Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk ff bij de geluidsopties of download de laatste DirectX drivers.
Heb overigens ook beide systemen hier draaien, niet tegelijkertijd, maar bij start-up kiezen. Zorg wel dat je je geluidskaart hebt geïnstalleerd. XP detecteert dit over het algemeen zelf. Met 2000 moet je zelf de cd er in stoppen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
als je je vorige posts eens GOED doorleest zal je wel lezen wat je moet doen om dit voor elkaar te krijgen
anders is er nog een zoekfunctie op het forum en ALSJEBLIEFT, leer fatsoenlijk typen
||
![]() |
Citaat:
No sound card was found. If one is expected, you should install a sound driver provided by the hardware manufacturer. En bij music staat dit: To test DirectMusic functionality, click the "Test DirectMusic" button above. Maar die knop 'Test DirectMusic' kan je niet klikke.. |
![]() |
||
Citaat:
installeer drivers van je soundcard. dit gaat bij win2k niet automatischen als je t zelf niet kan, vraag iemand die je kent en die er verstand van heeft en ff langs kan komen, dan kan hij of zij gelijk al de andere problemen oplossen die je aan je pc hebt edit: typo's
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 19:03. |
![]() |
|
nadat de drivers zijn geinstalleerd (voor de juiste OS natuurlijk) zal hij ze pas kunnen detecteren (in sommige gevallen) dus het maakt niet uit dat hij ze "nu niet kan vinden"
Probeer eerst drivers te downloaden en daarna pas weer een reply posten, bij voorbaat hartelijke dank
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je die cd niet hebt, kun je gewoonweg geen geluid krijgen. Weet je misschien nog waar of wanneer je hem gekocht hebt? Of vraag anders een vriend of kennis die er verstand van heeft of hij ff je kast openmaakt en dan kijkt wat de naam van de kaart is. Dan kun je heel misschien op internet geluidsdrivers vinden. Als dat nog niet werkt vrees ik dat je een nieuwe kaart zult moeten kopen, mits je met 2000 geluid wilt hebben. |
![]() |
|
....
Grote kans dat je de computer gekocht heb. Waarschijnlijk zit daar ook een bon bij! of een offerte. Meestal staat op zo'n bon/offerte/papiertje wat je gekocht heb, of wat er in zit. Vraag eens aan je pa (als hij diegene is die de computer gekocht heeft) of hij nog een bon/offerte/papiertje heeft, waarop staat welke dingen er allemaal in je computer zitten. (kan je misschien ook vertellen hoe oud de computer is?)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vraag tegen lag BioVirus | 7 | 18-10-2012 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Software & Hardware |
Hoe brand ik een normale cd ?? ----> probleemkind | 26 | 11-04-2003 19:24 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe ver kun je gaan? Mark87 | 13 | 17-03-2003 18:52 |