Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goede stelling!
![]() En ik ben het er wel mee eens. Je kunt zo het inkoopbeleid ook veel beter afstemmen. Als je gewoon rekening houdt met het feit dat in de gemiddelde discotheek echt alleen maar 14-jarige meisjes die troep drinken, kun je de andere klanten beter bedienen. Gewoon twee bars, één voor de 14-jarigen en één voor de andere klanten (waar dan natuurlijk lekker, koud bier getapt wordt en vele soorten speciaal bier van de tap en uit fles te krijgen zijn). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen van onder de 16 moeten ze direct uit de bar verwijderen!
Dat scheelt een boel heisa, tevens mogen ze er officieel niet komen, dus hebben ze er ook niet te zoeken, dat breezers alleen maar voor hen zijn is ook fout, breezers zijn voor mensen die graag mee willen helpen aan het commeriele spel van de grote drank fabrikanten. ![]() Kortom Breezers moeten uit alle barretjes samen met alle personen <16
||
Citaat:
Je laatste alinea vind ik onzin, er zijn ook 16+ers die van breezers houden
|
![]() |
|
![]() |
onzin. Drank mag sowieso niet aan 14-jarigen worden verkocht. Maar goed dat gebeurt toch overal.
Als die mensen de bazen van bacardi een nog grotere auto willen zien kopen moeten ze dat doen. Het irritante is dat ze er mij niet buiten kunnen laten met dat breezer gedrink. Het wordt zo opgedrongen. Laat mij lekker bier drinken en laat die huppelkutjes maar ergens anders blij doen. zie voor meer info mijn sig.
|
Ik vind dat ze alcohol moeten gaan verkopen vanaf 14 jaar ipv vanaf 16 jaar. En dat breezers voor mietjes is en al die shit vind ik totale onzin! Ook heel veel voornamelijk meisjes van 16+ lusten geen bier en gaan daarom maar aan de breezer, omdat dat nou eenmaal lekker wegdrinkt, en als je genoeg op hebt voel je er ook nog wat van. Die stelling klopt voor geen meter.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
boven de 14? En geen bovengrens dus 18-jarigen en zo mogen het ook niet? Dan vind ik het vette onzin. De grens van 16 jaar mot vind ik zo blijven, tis goed zo, 15-jarigen mogen vind ik soms ook wel een pilsje/Breezer en een paar pilsjes/Breezers (ligt eraan hoeveel ze kunnen verdragen) maar das wel de grens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
KIJK, mijn punt is... Dat als alle huppelkutten, sokjes en modeflikkertjes bier zouden gaan drinken, d'r minder over zou zijn voor de bierliefhebbers.. even ingewikkeld uitgelegd: a = bier drinkende mensen b = breezer drinkende mensen x = biervoorraad y = breezervoorraad ALS y > 0 DAN consumptie a = x EN consumptie b = y ALS y = 0 DAN consumptie a = x - z EN consumptie b = z nu ligt het natuurlijk aan de waarde van de onbekende z, waarschijnlijk is die niet al te hoog, maar ja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens, ze zouden beter kinderen gewoon maken aan bier en andre alcoholische dranken in plaats van het toe te laten op een bepaalde leeftijd, want dan krijg je zuipschuiten die opeens moegen drinken en wiens lever niet eens weet wat alcohol is. Ik word nooit dronken omdat ik dat niet nodig vind, alcohol is geen verworvenheid, ik dronk het al toen ik 3 was in kleine hoeveelheden. En wat Breezer betreft... Dat is inderdaad limonade, er zit geen grijntje alcohol in.
|
![]() |
onder de 16 geen alcohol zo is de wet, klaar. Dat een verkoper zijn breezers kwijt raakt aan 14 jarige vind ik niet kunnen. Ok ik vraag niet aan iedereen een ID, maar bij twijfel wel en als ze die niet hebbben kunnen ze een colatje krijgen
|
|