Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder was engels peanuts vond ik, ik heb tussen de 7.9 en 8.5 en ben daar natuurlijk zeer tevreden mee.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik had vraag 44 wel goed.
Die samenleving shit is bullshit. 99% die die vraag niet had had of geen tijd of geen zin om die teksten door te lezen. In de beschrijving stond zoiets dat het steeds belangrijker was voor individuen om er economisch op vooruit te gaan. Als je dat gelezen had had je die wel gekozen. ;-) But who cares, betere nomering vind ik goed maar vraag moet niet geschrapt worden. |
![]() |
|
![]() |
ik moest een 5,6 halen voor een 6 op mijn eindlijst.
dacht dat het wel ging lukken, haal ik tussen 4,3 en 4,9. Niet dat dat zo erg is, slaag toch wel. Maar ik wil geneeskunde gaan doen, dus loting, dus moet zo hoog mogelijk gemiddeld halen.
|
![]() |
ik snap niet dat iedereen vraag 44 zo moeilijk vond...ik citeer uit het vragenboekje: ''Je zoekt een boek over de invloed van het toenemende materialisme in de Amerikaanse samenleving. Wordt er in de bibliografie een boek genoemd waarin dit onderwerp aan de orde is? Zo nee, antwoord 'nee'. Zo ja, noteer de titel van het boek.''
Ik had die vraag goed en vond hem zelfs vrij simpel. Je moet eerst de vraag goed interpreteren. Het gaat erom dat je een boek moet zoeken dat gaat over de invloed van het materialisme OP de samenleving. Dat kan een metropool zijn, maar ook een gehucht zoals Schubbekutteveen (met mijn welgemeende excuses aan alle Schubbekuttevenezen), dat doet er niet toe; bovendien zijn de meeste kleine dorpjes al samenlevingen op zich, autonoom, zeker in het geval van de Verenigde Staten. Dorp of stad, het maakt niet uit. Dit in antwoord op juud85 -je mag altijd nog het LAKS bellen hoor, ik wil mijn cijfer wel verhoogd hebben ![]() Hoe dan ook, je kijkt in de tekst en leest de zaken titel voor titel door. Na een tijdje lees je bij 'interpretive works' bij Hatch, Elvin bij dat boek: '...when personal economic gain gradually replaced merit approved through social achievement''--> het persoonlijk inkomen van het individu is belangrijker dan je sociale status (of iets in die geest maar dat maakt niet uit). Persoonlijke 'winst' duidt op meer kunnen kopen, duidt op meer willen kopen dus duidt op: materialisme. En dat materialisme verschuift dus de oude waarden. Antwoord gevonden. It's as simple as that Ik vond dat hele examen trouwens wel meevallen. Was na 3 kwartier al klaar, maar heb nog ff chill die antwoorden zitten controleren. Ik heb 41 punten (heb veel punten gemist bij de open vragen door het citeren van de verkeerde zinnen, anders had ik er zeker 45 gehad) en daar ben ik heel blij mee want ik stond een 7,2 en had een 7,8 nodig voor een 7,5 (8). Nu haal ik een cijfer tussen de 7,7 en 8,3. Dus als jullie nu allemaal naar het laks gaan bellen voor die vraag 44 krijg ik er vast wat bovenop omdat ik hem ewl goed had ![]()
|
Ik vind dat er bij vraag 11 een vreemd antwoord in het correctiemodel stond. Dat was die vraag over wat de schrijfster bedoelde met de uitspraak dat ze wel wist waar ze hersenchirurgie zou ondergaan, bedoelde. In het antwoordmodel stond dat ze daarmee bedoelde dat ze dacht dat de chirurgen in het oosten niet genoeg medische kennis zouden hebben om de operatie goed uit te voeren.
Dat vind ik echt een onzin antwoord, want de tekst ging niet over medische kennis, maar over samenwerken. Ik heb dan ook als antwoord gegeven dat de mensen in het oosten niet goed in staat zijn om als individu te werken omdat ze normaal alles samen doen en dat een chirurg een typisch voorbeeld is van iemand die alleen moet werken. Ik vind zelf eigenlijk mijn antwoord beter, hoewel ik het hier minder goed geformuleerd heb ![]() Verder moet ik niet zeuren want ik heb wel 45 punten gehaald ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*is nog steeds blij over het resultaat, want zag er wel een beetje tegenop*
|
Ik vond het opzich allemaal wel meevallen, vooral de eerste teksten waren wel goed te doen. Het probleem bij mij was alweer de tijd: ik had het weer niet af.
Maarja uiteindelijk toch nog een 6,5 ofzo dus ![]()
|
Voor de Havo morgen moet ik..
Ik ging ff kijken wat voor examens ik morgen heb (ik ken et nie uit me hoofd) en zag oa engels staan. Ik ging ff kijken op mn eindlijst (want ik ken em niet uit mn hoofd ![]() ![]() ![]() We krijgen toch een leestekst ofzo? verder geen brief? Enneh je mag je woordenboek mee, allebei?
||
Citaat:
|
ik vond t vies tegenvallen, de oude examens waren inho beter te doen. Vraag 44 vond ik ook totaal niet duidelijk.
ik zit tussen de 5,6-6,2 en ik moest een 6,1 halen voor een 7, dus dat wordt wel ff spannend, maar ik heb t iig gehaald ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 07:10. |
![]() |
|
![]() |
spannend voor een 7??
man je hebt het toch gewoon gehaald??? Tuurlijk zou het mooi zijn als je een 7 hebt...maar wees blij dat je lekker niet onvoldoende staat. Ik stond 6,2 en mn cijfer voor mn examen wordt iets tussen 6,2-6,8 Ik zou het ook leuk vinden als ik te streng heb geregeld en het een 6,8 wordt....dan krijg ik ook een 7 op mn lijst ![]() en nog een keer: klagen over 44 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vond em blijkbaar simpel, heb tussen een 7,2 en een 7,4 ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ff een vraagje.
Tijdens ons examen Engels is het geen moment stil geweest. Surveillanten gingen voor mijn neus met elkaar praten, de schoolbel ging steeds af, er kwamen leerlingen vlak langs onze examenzaal lopen, docenten kwamen steeds binnden vallen (de deur kan niet normaal dicht, dus die viel steeds keihard in het slot) en naast onze zaal waren ze bij handvaardigheid bezig met figuurzagen op de machine. Door al deze geluidsoverlast heb ik mijn examen ontzettend verknalt, en heb hierdoor ongeveer een twee, terwijl ik anders altijd zevens haal. Is er een mogelijkheid dat ik hem mag herkansen, want dit is de schuld van de school. Alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
?
|
Zelfs mijn vader vond die teksten moeilijk!! (en die leest/spreekt toch veel engels voor zn werk) ik had hem een van die teksten gegeven en hij had een stukje gelezen en had echt zoiets van ''waaaattt..?"
Tja en dan ben je zo'n hele tekst aan het doorworstelen, stellen ze 1 vraagje (1 vraag!!!) doe ik daar al die moeite voor!??! En ik vond ook bij die boeken vraag dat het geen een van die boeken was... IK begreep uit de vraag dat het over AMERIKA moest gaan en niet een klein deeltje van de VS.. ![]() maar goed, ik heb een voldoende, dus mag eigenlijk niet zo klagen hier... maar doe het toch.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Waren echt normale teksten, zo heb ik ze altijd geoefend.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Die vraag 44 had ik ook fout, ik kon niks vinden in die lijst!!
Maar mn cijfer komt wel uit tussen de 6.2 en de 7.5! Ik heb 4 punten waarvan ik niet weet of ze die goed gaan rekenen, maar ik kom in elk geval wel een voldoende te staan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb trouwens tussen de 4,3 en een 4.9....hoop dat die n-waarde 1,5 wordt ofzo!!!! ![]()
||
Citaat:
|
Hmm stel hier je vragen en vertel hoe engels ging?
Nou hier komt mijn vraag: Als je eerder klaar bent met je examens dan de limit van tijd die je krijgt,scoor je dan daarbij extra punten? Ik zal vertellen hoe engels ging: De vragen waren makkelijk.Daarbij bedoel ik het meest die multichoise* vragen.Ik heb altijd problemen met openvragen. Ik schat dat ik tussen de 7 of een 8 heb voor die kut examen
||
![]() |
Citaat:
HAHAHAHAHA ZOOOOOO DROOG.. dan zou ik hem al boeken na 1 minuut gast ! dan heb ik zo een 10 binnen ![]() dus het antwoord is NEE .. je krijgt alleen geen extra punt die je normaal krijgt als je blijft tot het einde.. ach je hebt toch een 7 of 8 .. jammer had je een 9 kunnen hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |