Advertentie | |
|
![]() |
|
zit je bij haar op school/in de klas???
praat je wel eens met d'r als je wat tips wil enz. misschien dat ik kan helpen, niet dat ik weet....mail maar akhen_a@hotmail.com
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je haar aankijkt op een goed moment dan kan je het gewoon in der ogen zien! |
![]() |
|
![]() |
Tsja, om dat meisje meteen op d'r mond te pakken... Dat lijkt me ook niet de manier. Als je dat onverwachts doet en het blijkt dat dat meisje daar geen behoefte aan had, dan sta je voor lul ja.
En hoe je merkt of dat meisje je wil zoenen, ach, over het algemeen merk je dat wel hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Al ben ik nog zo gek op een jongen, ik wens niet out of the blue vol op de bek gepakt te worden. Misschien zou je het wat subtieler aan kunnen pakken? Misschien eerst gezellig praten, lachen, met elkaar optrekken, Je kunt eens je arm om haar schouder slaan, of haar gezicht strelen, of over haar rug aaien. Steeds een stapje verder, tot ze het goed vindt dat je haar in je armen neemt, en dan kun je beginnen met een kusje. Gewoon een simpel kusje. Niet meteen gaan controleren of ze haar amandelen nog heeft. Een lief zacht kusje, op haar lippen, en dan gaan jullie vanzelf steeds verder totdat jullie hitsig tegen elkaar op staan te kronkelen met jullie handen in elkaars broek en flink wat speekseluitwisseling. Maar daar zou ik niet mee beginnen, eerlijk gezegd..
Ik bedoel, heb je haast? Vergaat de wereld over een kwartier?
||
Verwijderd
|
HaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!!! Je DuRfT nIeT eEnS eEn WiJf Op De BeK tE pAkKeN jIj BeNt EcHt DoM mAn!!!!!!!!!!
[/sarcastische mode] Wie zegt eigenlijk dat ze daar behoefte aan heeft? Mag jij dat eigenlijk wel? En waarom moet het zo snel? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 15:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tip 2...zoek eerst ff uit wat ze van jou vind, door gezellig te praten en haar wellicht voor een uitstapje oid uit te nodigen, dan kan je een beetje haar interesse voor je peilen... Tip 3...Take it easy, haastige spoed is zelden goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Big Problem (mensen help me :S) blueeyes_jochie | 20 | 26-09-2003 15:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Le sachet blanc (vertalen, zo moeilijk) zonnetje86 | 7 | 21-11-2002 09:59 | |
De Kantine |
help me! zo rampzalig zonnetje86 | 5 | 17-11-2002 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Help me.. Verwijderd | 10 | 14-11-2002 15:07 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |