Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 17:59
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
eerst was ik altijd verlegen nu niet meer zo. ik durf gerust met een meisje te rpaten of aan te spreken en ik durf ook wel arm om haar heen te slaan of zo maar ik durf gewoon net een meisje op haar mond te pakken:$:$ kan iemand me helpen??? als dat meisje mij zou zoenen zou ik terugzoenen maar ik schaam me hier voor kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2003, 18:01
Evito
Evito is offline
dude, je bent vijftien jaar. ach dat boeit ook niet eens zo erg; waarom zou je in godsnaam een meisje op de mond willen pakken, en willen durven pakken?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:02
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
Citaat:
Evito schreef op 20-05-2003 @ 19:01:
dude, je bent vijftien jaar. ach dat boeit ook niet eens zo erg; waarom zou je in godsnaam een meisje op de mond willen pakken, en willen durven pakken?
als ik een meisje leuk vind is da toch voorschut dat je de andere wel durft maar dit nie. en zo bereik ik toch niks.?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:08
akhen
akhen is offline
zit je bij haar op school/in de klas???
praat je wel eens met d'r
als je wat tips wil enz. misschien dat ik kan helpen, niet dat ik weet....mail maar akhen_a@hotmail.com
Oud 20-05-2003, 18:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 18:02:
als ik een meisje leuk vind is da toch voorschut dat je de andere wel durft maar dit nie. en zo bereik ik toch niks.?
Wil ZIJ dat ook dan? Anders sta je pas echt voor lul!
Oud 20-05-2003, 18:22
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-05-2003 @ 19:20:
Wil ZIJ dat ook dan? Anders sta je pas echt voor lul!
dat is juist het probleem als zij het wil is er niks aan de hand dat durf ik da wel maar ben juist bang om een blauwtje te lopen, als ik wist wat ze van me vind heb ik er geen moeite mee snap je?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 18:22:
dat is juist het probleem als zij het wil is er niks aan de hand dat durf ik da wel maar ben juist bang om een blauwtje te lopen, als ik wist wat ze van me vind heb ik er geen moeite mee snap je?
Is het niet handig om eerst uit te zoeken of ze jou leuk vind voordat je haar gaat zoenen? Of Ben ik ouderwets?
Oud 20-05-2003, 18:26
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
misschien hoe wil ik da weten er zijn ook meisjes die niks loslaten
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 18:28
Thomas
Thomas is offline
Heb gewoon geduld, want het komt vanzelf allemaal goed. Je bent nog maar 15 dus je bent erg jong.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:57
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 19:22:
als zij het wil, dan zal ze dat wel laten merken... en dan vergeet je je angst bijna meteen.
Oud 21-05-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 19:22:
das altijd beetje gok die je neemt

maar als je haar aankijkt op een goed moment dan kan je het gewoon in der ogen zien!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:18
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, om dat meisje meteen op d'r mond te pakken... Dat lijkt me ook niet de manier. Als je dat onverwachts doet en het blijkt dat dat meisje daar geen behoefte aan had, dan sta je voor lul ja.
En hoe je merkt of dat meisje je wil zoenen, ach, over het algemeen merk je dat wel hoor En dan is het moment er vanzelf wel dat jullie 'elkaar' zoenen, ipv jij haar en dan misschien een verkeerde reactie krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:39
poesiefox
poesiefox is offline
Al ben ik nog zo gek op een jongen, ik wens niet out of the blue vol op de bek gepakt te worden. Misschien zou je het wat subtieler aan kunnen pakken? Misschien eerst gezellig praten, lachen, met elkaar optrekken, Je kunt eens je arm om haar schouder slaan, of haar gezicht strelen, of over haar rug aaien. Steeds een stapje verder, tot ze het goed vindt dat je haar in je armen neemt, en dan kun je beginnen met een kusje. Gewoon een simpel kusje. Niet meteen gaan controleren of ze haar amandelen nog heeft. Een lief zacht kusje, op haar lippen, en dan gaan jullie vanzelf steeds verder totdat jullie hitsig tegen elkaar op staan te kronkelen met jullie handen in elkaars broek en flink wat speekseluitwisseling. Maar daar zou ik niet mee beginnen, eerlijk gezegd..

Ik bedoel, heb je haast? Vergaat de wereld over een kwartier?
Oud 21-05-2003, 15:40
Verwijderd
HaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!!! Je DuRfT nIeT eEnS eEn WiJf Op De BeK tE pAkKeN jIj BeNt EcHt DoM mAn!!!!!!!!!!

[/sarcastische mode]

Wie zegt eigenlijk dat ze daar behoefte aan heeft? Mag jij dat eigenlijk wel? En waarom moet het zo snel?

Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 18:59:
als dat meisje mij zou zoenen zou ik terugzoenen maar ik schaam me hier voor kan iemand me helpen?
Ja, zo ken ik er wel meer.. "Als X mij zou vragen of ik met haar wil neuken zou ik echt wel 'ja' zeggen" <== FOUT!!!.

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:59
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-05-2003 @ 16:40:
HaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!!! Je DuRfT nIeT eEnS eEn WiJf Op De BeK tE pAkKeN jIj BeNt EcHt DoM mAn!!!!!!!!!!

[/sarcastische mode]

Wie zegt eigenlijk dat ze daar behoefte aan heeft? Mag jij dat eigenlijk wel? En waarom moet het zo snel?

Ja, zo ken ik er wel meer.. "Als X mij zou vragen of ik met haar wil neuken zou ik echt wel 'ja' zeggen" <== FOUT!!!.
ik heb het over als ik iemand leuk vind sufkut, als je alleen maar gaat liggen afzeiken ga dan je moeder vervelen of zo das toch gewoon een normale vraag
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:20
Verwijderd
Nee... Je moet je afvragen of zij jou ook leuk vindt, en als je dat weet zou je kunnen vragen hoe je moed moet verzamelen om 'dat meisje dat mij ook leuk vindt te zoenen', en hoe je dat moet aanpakken.

Dit is dus geen normale vraag.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 20-05-2003 @ 18:59:
eerst was ik altijd verlegen nu niet meer zo. ik durf gerust met een meisje te rpaten of aan te spreken en ik durf ook wel arm om haar heen te slaan of zo maar ik durf gewoon net een meisje op haar mond te pakken:$:$ kan iemand me helpen??? als dat meisje mij zou zoenen zou ik terugzoenen maar ik schaam me hier voor kan iemand me helpen?
Tip 1...Meeste mensen vinden het niet prettig als ze uit het niets op hun bek worden gepakt...
Tip 2...zoek eerst ff uit wat ze van jou vind, door gezellig te praten en haar wellicht voor een uitstapje oid uit te nodigen, dan kan je een beetje haar interesse voor je peilen...
Tip 3...Take it easy, haastige spoed is zelden goed
Reageren

Regels voor berichten