegenwoordig

Mn ogen, bruine ogen zijn lelijk!

Huidskleur, ik kots op mn donkere huidskleur

Mn bouw, ik wil meer spieren en breder zijn

Mn armen, te dun, mogen wel wat dikker en gespierder. Vooral mn onderarmen zijn walgelijk

Mn handen, te mager, je kan de botten zien

Mn benen, gewoon lelijk

Mn kont, kijk ik niet naar maar is wel lelijk

Mn gezicht, zit vol met litekens van puistjes

Mn neus, is te groot

Ik kan eigenlijk wel een heel boek schrijven over wat ik kut vind aan mn lichaam
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 20:31
kinkymoi
kinkymoi is offline
mmm.. mag nie klagen, alleen kleine borsten maar da kom wel goe
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind mijn lichaam mooi. Echt waar ik ben er tevreden mee.
Oud 20-05-2003, 09:31
Verwijderd
@ Another Way:

Citaat:
Mn lengte, 1.95 is niet bepaalt aantrekkelijk voor het vrouwlijke geslacht, ik wou dat ik 1.75 was
Dan zou je ook ontevreden zijn en jezelf te klein noemen. De meeste meisjes willen het liefst een jongen die tien tot vijftien centimeter langer is dan ze zelf zijn, dus tussen de 1.70 m en de 1.95 m zit je goed.

Citaat:
Mn haar, meest onmogelijke in de wereld, en de kapper is het met mij eens
Als dit inhoudt dat je niet in staat bent een saai perfect zittend kapsel met elk sprietje op z'n plaats te creëren, dan is 't alleen maar goed. Perfect zittende kapsels zijn saai.

Citaat:
Mn buik, hij is plat maar ik hbe geen six pack, wat toch wel een minimale eis is tegenwoordig
Is dat zo? Ik hou helemaal niet van sixpacks... als je spieren niet zichtbaar zijn als je ontspannen bent, maar wel een heel klein beetje als je ze aanspant, dan zit 't wel goed.

Citaat:
Mn ogen, bruine ogen zijn lelijk!
Kijk maar eens op l&r in een van de 'wat vinden meisjes aantrekkelijk'-topic. De helft zegt 'bruine ogen'. Ze zijn dus niet per definitie lelijk - mss vind jij dat.

Citaat:
Huidskleur, ik kots op mn donkere huidskleur
Vinden de meeste meisjes ook niet, maar then again, jij dus wel. Jouw mening

Citaat:
Mn bouw, ik wil meer spieren en breder zijn
Ga naar een dietiste om aan te komen en een fitnesscentrum om spieren te krijgen.

Citaat:
Mn armen, te dun, mogen wel wat dikker en gespierder. Vooral mn onderarmen zijn walgelijk
Ga naar een dietiste om aan te komen en een fitnesscentrum om spieren te krijgen.

Citaat:
Mn handen, te mager, je kan de botten zien
Ga naar een dietiste om aan te komen.

Citaat:
Mn benen, gewoon lelijk
Waarom? 'k Heb nog nooit lelijke benen gezien (ja, toch, maar dat was in Jerry Springer, zo'n man van 300 kilo)

Citaat:
Mn kont, kijk ik niet naar maar is wel lelijk
Ook heb ik nog nooit een lelijke kont gezien bij een niet-megavette jongen onder de 30.

Citaat:
Mn gezicht, zit vol met litekens van puistjes
Ga naar de dermatoloog.

Citaat:
Mn neus, is te groot
Dat schijnt veel goeds over je penis te zeggen.

m.a.w. stel je niet zo aan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:34
jeffo
jeffo is offline
1.95m en je zeurt daar over?

JE BENT GEK

de meeste vrouwen willen een grote man

ik ben 2.03m en een vriend van me 2.10m, beide hebben we qua vrouwen niets te klagen
Oud 20-05-2003, 10:45
confabulatie
confabulatie is offline
volgens mij klopt het bij mij allemaal wel een beetje...
heb soms van die dagen dat ik mezelf mega lelijk en een zombie vind maar ja gaat ook wel weer over....

mooiste van mezelf vind ik.. mn haar,mond,ogen (niet dat ze zoooooooo bijzonder zijn,maar nou ja blablabla)

en lelijkste vind ik... mn buik... (heb een pigmentvlek en een litteken.. maar hoe vaak zien mensen dat nou, alleen alsk in bikini loop. maar dan heb ik er wel schijt aan.... )
Oud 20-05-2003, 10:48
jeffo
jeffo is offline
ik vind het moeilijk om over mezelf te oordelen........maar ben niet ontevreden

oordelen jullie maar

Oud 20-05-2003, 10:49
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 20-05-2003 @ 11:45:
volgens mij klopt het bij mij allemaal wel een beetje...
heb soms van die dagen dat ik mezelf mega lelijk en een zombie vind maar ja gaat ook wel weer over....

mooiste van mezelf vind ik.. mn haar,mond,ogen (niet dat ze zoooooooo bijzonder zijn,maar nou ja blablabla)

en lelijkste vind ik... mn buik... (heb een pigmentvlek en een litteken.. maar hoe vaak zien mensen dat nou, alleen alsk in bikini loop. maar dan heb ik er wel schijt aan.... )
klinkt goed toch
Oud 20-05-2003, 10:51
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 11:49:
klinkt goed toch
ja.
krijg eigenlijk nooit echt klachten
Oud 20-05-2003, 10:52
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 20-05-2003 @ 11:51:
yep....

en dat litteken.....heb je tenminste een stoer verhaal te vertellen...

vroeger toen ik nog met kaptein haak omging toen.....etc etc

Oud 20-05-2003, 10:59
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 11:52:
en dat litteken.....heb je tenminste een stoer verhaal te vertellen...

vroeger toen ik nog met kaptein haak omging toen.....etc etc

haha,
ja psies..

heb gevochten enzo.. blablabla
en zo super groot is ie ook weer niet hoor...
neem aan dat niet jan en alleman hele tijd naar mn buik kijkt dus dan valt het ook niet zo op.
Oud 20-05-2003, 11:00
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 20-05-2003 @ 11:59:
haha,
ja psies..

heb gevochten enzo.. blablabla
en zo super groot is ie ook weer niet hoor...
neem aan dat niet jan en alleman hele tijd naar mn buik kijkt dus dan valt het ook niet zo op.
en dan nog.....iedereen heeft toch wel iets........
Oud 20-05-2003, 11:03
Qimm
Qimm is offline
Laat ik het zo zeggen... ik vind 3 dingen aan mij mooi/ben ik tevreden over Haar, ogen en borsten... de rest.. mja... minder...
Oud 20-05-2003, 11:08
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2003 @ 12:03:
Laat ik het zo zeggen... ik vind 3 dingen aan mij mooi/ben ik tevreden over Haar, ogen en borsten... de rest.. mja... minder...
foto?
Oud 20-05-2003, 11:18
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap:
ik ben namelijk klein voor mijn leeftijd, das al kut:
ik ben 15 en maar 1 meter 65 of zo.
ik ben ook onzeker over mijn between legs geval en ik denk echt zo van waarom heb ik gewoon geen lelijke voeten of zo da ziet toch niemand en dan wat langer of zo... maar verder ben ik wel tevreden
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 11:24
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 12:18:
ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap:
ik ben namelijk klein voor mijn leeftijd, das al kut:
ik ben 15 en maar 1 meter 65 of zo.
ik ben ook onzeker over mijn between legs geval en ik denk echt zo van waarom heb ik gewoon geen lelijke voeten of zo da ziet toch niemand en dan wat langer of zo... maar verder ben ik wel tevreden
maak je geen zorgen over je snikkel, kan beter beetje klein zijn dan een 35 cm dick waarmee je nergens inkomt.....
Oud 20-05-2003, 11:27
ne0
ne0 is offline
kvinnet allemaal best...
Oud 20-05-2003, 11:29
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
xSTaRx schreef op 20-05-2003 @ 12:27:
kvinnet allemaal best...
ok
Oud 20-05-2003, 14:50
Tommzz
Tommzz is offline
Citaat:
kinkymoi schreef op 19-05-2003 @ 21:31:
mmm.. mag nie klagen, alleen kleine borsten maar da kom wel goe
kleine borsten zijn juist veel leuker , k hou niet van die meloenengevallen, AA sucks ook weer maar ja, ga nie vragen wat je hebt.....toch wel... vertelvertel
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 15:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 11:08:
foto?
Ja, ik heb een fotoboek ja, zoeken
Oud 20-05-2003, 16:24
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ehm over mijn lichaam ben ik sowiezo heel onzeker.

Ik vind mezelf te klein qua lengte en vind dat ik erg kleine borsten heb, ik vind mn knieen erg lelijk. ( vroeger nogalk wildebras dus onder de littekens)

ehm wat ik mooi aan me vind is ( en alleen omdat het vaak gezegt is begon ik het ook wel mooi te vinden)
Mn platte buik en mn kont is ook wel ok.
Oud 20-05-2003, 17:02
ne0
ne0 is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 12:29:
ok
mja keppet over mezelf he, I mean, wat kan mij et boeien of ik dik, dun, zwart of wit ben kben 1.65 ong. en kweeg 50 kg, sommigen zitten dan te zeiken dat ik veelste dun ben, maja kbegin zelfs een buikje te krijge BIG DEAL ZEG ! Ik kan gewoon eten wat ik wil, er komt niks bij (nouja een heeeeeeel klein beetje dan, minibuikje ensow ) en der gaat niks af
mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en als ze dat niet willen flikkeren ze toch lekker ff een eind op
*heeft zegje gedaan* Amen
Oud 20-05-2003, 17:08
knijtert!
knijtert! is offline
Teneerste ff een applausje aan mezelf omdt ik alles gelezen heb

Mn lengte vind ik wel ok. 1m 85 ongeveer... En dat terwijl ik altijd (tot niet eens zo lang geleden)een klein onderdeurtje ben geweest...

Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nogal laat begon aan lichamelijke puberteit... Waar ik nu nog steeds nog niet helemaal doorheen ben, wat ik overigens niet echt erg vind maar ben vrijwel onbehaard...
Ik hoef me nooit te scheren nog, alleen 1x in week lichte snor groei, haar groei onder oksel is niet zow heel erg lang geleden begonnen en is nog steeds weinig en amper behaarde benen en armen (iig niet te zien omdat het nog licht is). Schaamhaar kwam BTW oowk laat maar dat is inmiddels geen probleem meer (ook al is het nou niet echt heewl veel)
Dit hierboven zit ik zelf niet echt mee (niet meer tenminste), maar blijft vervelend als er opmerkingen over gemaakt worden en als je vrienden heb die juist heel gauw begonnen met lichamelijke pubertijd...

Om maar ff mn lijstje af te maken waar ik redelijk tevreden mee ben:

Mn haar, erg donker en dik en vind ik persoonlijk mooier als dat dunne blonde haar, nadeeltje is echter wel dat ik vaak naar de kapper moet want als het ff iets te lang word ziet het er weer totaal niet meer uit.

Verder heb ik bruine ogen, heb ik altijd wel redelijk mooi gevonden, al ben ik daarin volgens mij de enige want de meeste hoor ik altijd over blauwe ogen praten...

Ik kan eten wat ik wil maar dik word ik niet en over pukkels heb ik ook niet te klagen want dat is 1x in het jaar dat er 1 te zien is

Maar dat is tegelijk een nadeel, want ik vind dat ik te dun ben. en daarmee is er meteen een einde gekomen een mn "positieve" lijstje.

Ik ben totaal niet tevreden met mn bouw... Ben dun en niet gespierd...
Dan heb ik het over mn beuk, borstkas en armen (benen zijn wel beetj ok). Het word tijd voor sportschool en dat ga ik dan oowk doen binnenkort. Hoop alleen niet dat ik daardoor nog dunner word.

Mn gebit is echt heel lelijk. tanden staan scheef maar beugel vinden me ouders niet nodig maar de eigenlijke reden is te duur Dus ga ik dat binnenkort maar zelf dokken. Dan ben ik weer voor lange tijd beugelbekkie, ook niet kewl, maar heb ik daarna tenminste mooi gebit.

Verder heb ik niet bepaald mooi gezicht, en heb ik niet echt wallen maar tekend het wel heel snel bij mij. Maarja fotomodel hoef ik nou ook weer niet te zijn

ik zou oowk wel handig vinden als ik iets minder stijve hark was, smooth bewegingen maken is wel kel namelijk

Ik vind mezelf dus wel lelijk, maar ik walg cker niet van mezelf, zou toch waat zijn als ik dat moest gaan doen slechts vanwege suckend uiterlijk, want ben wel weer heewl erg Lievig altij slechte met goede dingen compenseren .
Ben vroeger vaak gepest, kreeg ik lichtelijk minderwaardigheids complex, ging geleidelijk weg, ben nu alleen nog maar onzeker als ik een meisje erg leuk vind. Ga ik weer over van alles nadenken en dat is niet kewl. Normaal gesproken denk ik nu gewooon schijttttttttttttt

wel leuk zo een zeik maar raak op je jezelf topic
Das nu genoeg geweest...
mzzol en de groeten aan gijsgans!!!
Oud 20-05-2003, 17:09
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Kort maar krachtig : totaal niet
Oud 20-05-2003, 17:20
ster
ster is offline
Citaat:
jeffo schreef op 20-05-2003 @ 11:48:
ik vind het moeilijk om over mezelf te oordelen........maar ben niet ontevreden

oordelen jullie maar

plaatje
De vraag was of JIJ tevreden bent met jezelf... en niet of andere dat zijn, dat is weer een andere vraag...
Oud 20-05-2003, 17:32
ArieP
ArieP is offline
nou ik ben fysiek niet meer zoals 30 jaar geleden maar ik vind mezelf nog steeds heel mooi, gewoon omdat ik me zelf ben!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:55
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
ArieP schreef op 20-05-2003 @ 18:32:
nou ik ben fysiek niet meer zoals 30 jaar geleden maar ik vind mezelf nog steeds heel mooi, gewoon omdat ik me zelf ben!
Post eens een foto in t fototopic dan *nieuwsgierig*
Oud 20-05-2003, 19:08
Genesis
Genesis is offline
nou ik wil niet zeggen dat ik er hartstikke blij mee ben, maar denk niet dat ik mag klagen.. Ik was graag wat forser geweest, maar ach een mens kan niet alles hebben.. Voor de rest heb ik een hartstikke gemakkelijk lichaam: een keer per maand onder de zonnebank houdt me diep donkerbruin () Ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen (lang leve de mac) En ik hoef bijna niet te trainen om toch een klein beetje gespierd te zijn..

Een dingetje waar ik trots op ben: mn buikje
Een dingetje wat ik lelijk vind: pigmentvlekken op mn kont

Genesis
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:14
Somebody Special
Somebody Special is offline
Niet echt, enigste waar ik zéér tevreden mee ben in m'n kont!
M'n schouders zijn te smal
Oud 20-05-2003, 23:37
jeffo
jeffo is offline
bij nader inzien ben ik toch wel heel tevreden over m'n lichaam
Oud 20-05-2003, 23:38
jeffo
jeffo is offline
heb op dit moment alleen een houten been.............

niet echt van hout maar kan um niet bewegen omdat die vanmiddag onwricht werd
Oud 21-05-2003, 08:58
jeffo
jeffo is offline
Citaat:
Fleminho schreef op 21-05-2003 @ 09:50:
lachertje
IK BEN HEERLIJK!
Oud 21-05-2003, 09:25
estherp
estherp is offline
Ik vind mijn lichaam soms mooi en soms niet.
Ik ben klein: 1.55.
Ik vind mijn lichaam wel sterk verbeterd sinds ik aan atletiek doe, veel strakker, komt omdat ik een soort rare aanleg heb voor spieren, als ik een hele korte tijd veel meetrain, dan ben ik echt een heel stuk gespierder, maar ik moet het dan ook wel onderhouden. Ik vind opzich wel dat ik nu op kan houden met gespierd worden, want ik wil geen kerel worden.
IK heb ook vrij kleine borsten, maar omdat ik klein ben, en vrij slank is het wel in verhouding allemaal. Ik ben redelijk tevreden, ik zou wel iets langer willen zijn, maar dat was het wel.
Oud 21-05-2003, 09:27
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
estherp schreef op 21-05-2003 @ 10:25:
Ik vind mijn lichaam soms mooi en soms niet.
Ik ben klein: 1.55.
Ik vind mijn lichaam wel sterk verbeterd sinds ik aan atletiek doe, veel strakker, komt omdat ik een soort rare aanleg heb voor spieren, als ik een hele korte tijd veel meetrain, dan ben ik echt een heel stuk gespierder, maar ik moet het dan ook wel onderhouden. Ik vind opzich wel dat ik nu op kan houden met gespierd worden, want ik wil geen kerel worden.
IK heb ook vrij kleine borsten, maar omdat ik klein ben, en vrij slank is het wel in verhouding allemaal. Ik ben redelijk tevreden, ik zou wel iets langer willen zijn, maar dat was het wel.
Humz je bent dus een meisje... Waarom staat er dan links dat je een jongen bent?
Oud 21-05-2003, 14:13
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
Tommzz schreef op 20-05-2003 @ 15:50:
kleine borsten zijn juist veel leuker , k hou niet van die meloenengevallen, AA sucks ook weer maar ja, ga nie vragen wat je hebt.....toch wel... vertelvertel
een 70 B (ik was op de naam van mn zus, kinkymoi dus )

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:31
Verwijderd
Neee... ik vind mijn lichaam NIET mooi!!!!

Er zijn wel bepaalde dingen waar ik wel een beetje tevreden mee ben, maar als ik dat dan ben, dan vind ik altijd wel iets om weer ontevreden over te worden, dus dat schiet niet op.

Ik:
Ben klein (1.62m) maar da's nog niet zo'n drama, vind mezelf te dik (54/55 kilo) dat ik dat nog vind, komt ook omdat ik erg lang een eetprobleem heb gehad en daar nog niet (helemaal) van af ben. Het wordt wel beter.
Mijn kont en mijn benen zijn(/vind ik) te dik. Ik heb ook een rond gezicht, maar da's gewoon de vorm. Kan ik afvallen wat ik wil, maar dat blijft. (heb ik soms nog wel moeite mee, mja)
Voor de rest valt mijn gezicht best mee...

Mijn borsten zijn te groot (cup D) en NIET mooi! Absoluut niet. Daar schaam ik me voor...
(ga het dus ook niet in details eh.. uitleggen)

Mja.. 'k vind mezelf dus niet mooi

En oh ja; 'k ben sinds euh.. 5 minuten lid van 't forum. lees al een tijdje mee en vanaf vandaag ga ik jullie vervelen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:29
curious12
curious12 is offline
Kweennie, ik ben wel tevreden over mn lichaam.. alleen me buikspieren zie je na die winter bijna niet meer en ik heb wat moedervlekken. Ik ben 1.92 lang, 89 kilo en ik ben vrij breed en gespierd van mezelf, en toch vrij weinig vet.. alleen die rotkop erop he haha (kijk in de current fototopic voor fotows)
Oud 21-05-2003, 22:22
Boebe
Boebe is offline
ja ik kan niet echt klagen, maar zoals bij iedereen zie je altijd wel iets wat mooier of berter kan bij je zelf!maar ik probeer mij dat niet aan te trekken en mij goed in mijn vel te voelen en dat lukt steeds beter en beter!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:29
Verwijderd
alles is
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:37
michael85
michael85 is offline
Ik vind mezelf te klein

Ik ben maar ongeveer 1,75

Is er geen manier om langer te worden

Vele zullen wel zeggen dat 1,75 niet zo erg is, maar de meeste meisjes zijn tegenwoordig zo lang (vooral als ze hakken aanhebben) dat ze echt makkelijk de 1,80 halen

Maarja....er zijn natuurlijk ook jongens van mijn leeftijd die nog kleiner zijn dan mij, maar dat zijn er heeel weinig, de meeste zijn ongeveer 1,85
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 22:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
michael85 schreef op 21-05-2003 @ 23:37:
Ik vind mezelf te klein

Ik ben maar ongeveer 1,75

Is er geen manier om langer te worden

Vele zullen wel zeggen dat 1,75 niet zo erg is, maar de meeste meisjes zijn tegenwoordig zo lang (vooral als ze hakken aanhebben) dat ze echt makkelijk de 1,80 halen

Maarja....er zijn natuurlijk ook jongens van mijn leeftijd die nog kleiner zijn dan mij, maar dat zijn er heeel weinig, de meeste zijn ongeveer 1,85

Dan kun je met dansen heerlijk je hoofd tegen haar boezem aanvleien. Daar vallen we voor als een blok.

1.75 is groot zat.
Oud 21-05-2003, 22:41
michael85
michael85 is offline
Jullie meisjes worden juist veel te groot
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten