Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben koppig
ik ben eigenwijs ik heb humor die niemand begrijpt (ben sarcast volgens de bnn testen) ik heb het veel te druk voor een relatie ik ben na een paar maanden niet meer verliefd ik kan me soms dood ergeren aan bepaalde dingen ik ben verwend nou ja dat was het geloof ik wel en het is ook de reden waarom ik geen relatie heb en wil.
|
![]() |
oke daar komt ie:
- ik heb domme onbegrijpelijke humor - ik ben een zeikerd - ik ben lomp - ik gooi veel te vaak dingen om of maak dingen kapot - ik trek ongemerkt rare gezichten (moest er toch even bij ![]() - ik ben lelijk (zie boven) - ik heb totaal geen ambities - ik ben chaotisch - ik ben lui - ik maak overal een probleem van - ik ben soms erg opdringerig en soms juist te ongeinteresseert (niet bewust maar aaaaaltijd op de verkeerde momenten) - ik ben totaal niet attend (ik ben soms wel blij voor mensen of ze dankbaar maar dan in stilte :/) - ik trek me dingen te snel persoonlijk aan - ik ben naief (en niet snel van begrip) - at last but not at least: ik ben heel erg jaloers, en dat is zo lastig oja, ik ben een puber Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- als er iets is, uit ik dat haast nooit, hou t voor mezelf.
- kan bot uit de hoek komen - verlegen rond onbekende mensen - soms lui ![]() [edit] en ik ben jaloers.. ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 13:44. |
![]() |
|
![]() |
- Als ik weet dat ik gelijk heb kan ik daar gruwelijk lang over doorzeuren tot diegene me maar gewoon gelijkt geeft waardoor ik boos word omdat hij me toch niet gelooft.
-Als ik denk gelijk te hebben wil ik altijd goede argumenten om te overtuigen waarna ik na heel lang met moeite toegeef dat ik fout zat. -Ik kan teveel praten over nutteloze dingen. -Formuleer soms dingen op een manier waardoor het negatief overkomt maar niet zo bedoelt is. -Praat helemaal niet makkelijk over mezelf en durf ook niet meteen alles te vragen wat ik eigenlijk zou willen, terwijl ik weet dat hij daar totaal geen problemen mee zou hebben. -Ik heb een wazig gevoel voor humor. -De communicatie is niet altijd even goed en dat ligt voornamelijk aan mij. Maaaaaar, ik heb vast ook wel positieve dingen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pff..
- Ik ben snel jaloers. En wil dat dan natuurlijk niet toegeven. - Ik zit nogal gecompliceerd in elkaar. - Ik ben een onzeker meisje met een verleden. - Ik heb een rare humor en ben te vaak sarcastisch. - Ik ben snel beledigd. - Ik zoek overal iets achter. - Ik kan niet tegen kritiek. - Ik vind het moeilijk me te laten 'kennen' door mensen. - Ik ben altijd bang dat ik teleurstel. - Ik denk heel snel dat mensen boos op me zijn. - Ik heb ontzettend veel bevestiging nodig. - Ik moet af en toe alleen zijn. - Ik ben lui en ongemotiveerd. - Ik heb ontzettend veel aandacht nodig. - Ik ben dingen/mensen redelijk snel zat, hou van verandering. - Ik roddel ontzettend veel. - Ik ben in gezelschap waarschijnlijk net iets te aanwezig. - Ik ben eigenlijk best saai. - Ik kom regelmatig onverschillig over. - Ik kom heel vaak te laat. - Ik vergeet dingen. - Ik heb ontzettend last van moodswings, je weet nooit wat je op een bepaald moment aan me hebt. En toch heb ik een vriendje. Hmm. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En @ Jewel: Citaat:
Dat moest even. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ben niet gezellig sociaal (kan geen smalltalk).
denk teveel, waardoor ik depressed word. weet het (bijna) altijd beter. heb altijd gelijk en zo niet, dan gebruik ik mijn persoonlijke onnavolgbare vorm van redeneringsvermogen zodat ik het uiteindelijk toch heb. ![]() huil niet en krop alles lekker op. ben licht empathisch. kan mensen snel ontleden en daar uitgebreid (mis/ge)bruik van maken. doe veel dingen tegen beter weten in. redelijk snel jaloers. als het niet boeit, dan boeit het niet en dan is de kans dat het ooit gaat boeien minimaal.
|
ik kan zwaar sarcastisch overkomen
ben soms heel verdrietig waardoor ik niks meer te melden heb hou geen rekening met gevoelens van mensen ben soms ernstig kinderlijk ik kan praten over dingen die helemaal nergens over gaan, wat soms tot irritatie kan leiden ik erger me snel ik verwacht veel te veel van mensen mja, zoiets
|
* eigenwijs/koppig
* wisselvallig * kan slecht met emoties omgaan * moeilijk te begrijpen * negatief * lui * afhankelijk * als ik melig/druk ben, stuiter ik nog een paar dagen door ![]() * kan moeilijk m'n evenwicht vinden (teveel naar hem hangen, of juist te weinig ![]()
|
Nou, ik ben nogal gauw beledigd, jaloers en sarcastisch. Ook ben ik niet zo goed met mensen waar ik ff geen zin in heb. Voorbeeld: ik ga uit, maar ik heb geen zin. \ga dus uit om mn vriend een plezier te doen, nou iedereen krijgt dan negatieve reacties van mij. Heel gezellie dus.
|
zie de post van paranoide plus dat ik erg gesloten ben en helemaal niet sociaal. ik praat dus ook weinig.
oja, zonder dat fotos maken, dat wil ik wel maar heb er geen geld voor. en ik bijt ook mijn lippen stuk, fijne bloedsmaak zal dat hebben zeg.. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 12:21. |
![]() |
|
* opvliegerig
* koppig * rap jaloers * sarcastisch * ironie tot en met * trek me veel te veel aan * perfectioniste * luidruchtig en dan weer muisstil * veel te kritisch * merk elk detail op * te groot hart, dat vaak gebroken word * naïef (bij bepaalde personen) [owow krijg nu geen angst van me ![]() ![]()
||
Citaat:
|
- Ik ben lui
- Ik heb een ochtendhumeur - Ik kan mijn ongelijk nooit toegeven - Ik stel te veel verwachtingen aan mensen - Ik voel me te verantwoordelijk voor mijn partner - Ik geef licht in het donker, dat slaapt niet lekker - Mijn ouders hebben altijd wat tegen mijn vriendjes - Er zijn weinig mensen die mij echt kunnen begrijpen
|
-mijn humeur slaat vaak opeens om
-ik vat vaak dingen persoonlijk op, terwijl ze t niet zijn -als er wat is, zeg ik t niet snel (of zeg ik dat er niks is) -heb vaak bloedsuikerwisselingen, waardoor ik sjago en moe wordt. [edit] ik ben ook erg eigenwijs, als ik zeker weet dat ik gelijk heb, heb ik gelijk en niemand anders ![]() |
![]() |
|
![]() |
-Ik ben een enorme egoist af en toe.. Eerst ik dan de rest.. Kan wel omslaan als ik echt van iemand zou houden, maar dan moet het wel heel diep zitten.
-Ik ben ongrijpbaar.. Het is heel lastig om echt hoogte van me te krijgen en mijn gevoel te peilen.. -Ben iemand die enorm van sarcasme/ironie houdt.. Meeste jongens kunnen daar mee omgaan, maar meisjes denken vaak dat ik het meen.. Terwijl ik maar gewoon een geintje maak. -Ik ben iemand die zich op sommige punten niet (voor eeuwig) kan aanpassen.. Op punten als religie kan ik andere denkbeelden accepteren, maar ik zal nooit mee gaan naar een moskee/synagoge of kerk. -Ben enorm eigenwijs.. Als ik gelijk heb dan heb ik gelijk.. Op het gebied van feiten en statestieken heb ik ook eigenlijk altijd gelijk, maar op wat 'softere punten' is gelijk hebben natuurlijk maar zeer relatief maar toch heb ik 'altijd gelijk' |
![]() |
|
)* Ik ben jaloers...
* Ik voel me snel aangevallen.. * 'T duurt voor mensen vaak lang voordat ik ze echt volledig vertrouw... Dus hij moet heel veel geduld hebben..En niet alleen op luistergebied, ook op seksueel gebied duurt 't heel lang bij mij... ![]() * Ik ben veel té bezorgd... (hoor ik ook vaak dus..) * Ben eigenlijk te makkelijk om te praten en heb niet erg veel input... * Ik moet 'm soms heel veel kunnen zien en dan weer heel weinig... Ligt eraan of ik ongesteld ben ![]() ![]() * Hij moet bergen chocolade hebben ![]() ![]() ![]() Maarja, kan ook heel zorgzaam zijn hoor... ![]() (ben dus een vaag persoon ![]() Kus...
|
![]() |
Hm, dit is idd niet zo makkelijk...
* na lang denken * * ik heb m'n vrijheid nodig * houd niet van plakkerig gedoe! * den ene keer wil ik alleen zijn, den andere keer snak ik naar zijn aandacht! * ik ben soms een beetje TE sociaal! * ik heb idd ook een beetje een apparte humor * ik heb soms de verschrikkelijke gewoonte grof te zijn. Soms gewoon als grap bedoelt, maar dit kan soms wel verkeerd overkomen. * ... en nog vele andere dingen!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |