![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of dit aantal calorieen precies klopt weet ik niet. Oww *denk even na* hier staat het ook http://www.supermarktgids.nl/ als je dan naar graanproducten gaat en op ontbijt klikt staat er een heel lijstje bij met soorten cruesli. Het merendeel heeft 400+ calorieen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En buiten dat, er zijn zeker ook goede dietisten, je generaliseert nu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus jou opmerking dat ik doordat ik meer ben gaan bewegen en daardoor spieren ben gaan ontwikkelen slaat nergens op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben alleen het vertrouwen er in kwijt en voel me nou niet echt geroepen het voor een derde keer te proberen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heeyz medelijners!
![]() 'k Ben weer helemaal happy ![]() Natuurlijk, het mag altijd iets minder, maar niet te weinig. Ik heb nl. 'n vriendin met een eetstoornis (1m75 of zo en 49 kg ![]() Nu nog wat sporten om mijn lichaam wat strakker te maken en summer here I come ![]() (tip: sla je ontbijt vooral niet over, dit zet nl. uw spijsvertering in gang, of heb ik dat nu al gezegd?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek een goede dietiste, je huisarts kent er vast wel eentje. Desnoods eentje die werkt in een (academisch) ziekenhuis...ik denk dat die zeker wel weten wat ze zeggen ed. En als je twijfelt aan wat ze zegt, vraag dan om uitleg ed, vinden ze echt niet gek of wat dan ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga het nu proberen bij een kinesioloog. Hierover heb ik in mijn directe omgeving goede dingen gehoord, dus dat wil ik wel graag proberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat goed dat je het toch weer probeert! ![]() suc6 ermee! Ik heb een half jaar terug een doorverwijzing gekregen van mijn huisarts(leren beter om te gaan met eten), het werd alleen niet vergoed, dat was echt lullig!(t heeft mij toch wel moeite gekost dit aan te kaarten bij de huisarts) Maar goed, t gaat nu wel redelijk goed met eten> ik eet juist nu te veel/ongezond(voorheen een heel ander verhaal). Gewoon weer wat rustiger met eten doen. en meer bewegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Succes iig. |
![]() |
|
Gatver, waarom verpest ik het ook altijd voor mezelf, ik was net lekker bezig, at regelmatig en vrij gezond ook, een koekje en een snoepje op een dag moet toch kunnen.
Maar dit weekend ben ik ongesteld geworden en dan krijg ik altijd van die vreetbuien, echt niet meer normaal, ik heb dit weekend al een hele zat tzatziki--chips gegeten en dan vanmiddag weer een tompouce en dan net weer een koekje, ik kan me echt niet inhouden. Dan gooi ik gelijk heel mn regelmaat om zodat het me weer enorm veel moeite kost omdat ritme weer te krijgen, ik ga maandag weer beginnen met gezond eten, dit weekend zie ik dan maar als zondig weekend, gelukkig ben je maar een keer in de maand ongesteld. Vanavond dan maar proberen om weinig of geen chips te eten en anders is het jammer, dan begin ik maandag maar weer met veel bruin brood eten zodat ik geen trek meer heb in iets ongezonds! Sorry voor dit nutteloze topic maar soms baal ik zo van mezelf dat ik het niet kwijtraak en maar blijf balen, vorige week liep het al niet lekker en dan doe ik weer zoiets, arghh! ![]()
|
![]() |
Hoi allemaal
Met mij gaat het niks beter.. ik ben een paar maanden geleden met de pil begonnen (had veel last van menstruatie) en ben toen 7 kg aangekomen. Ik weeg nu 68 kg bij 1,66 m. M'n motivatie wordt bij elke poging minder. Ik zit nu trouwens wel op fitness. M'n ouders willen nog steeds niet meewerken, wat best onhandig is. Zo hebben we alleen 48+ kaas in huis, en geen light-producten. Ik zie wel wat het wordt. Eerlijk gezegd zie ik op tegen de vakantie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k ben trots op mezelf, heb weer gaan lopen (2.5km), zelfs met dit weer (het regent en 't is koud!).
Ik verdik gelukkig niet en kan mijn goestingskes intomen ![]() Vandaag gegeten: broodpudding als brunch (heb lang geslapen)en veel spaghetti (als avondeten). Er zit mss wel veel suiker in broodpudding en vet in de kaas van de spaghetti, maar ik heb anders geen snoep binnen dus ben ik al blij. Aan de mensjes die het voor het moment niet echt meer zien zitten. Las gewoon een dag in waarin je mag zondigen en begin dan opnieuw met nieuwe moed. Je moet natuurlijk ook niet overdrijven in het zondigen. Ik doe het zo: ik heb bv. woensdag of zo, iets vettig, suikerrijk.. gegeten, dan spreek ik voor mezelf af dat ik de rest van de week niet meer mag zondigen. Ik probeer ook het zondigen zo lang mogelijk uit te stellen, als het dan zondagavond is kan ik trots zeggen dat ik geen enkele keer gezondigd heb in die week. (Maar daar ben ik enkel de eerste week of zo in geslaagd.) Als het gebeurt dat ik meer zondig dan sport ik gewoon wat, al is het maar om mijn geweten te sussen. Grtz en keep ya head up ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik ben net met een vriendin naar de bios geweest en heb een beetje veel gesnoept. Daarom voel ik me nu behoorlijk rot.
Ik wil eigenlijk helemaal niet snoepen, maar ik doe het toch. En als ik het nou eens bij 1 of 2 snoepjes kon laten, maar dat lukt weer niet. Zucht...*voelt zich erg rottig nu* ![]() ![]() Gelukkig morgen weer een dag, en meteen 1 waarbij ik nauwelijks thuis ben, dus thuis niet kan snoepen. Bah, wat is snoep eigenlijk een rottige uitvinding! (zorry voel me een beetje depri nu, ga zo lekker slapen, hopen dat dit gevoel morgen weer weg is) |
![]() |
|
Alleen maar twee boterhammen gegeten vandaag, en avondeten
![]() Maar deed het niet expres. Dat is een compensatie voor het lui zijn today ![]() Maar mensen, maak je echt niet druk om een snoepbui die je ooit hebt gehad.. Want als vet er makkelijk aan is gekomen (wat al vaak niet gebeurd van 1 snoepbui), is het er ook weer redelijk makkelijk af te halen. Ga gewoon een half uurtje extra bewegen ofzo. Je moet je niet alle snoep ontzeggen want dat hou je echt niet vol |
![]() |
|
![]() |
Ik ben weer iets aangekomen. *baalt erg* Terwijl ik niet eens zoveel meer heb gegeten en wel elke dag heb hardgelopen..
Ik heb nu examens dus dan vind ik ook dat ik niet de hele tijd streng voor mezelf moet zijn..Maar ik wil ook niet aankomen.. Mijn streven is deze examenperiode ongeveer hetzelfde gewicht te behouden..K hoop dat t lukt. |
![]() |
|
![]() |
*zucht*
Daar ben ik weer, ben er een paar dagen niet geweest, komt omdat ik een druk weekend heb gehad, feest, werken etc.. Nou wat ik dus al zei, vrijdag feest ![]() Maar ja.. Gisteren ook aardig wat trek in iets niet dat ik overdreven veel had gegeten, kprobeerde zo veel mogelijk een manderijn te pakken ofzo, maar gewoon het idee dat het weer in mijn lichaam zit.. Het kostte me veel moeite om niet naar de lax te grijpen.. Maar ik ben opzig wel beetje trots op mezelf want ik ben er vanaf gebleven! *zucht* ik ben vandaag weer gewoon " opnieuw begonnen" en wat iemand hier ook al eerder zei, ik probeer gewoon telkens te denken aan het eind van de dag, dat ik dan in bed lig en gewoon niks *slechts* op heb, als jullie begrjipen.. Glukkig ben ik niet al te veel aangekomen.. Ik denk dat ik toch maar een dietiste op ga zoeken. Ik heb tijdje bij GGZ gezeten psycholoog *blablabla* daar hebben ze dietistes dat weet ik, maar heeft iemand van jullie ervaring, want ik hoor wl dat het dara slechter is enzow, maar dat weet ik dus niet.. nou meiden allemaal veel succes.. Ik weet niet ofdat ik het moet zeggen om dat het misschien jullie aanzet voor bepaalde dingen.. NIET DOEN! Maar vanavond komt er een film over boulimia op net 5 om 20.30 IK weet dat het misschien niet slim is om hier te zeggen, maar ik ga zelf ook graag kijken om toch bepaalde dingen te herkennen.. *kus*
|
Verwijderd
|
Heb nog n vraagske, heb ik mss al gevraagd, maar ik herinner me geen antwoord meer.
Rekt je maag uit van veel te drinken? Ik bedoel, voor het eten of na het eten, omdat die dan eigenlijk al vol zit en dan rek je hem toch uit als je nog wat drinkt? Mja, 'k begrijp ut nie zo goed... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik snap het echt neit meer
ik ben aangekomen ipv afgevalllen na mijn ziek zijn ik heb 3 dagen lang bijna niks gegeten dag 1: 1 bastognekoek paar tucjes 2 happen avondeten 3 boterhammen lunch dag 2: stukje taart 10 tucjes halve liter rijstepap dag 3: tot nu toe 1 boterham en een beker warme chocolademelk zeg niet dat dit niet goed voor me is want ik voel me kotsmisselijk bij alles wat ik had en ik had totaal geen trek en ik krijg buikpijn als ik wat eet ik snap alleen ehct neit waarom ik ben aangekomen ipv afgevallen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien dat je maag groter word als je grote maaltijden eet maar ik denk dat als je maag vol zit met drinken je gewoon naar de wc moet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb vlees en sla en wortels proberen te eten.. werd ik ook misselijk van ik heb echt neit alleen maar ongezonde dingen gegeten hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd, wat je eet dat telt ook wel mee. Als je dan wilt minder misselijk zijn, waarom eet je dan niet wat meer vezels, koolhydraten ed? Neem je vitaminen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag gegeten: ontbijt: 1 boterham lunch: 1 bakje magere yoghurt en 2 beschuitjes met aardbeienjam avondeten: 2 happen later op avond: 3 koekjes om pilletjes mee weg te werken ik heb vandaag wel beter gegeten maar ik werd kotsmisseljik van het eten nee want ik moet wel vaak genoge naar de wc toe verder drink ik elke dag een vitamine drank dus ik krijg van de meeste vitamen 100 % van de ADH binnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah ja, zout houdt water op.. Dunno. nutteloos, je sais.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
we hebben sinds gisteren een nieuwe weegschaal omdat de vorige was vastgeroest maar op die oude woog ik altijd rond de 63 kilo waar ik heel tevreden mee was. Maar op die nieuwe weeg ik ineens 68 kilo (of ergens in de richting) maar ik ben veel gezonder gaan eten, ik kan nog altijd in mn kleren, die zijn eerder te groot dan te klein maar toch zou ik ineens vijf kilo zwaarder zijn, zou het kunnen dat ik ineens zoveel aangekomen ben of is die weegschaal gewoon niet goed????? (ik hoop het laatste want hier wordt ik echt sjago van anders
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik eet gewoon 4 boterhammen ( 2 smorgens, 2 smiddags) met boter en jam. Savonds eet ik soep en warme maaltijd. een toetje eet ik nooit want daar houd ik niet zo van. En af en toe snoep ik wat, maar niet te veel, en niet elke dag. Als ik toch de neiging daartoe heb, pak ik een appel, of een kauwgom, . Ik drink meestal thee (met zoetjes).
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
bij mij lukt lijnen ook never nooit. Ik kan het proberen, maar vlgensmij gai k dan alleen maar meer eten.. Dus ik kan het eigenlijk beter laten. Ook al vind ik niet echt dat ik zoh supermooi figuur heb. Maarjah, iedereen eigen mening. Misschien dat iemand hier op de aarde het wl mooi vind??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen als voornemen 0heksje0 | 4 | 02-01-2005 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heeft iemand tips over lijnen? sweetchrissiej | 11 | 11-05-2003 07:51 | |
Lichaam & Gezondheid |