Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil de dames alleen maar even op het hart drukken "gewone" forummers te blijven en lekker gezellig door te posten! En gefeliciflapstaart ![]()
|
Ik wens ze ontzettend veel succes en hoop echt dat ze het leuk vinden om te doen.
Ook hoop ik dat men nu eens een keertje op houd met klieren, kunnen ze tenminste gewoon lekker fb zijn en doen wat ze moeten doen. Ik ga weer lekker mijn leventje lijden ![]() Veel plezier ![]()
||
Citaat:
Op Admin wordt in het geval er een nieuwe forumbaas nodig is áltijd een poll gehouden met een lijst met geschikte kandidaten, waarbij iederen zijn/haar keus op kan geven. Een forumbaas wordt niet álleen gekozen aan de hand van zijn/haar gedrag op het betreffende forum, maar ook aan de hand van het gedrag op de rest van 't forum. Zo hadden veel Lifestylers waarschijnlijk graag iemand als Forumbaas gezien, maar enkelen die in die lijsten stonden die ik hier wel eens zag heb ik op andere fora wel eens mindere acties uit zien halen. Vandaar dat die mensen dan al meteen minder kans maken, aangezien alle forumbazen het eens moeten zijn met diegenen die 't uiteindelijk moeten worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nog nooit zo gelachen als in de tijd dat ik fb was.... (nouja overdrijven is ook een kunst) Al die dingen die jullie bedachten over en tegen mij ![]() Dat jullie niet doorhadden dat het me echt niks kan schelen wat jullie hier doen. Ik probeerde ook alleen maar een beetje te modderen hier.
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 17:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hun waren? Hoe weet jij nou dat ik geen forumbaas wil worden ![]() ![]() Maarre hierbij wens ik de nieuwe forumbazen veel succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Honkballertje is de nieuwe forumbaas van Sport. Missy | 0 | 07-01-2011 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorstellen nieuwe forumbaas flyaway | 12 | 01-11-2007 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 11:02 | |
Beleidszaken |
Forumbaas+ revisited Simon | 46 | 21-03-2004 08:27 | |
De Kantine |
siNix nieuwe forumbaas op de kantine Verwijderd | 12 | 09-04-2002 17:40 |