Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 19:25
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
om te zorgen dat iedereen eerlijk en rechtvaardig behandeld wordt, moet je gaan klagen!

http://130.89.1.200/eekl/

het telefoonnummer: 035-671 98 89

je kan beter bellen..... aangezien ik nu net iets vind:
"Het LAKS krijgt trouwens nog steeds veel klachten via email binnen. Maar dat is om technische redenen niet de bedoeling. Bij het LAKS kun je je klachten over de eindexamens indienen via de Eindexamenklachtenlijn op deze website, of telefonisch op 035-671 98 89. Klachten die via mail binnenkomen worden niet behandeld!"
Oud 21-05-2003, 19:30
Never Gonna Stop
iedereen moet het ff lezuh dus ff up!
Oud 21-05-2003, 19:41
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
om te zorgen dat iedereen eerlijk en rechtvaardig behandeld wordt, moet je...
Oud 21-05-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Never Gonna Stop schreef op 21-05-2003 @ 20:25:
om te zorgen dat iedereen eerlijk en rechtvaardig behandeld wordt, moet je gaan klagen!

http://130.89.1.200/eekl/

het telefoonnummer: 035-671 98 89

je kan beter bellen..... aangezien ik nu net iets vind:
"Het LAKS krijgt trouwens nog steeds veel klachten via email binnen. Maar dat is om technische redenen niet de bedoeling. Bij het LAKS kun je je klachten over de eindexamens indienen via de Eindexamenklachtenlijn op deze website, of telefonisch op 035-671 98 89. Klachten die via mail binnenkomen worden niet behandeld!"

je kan ze gewoon via die site insturen hoor, je moet alleen niet naar een emailadres van het laks mailen... als je het gewoon via die site doet is het goed.... dat wordt niet bedoeld met mailen....
Oud 21-05-2003, 20:04
AJMouse
AJMouse is offline
tootsiewootsie16 heeft gelijk, je kunt je klacht invullen en je telefoonnummer, dan wordt je trug gebelt
Oud 21-05-2003, 20:05
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
tootsiewootsie16 schreef op 21-05-2003 @ 20:51:
je kan ze gewoon via die site insturen hoor, je moet alleen niet naar een emailadres van het laks mailen... als je het gewoon via die site doet is het goed.... dat wordt niet bedoeld met mailen....
Gelukkig! Ik schoot ook al even in de stress toen ik dit topic las ... was al bang dat die 1926 klachten voor geschiedenis (vwo) voor niets waren geweest *hoopt nog steeds op een wonder...*
Oud 21-05-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
break of dawn schreef op 21-05-2003 @ 21:05:
Gelukkig! Ik schoot ook al even in de stress toen ik dit topic las ... was al bang dat die 1926 klachten voor geschiedenis (vwo) voor niets waren geweest *hoopt nog steeds op een wonder...*
hoopt mee, voor zowel engels, gs en eco! whaaa
Oud 21-05-2003, 20:15
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
tootsiewootsie16 schreef op 21-05-2003 @ 21:14:
hoopt mee, voor zowel engels, gs en eco! whaaa
Oud 21-05-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 21-05-2003 @ 21:04:
tootsiewootsie16 heeft gelijk, je kunt je klacht invullen en je telefoonnummer, dan wordt je trug gebelt
lijkt me sterk dat ze al diemensen gaan terugbellen trouwens.... maar kan nog komen
Oud 21-05-2003, 20:19
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
tootsiewootsie16 schreef op 21-05-2003 @ 21:15:
lijkt me sterk dat ze al diemensen gaan terugbellen trouwens.... maar kan nog komen
Ja, lijkt me ook sterk. Het kan voorkomen dat ze je nummer nodig hebben voor persoonlijke vragen/klachten, maar daarmee houdt het ook wel op
Oud 21-05-2003, 20:39
Verwijderd
achterlijk dat die klachten via die site nu niet kan... grrrrrrrrr
Oud 21-05-2003, 21:12
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Klagen via de site www.eindexamen.nu kan wel hoor, je moet dan bovenaan naar 'LAKS' en dan naar 'Klachtenlijn' gaan en een formulier invullen!

Wat dus NIET kan is gewoon een mailtje sturen naar een adres van het LAKS, dara kunnen ze niets mee...
Oud 21-05-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
maartenlof schreef op 21-05-2003 @ 22:12:
Klagen via de site www.eindexamen.nu kan wel hoor, je moet dan bovenaan naar 'LAKS' en dan naar 'Klachtenlijn' gaan en een formulier invullen!

Wat dus NIET kan is gewoon een mailtje sturen naar een adres van het LAKS, dara kunnen ze niets mee...

ja maar de site om te klagen op eindexamen.nu : sectie laks. was een tijdje down. weet niet of 't nu al is geregeld. maar ik ga pas steen en been klagen na m'n examens ben nu te moe!
Oud 22-05-2003, 08:46
Snufje
Snufje is offline
Volgens mij wordt het op de site insturen WEL verstaan onder 'klacht indienen via email..'

Het staat immers bij het invulformulier..!
Oud 22-05-2003, 09:03
Never Gonna Stop
Citaat:
AJMouse schreef op 21-05-2003 @ 21:04:
via e-mail behandelen ze inhoudelijke klachten wel.........maar niet als het om een bepaalde vraag gaat waar je vragen over had ...

sorry als ik er voor zorgde dat je ging stressen *schaam*
maar goed ze worden dus wel geregistreerd als klacht maar ze bellen niet terug
Oud 22-05-2003, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Never Gonna Stop schreef op 22-05-2003 @ 10:03:
via e-mail behandelen ze inhoudelijke klachten wel.........maar niet als het om een bepaalde vraag gaat waar je vragen over had ...

sorry als ik er voor zorgde dat je ging stressen *schaam*
maar goed ze worden dus wel geregistreerd als klacht maar ze bellen niet terug
maakt nie uit... je had op zich wel gelijk.... alleen je had het een beetje verkeerd op geschreven
maar nu ist allemaal weer duidelijk
nu maar hopen op fijne normen
Oud 22-05-2003, 09:22
Never Gonna Stop
Citaat:
tootsiewootsie16 schreef op 22-05-2003 @ 10:21:
maakt nie uit... je had op zich wel gelijk.... alleen je had het een beetje verkeerd op geschreven
maar nu ist allemaal weer duidelijk
nu maar hopen op fijne normen
ach jah twas toen nog vroeg eh
idd...... de norm mag maximaal +2 zijn......... dusss voor economie en geschiedenis (aangezien het aantal klachten) moeten we wel een eind komen
Oud 22-05-2003, 09:31
Verwijderd
nou als ie 2 is heb ik misshcien wel een 3,8 hahaha
en dan blijf ik een 5 staan voor eco.... maar kijkdan heb je ook nog zoiets als engels...... heb misschien met een fijne norm net een4,5.... genoeg om een 5 te staan... maar als ik voor eco die 3,8 niet haal sta ik dus een 4.... en voor engels ook als ik die 4,5 niet haal.... dus ik hoop op fijne normen.... en geschiedenis hb ik niet nagekeken, dan werd ik waarschijnlijk alleen maar gestressed.... dus ben heeeeel benieuwd
Oud 22-05-2003, 10:12
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Citaat:
Snufje schreef op 22-05-2003 @ 09:46:
Volgens mij wordt het op de site insturen WEL verstaan onder 'klacht indienen via email..'

Het staat immers bij het invulformulier..!
nee, dit is niet zo hoor!!

staat expliciet in een stukje bij 'nieuws'. Je kunt je klachten gewoon versturen via het formulier op de site. Je moet alleen niet gaan mailen naar iets van vraag@laks.nl ofzo...
Oud 22-05-2003, 10:13
Verwijderd
Je kan;
gewoon via de site klagen
maar ga geen mailtjes naar hun e-mail-adres sturen.
Oud 22-05-2003, 12:29
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Ik roep iedereen massaal op na ieder examen het LAKS te bellen!!!

Hoe meer hoe beter......
Advertentie

Regels voor berichten