![]() |
|
om te zorgen dat iedereen eerlijk en rechtvaardig behandeld wordt, moet je gaan klagen!
http://130.89.1.200/eekl/ het telefoonnummer: 035-671 98 89 je kan beter bellen..... aangezien ik nu net iets vind: "Het LAKS krijgt trouwens nog steeds veel klachten via email binnen. Maar dat is om technische redenen niet de bedoeling. Bij het LAKS kun je je klachten over de eindexamens indienen via de Eindexamenklachtenlijn op deze website, of telefonisch op 035-671 98 89. Klachten die via mail binnenkomen worden niet behandeld!"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan ze gewoon via die site insturen hoor, je moet alleen niet naar een emailadres van het laks mailen... als je het gewoon via die site doet is het goed.... dat wordt niet bedoeld met mailen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Klagen via de site www.eindexamen.nu kan wel hoor, je moet dan bovenaan naar 'LAKS' en dan naar 'Klachtenlijn' gaan en een formulier invullen!
![]() Wat dus NIET kan is gewoon een mailtje sturen naar een adres van het LAKS, dara kunnen ze niets mee...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja maar de site om te klagen op eindexamen.nu : sectie laks. was een tijdje down. weet niet of 't nu al is geregeld. maar ik ga pas steen en been klagen na m'n examens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sorry als ik er voor zorgde dat je ging stressen ![]() maar goed ze worden dus wel geregistreerd als klacht maar ze bellen niet terug
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nu ist allemaal weer duidelijk ![]() nu maar hopen op fijne normen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() idd...... de norm mag maximaal +2 zijn......... dusss voor economie en geschiedenis (aangezien het aantal klachten) moeten we wel een eind komen
|
Verwijderd
|
nou als ie 2 is heb ik misshcien wel een 3,8 hahaha
en dan blijf ik een 5 staan voor eco.... maar kijkdan heb je ook nog zoiets als engels...... heb misschien met een fijne norm net een4,5.... genoeg om een 5 te staan... maar als ik voor eco die 3,8 niet haal sta ik dus een 4.... en voor engels ook als ik die 4,5 niet haal.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
staat expliciet in een stukje bij 'nieuws'. Je kunt je klachten gewoon versturen via het formulier op de site. Je moet alleen niet gaan mailen naar iets van vraag@laks.nl ofzo...
|