Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Omdat ik het leuk vind om hier te zijn . . .
![]() Niemand heeft het recht om hier te zijn, echter heeft men wel de vrijheid om hier te komen, en het forum komt op mij positief over. Een aantal dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk maar dat komt nog wel. Alles op zijn tijd. Echter heb ik het forum al vervuid met ong. 50 posts . . . maar waar is het voorstel topic. Ik had wel verwacht dat die wel vindbaar zou zijn maar ik heb hem nog niet gezien. Naja, never mind, jullie leren mij vanzelf wel kennen. René
||
![]() |
Citaat:
Ik ga weg omdat ik de dertig bereik, en dan ben ik echt te oud voor het forum. In ieder geval zou ik dat geestelijk moeten zijn. Er zijn krachten hier die mij op grond van mijn leeftijd liever zien gaan dan komen, en ergens hebben ze wel gelijk. Ik hoor hier niet.
||
Citaat:
misschien heb ik je hulp nog wel is nodig.. en wat dan? *snikt een beetje* ontopic: ik ben eenbikkelvrouw, en die moeten er zijn.. |
![]() |
|
als niemand het recht had om hier op te komen bestond dit niet eens, dus daar zit je dan met je nul leden
ik verspreid hulp. ik ben gewoon zo gelieft dat niemand mij weg wil hebben jullie kunnen mijn recht niet ontnemen om hier niet meer naar toe te komen ![]()
|
|