Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OKe, nu ga ik het proberen, maar ik snap hem nog niet helemala hoor..! oke.. Hij gaat door 0,0. Dit wil zeggen: x(t) = 0 en y(t) = 0 dus: r(t) * cos (8.5t) = r(t) sin (8,5t) Delen door r(t) geeft: 2 cos (6.5t) = 0 Dit geeft: cos (6,5 t ) = cos (0,5pi) 6,5t= 0,5pi + k2pi t= (0,5/6,5)pi + k * ik postr dit wel even alvast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet een 5.2 halen, das erger ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
met de normale verdeling is het continu, dat wil zeggen, er is niet zozeer kans op goed of fout, maar bijvoorbeeld een kans dat iemand wordt uitgekozen met een lengte van 1,58907 meter, en eentje met een lengte van 1,8908 meter en eentje met een lengte van 2,090708 (geen twee mogelijkheden dus! en dus niet binomiaal) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
shit nou weet ik even niet of het antwoord al is gegeven maar dat doe je (heel makkelijk) met een formule van je formulekaart de formule van x is namelijk cos a+cos b en die kan je dus heel makkelijk omzetten en dat geld ook voor y -------------------------------------------------------- http://www.havovwo.nl/vwo/vwb/bestan...b102iiopg5.pdf punten met de y-as gemeen betekent x=o oftewel cos 3t=o 3t is dan 1/2 pi+k*pi t is dan 1/6 pi+k*1/3 pi (=2/6 pi) oftewel 1/6 pi of 3/6 pi of 5/6 pi of 7/6 pi of 9/6 pi of 11/6 pi (niet meer want 13/6 pi is groter dan 2 pi ![]() en ja dan denk je dat zijn 6 waardes en niet 4, dat klopt ![]() als je die 6 waardes ook bij de formule van y (=sin t) invult, krijg je 4 verschillende uitkomsten de coordinaten zijn dan dus (0,x1) (0,x2) (0,x3) en (0,x4) waar x1 t/m x4 die waardes van y zijn
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Iedereen heel veel succes!!!!!!!
||
Citaat:
40 procent kans op gebeurtenis A 60 procent kans op gebeurtenis B dan is de kans op AAABB gelijk aan (0,40)^3 * (0,60)^2 en de kans op ALLE combinaties van A's en B's (bijvoorbeeld: ABABA) (5 boven 3) * (0,40)^3 * (0,60)^2
||
Citaat:
voorbeeld: Er zijn 4 enveloppen, en in 1 zit iets. Wat is de kans dat je als j er 3 pakt 2 lege pakt? (3 boven 2 * 1 boven 1) ) / (4 boven 3) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als je geen volgorde hebt dan moet je 5 boven 3 gebruiken; ik snap het. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sin(x) = sin(a) x=a+k2pi of x=pi-a+k2pi cos(x)=cos(a) in R: x=a+k2pi of x=-a+k2pi vaag.dacht ook dat het met k*pi kon zeg maar...
||
Citaat:
![]() Alleen hier is ook een alternatief voor volgens mij met de rekenmachine |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die 2 deel je dan weg... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij staat de binnenhoek geformuleerd als de helft van de bijbehorende boog. Hoe kunnen bij 1 hoek nou 2 bogen horen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
cos (wortle x) wortel x afgeleid is 0,5 x^-.5, mee eens? nou, cos wortel x afgeleid is dus -0,5 x^.5 * sin wortel x |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: