Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 12:58
poesiefox
poesiefox is offline
Stel je voor dat je verkering krijgt met een geweldige schat, jullie zoenen en voelen en zijn zwaar hitsig, en sex zit er ook aan te komen. Dan wil je ook wel eens aan orale sex beginnen, en dan krijg je te horen dat hij of zij daar echt principieel tegen is, want het is vies en dat dat dus nooit gaat gebeuren.
En dan heb ik het over een ervaren partner, geen verlegen maagdje dat nog even aan het idee moet wennen, maar die heus nog wel loskomt.

Voor mij is het dan einde oefening, denk ik.

Voor jullie?
Oud 23-05-2003, 13:02
Modelmaker
Modelmaker is offline
Het ligt er volledig aan hoe ik die gene ken. Seks is belangrijk echter niet het belangrijkste, dit zijn ook dingen die je gewoon rustig aan eens moet opbouwen. Misschien nu nog niet, echter als je langer met elkaar ligt te friemelen kan het wel rustig aan er eens in komen.

Het is niet einde oefening, maar ik zou het wel jammer vinden.

René
Oud 23-05-2003, 13:03
Verwijderd
Ik kan me het niet voorstellen.. dan is het ook echt 'prima, maar denk maar niet dat ik jou op enige andere manier nog ga helpen'.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:07
poesiefox
poesiefox is offline
Ze bestaan hoor!
Ik ken iemand wiens verkering daar echt op stukgelopen is, omdat ze vreselijk geremd was op sexueel gebied. En dat jaaaaarenlang. Uiteindelijk is hij dus vreemdgegaan, en toen ze daar achter kwam,walgde ze zo van hem dat ze hem nooit meer wilde zien.Het ging haar met name om WAT hij allemaal met dat andere meisje had gedaan, dat vond ze walgelijke dingen.

Blijkt het dus orale sex en rare standjes te zijn geweest.

Ik dacht al aan ritueel kippen slchten en neuken en het bloed drinken in een kelder met kaarsen en twintig naakte mensen eromheen die rare liederen zingen...
Oud 23-05-2003, 13:12
Modelmaker
Modelmaker is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat het een dillema kan zijn. Echter ben ik nog steeds van mening dat je in het redelijke alles moet proberen en dan pas een oordel kan vellen.

Alles wat in jouw macht ligt om te doen in combi met je seksuele geaardheid vind ik toch wel dat je moet proberen, of eens moet kijken wat het precies inhoud. Denk dat veel mensen oordelen voordat men het ooit eens heeft geprobeerd.

Vaak oordeelt men ook na het zien van foto's van anderen (al dan niet over het internet) en dat vind ik ook onterecht. Het word vaak heel ruw en niet liefdevol in beeld gezet terwijl het best liefdevol kan zijn, sterker nog, denk dat alles liefdevol is als je maar rekening met elkaar houd.

René
Oud 23-05-2003, 13:19
poesiefox
poesiefox is offline
Ik vond het in het begin ook raar, maar dat kwam meer doordat hij al enthousiast begon als ik nog moest douchen.Dat vond ik genant. En een ongewassen piemel smaakt en ruikt niet lekker. Mits gewassen vind ik het enigjes, dus dat hadden we al snel zo geregeld!
Oud 23-05-2003, 14:18
snarl
snarl is offline
hm... moeilijk hoor..

als ik echt helemaal dol zou zijn op die persoon dan.. ach ja. maakt niet erg uit. ik probeer hem wel te overtuigen..

maar als het niet zo serieus is.. tja. doeiii! jammer dan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:24
Fleminho
Fleminho is offline
hmm best wel lastig
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-05-2003 @ 14:19:
Ik vond het in het begin ook raar, maar dat kwam meer doordat hij al enthousiast begon als ik nog moest douchen.
, sorry maar als je je dat gaat voorstellen ziet dat er heel grappig uit.....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:52
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-05-2003 @ 13:58:
Stel je voor dat je verkering krijgt met een geweldige schat, jullie zoenen en voelen en zijn zwaar hitsig, en sex zit er ook aan te komen. Dan wil je ook wel eens aan orale sex beginnen, en dan krijg je te horen dat hij of zij daar echt principieel tegen is, want het is vies en dat dat dus nooit gaat gebeuren.
En dan heb ik het over een ervaren partner, geen verlegen maagdje dat nog even aan het idee moet wennen, maar die heus nog wel loskomt.

Voor mij is het dan einde oefening, denk ik.

Voor jullie?
Dan zou ik concluderen, ervan uitgaande dat ik wél voor orale seks zou zijn, dat die 'geweldige schat' filosofisch gezien niet bij me zou passen en dan zou ik het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:04
Thomas
Thomas is offline
Ik zou me daar niet echt druk om maken, want er is echt wel meer in bed te doen dan alleen orale seks. Als je het uitmaakt om zo´n bekrompen reden als dat dan verdien je ook niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:07
KiMZz
KiMZz is offline
Mjah kweet nie. Ik wou eerst niks van orale sex weten maar tegenwoordig vind ik t toch wel super!! Maar als een jongen echt nie wil... Als hij nie wil beffen pijp ik hem ook niet Als de rest goed is ga ik t daarom echt nie uitmaken hoor..
Oud 23-05-2003, 16:52
Verwijderd
Ik zou er wel mee kunnen leven, en ik zou het zeker niet uitmaken daarom. Ik word pas verliefd als ik eerst al een hele andere band met iemand heb opgebouwd, dus dan laat je iemand niet zomaar vallen.
Wel zou ik proberen hem te overtuigen, en dat zou nog wel eens op een ruzietje kunnen uitlopen. Principiëel er op tegen? Dan moet je ook principiëel tegen zoenen, manuele sex, en sex-om-het-genot zijn, vind ik. Anders slaat 't nergens op. En ik zou erg veel moeite ermee hebben als ik een relatie had met iemand die tegen zoenen, manuele sex, orale sex en sex-om-het-genot is... waarschijnlijk zou ik dan al niet eens verliefd worden (er van uitgaande dat diegene er niet moeilijk over doet dat te vertellen, en ik het dus vóór het moment dat ik verliefd zou kunnen worden al weet)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten