![]() |
|
![]() |
Wat versta jij onder los of niet los?
En waarom is los slechter dan niet los? Misschien toch een tikkie preuts? Zelf weten hoor, maar je pakt jezelf zo veel af door niet los te zijn. Oh, en voor je denkt dat ik een slettebak ben: ik ben ontmaagd op mijn twintigste en heb het in mijn leven met welgeteld twee jongens gedaan. Maar dan wel inclusief orale sex en sex in rare houdingen. En ook wel op een of twee niet voor de hand liggende plekken. En ik was ooit niet-los, en preuts, en ik durfde niet en afzuigen vond ik vies en gelikt worden genant. Maar wat ben ik blij dat ik al vrij snel wel los kwam!
||
![]() |
Citaat:
Wat is er mis met preuts zijn? Ik zal het best een beetje zijn (ook door 'verleden'), maar wat dan nog? Of mezelf veel af pak, weet ik (nog) niet. Gelukkig kan een relatie ook goed zijn zonder sex ed. Je kunt het niet van het ene op het andere moment veranderen. Ik vroeg enkel tips, om iig te beginnen met verandering er in aan te brengen, maar goed. Wat ik al zei: zuigen, likken en al dat gedoe zal ik zeer waarschijnlijk altijd vies ed blijven vinden. |
![]() |
||
Citaat:
En jah je wilt dat wij je tips geven en je helpen om te kunnne neuken ![]() Sex is je verstand op nul zetten ..*natuurlijk eerst wel 100% weten dat je het veilig doet* en gewoon gaan en doen wat je lekker vind en dingen uitproberen . Als je NEE baaaah likken en zuigen is vieeeeez dat doe ik noooit ,gelijk roept dan jah ..of Je bent zoooo preuts dat je maar beter non kon worden ![]() Je bent duidelijk niet klaar om sex te hebben , ook al beweer je van wel .
||
![]() |
Citaat:
Ik kan ook dit soort dingen tegen jou gaan zeggen, maar schiet er iemand iets mee op? Aan goed onderbouwde dingen ed hebben mensen vaak meer. De mensen die tips ed hebben gegeven, heel erg bedankt iig. |
![]() |
||
Citaat:
Dat van non worden .jah zie je die smile met tongetje ..is een beetje als een grapje bedoeld en de tweede zin , er zijn meerdere mensen hier die dezelfde mening hebben ..en dan lijkt me dan nogal sterk dat we ernaast zitten ..een kern van waarheid zit er wel in.
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 18:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zal de topic straks wel verwijderen (als het nog kan iig -niet dus, 'k zal wel een forumbaas vragen om het te doen dan ofzo), iedereen gaat alleen maar zeiken over preuts zijn ed, wat heb ik daar ivn aan?! Dat is ook geen antw. of wat dan ook op mijn vraag. |
![]() |
||
Citaat:
En jouw vraag was ..hoe doe je het , hoe moet dat ? en ik denk dat er zat antwoorden kwamen op je vraag dus wat zeik je nou ?
|
![]() |
Nunzio, jij vroeg hoe het moest want het lukte niet, hij kwam er niet in. Aangezien het de oudste beweging ter wereld is, en een universele sport, gaan wij ons dan afvragen waarom dan niet. Pas als je dat weet, weet je hoe het wel moet.
En gezien jouw antwoorden rijst bij ons dan het vermoeden dat je sexueel nogal geremd bent. Omdat wij hier (bijna) allemaal ervaring hebben, weten we dat dat niet de optimale instelling is om sex ook echt fijn te vinden. Ik bedoel, we kunnen je wel aanraden om maar rustig te gaan liggen en hem zijn gang te laten gaan, maar dan is er niet veel aan. Voor jou niet en voor hem niet. Vandaar ons advies om eerst eens wat losser te komen, voor je dingen gaat doen waar je nog niet aan toe bent. Niet omdat je te jong bent, maar omdat je (nog) te preuts of geremd bent. We bedoelen het echt goed. Penetratie out of the blue is kut met peren, om maar even grof te worden. Dus, ga maar eens wat hitsiger worden, ga bloot met je benen wijd, ga likken, zuigen, kom los!
||
![]() |
Citaat:
Verder denk ik dat ik nu voldoende 'tips' heb en anders dan zoek ik het zelf wel uit oid...jullie doen er zo simpel over en dan ook nog beledigend oid, omdat ik het anders beleef (kee, poesiefox reageert nog redelijk 'normaal', beetje bot zo nu en dan misschien, maar goed...en ze onderbouwt ook nog). Bedankt voor de 'tips' en de moeite van het reageren. |
![]() |
|
![]() |
Als je het niet leuk vindt om met je benen open te liggen, hoe vingert hij jou dan?
Misschien moet je daar wel wat op 'oefenen'. Gewoon hem wat laten strelen aan de binnenkant van je benen voelt lekker, en ik weet niet of je het vies vindt om daar gekust te worden, maar dat voelt ook wel erg lekker. Maar ik denk niet dat er een probleem kan zijn om tussen je benen gekust te worden, dat is even hygienisch als op je hoofd uiteindelijk ![]() Orale sex schrok mij ook altijd af en ik denk niet dat als ik zeg dat het zalig voelt, jij dan plots overtuigd zou zijn. Ik vond mijn en zijn geslachtsdelen vies, paars en lelijk en bah. Hoefde niet voor mij. Maar het bleef wel in mijn achterhoofd hangen en nu heb ik niets liever ![]() (neem dit nou niet alsof ik per se wil dat je aan orale sex gaat doen, ik zeg alleen even hoe het bij mij ging ![]() Mijn vriend heeft meestal wel problemen om erin te komen, ik heb eerst uitgebreid voorspel nodig en het is ook wel beter als hij eerst even zijn vinger erin steekt, even verderdoet, dan 2 vingers, want anders span ik een wat teveel. Als hij de weg naar binnen niet kan vinden, moet je misschien ook es omgekeerd zitten, hij vanonder, jij bovenaan, dan kan je hem vastnemen en hem naar binnen leiden. Nu ja, veel succes der nog mee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
de eerste keer. Verwijderd | 27 | 30-12-2011 17:27 | |
Seksualiteit |
jullie eerste keer checkycheck | 11 | 05-07-2007 23:30 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 |