Advertentie | |
|
![]() |
|
kwam bij Wiskunde bijna te laat, rotweer! rege, wind tegen, hagel... echt niet leuk, zeker omdat ik een bril op had en dus al snel stekeblind over het fietspad scheurde ("ikgahethalenikgahethalen!!!") en bijna tegen een vrachtauto opknalde
![]()
|
![]() |
Maakte het vanochtend mee met me broertje ! Ik nam de telefoon op en was dat de school die vroeg waar me broertje uithing want hij werd vermist op het examen !
Lag hij nog op ze bed !!! Echt iets voor me broertje ! Gelukkig wonen we dicht bij de school,dus was hij nog op tijd !
|
Verwijderd
|
Nee... ik ben altijd een half uur van te voren daar, moet ook, gaan ze namelijk beetje dingetjes vertellen enzo.
Vorig jaar was er een klasgenoot gewoon niet opkomen dagen, dag later vroeg de conrector dus waar hij was geweest... was hij zíek geweest... griep... Hij zei nog;'Ja, ik was echt ziek, ik had last van een loopneus enzo..' Lief dat hij ons dan niet lastig kwam vallen, maar een loopneus dan ga je toch zeker wel naar je examens?! Hij is dus ook gezakt hierdoor... |
![]() |
|
in onze klas is iedereen netjes op tijd. (ik een half uur te vroeg
![]() maar bij ons op de havo is iemand die consequent te laat komt. eerst was ie 3 kwartier te laat, heeft mn pa (de bijna-rector ![]() en de rest van de week komt ie ook al steeds een kwartier tot een half uur te laat.... maar ja...je hebt mensen en potloden...
|
Verwijderd
|
Gisteren hoorde ik nog een meisje vragen;'Vrijdag moeten we toch om half tien beginnen he?' ze komt dus standaard een half uur te laat omdat ze toch geen drie uur bezig is.... zegt ze.... whehe, maar na geschiedenis was ze aan het klagen dat ze zo weinig tijd had gehad.... Stom figuur.
|
![]() |
||
Citaat:
Of was het bij engels/nederlands? Bij ons is zo goed als iedereeb 10 min voor half 2 er ![]()
|
![]() |
Ik word echt boos als iemand te laat komt, of er moet goede reden voor zijn (file ofzo...) Ik ga altijd heel erg vroeg weg zodat ik echt RUIM op tijd ben (meestal langer dan uur hehe wan tik moet met ov) vandaag zat ik in de file erg jongen ik ben dat ik te laat kwam...was ik nog 3 kwartier van t evoren haaha
Bij ons ging vandaag wel bij iemand mobiel af, is dat ook erg genoeg?! ![]() AGGHHHHH
||
Citaat:
Ik vind dat je je niet zo druk moet maken. Is niet goed voor je. Je moet ergens over kunnen, anders krijg je een kutleven. Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 19:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Een kerel bij ons uit de klas die moet allemaal 8-en en 9-s halen om nog te slagen, dus hij laat zich elke morgen uit z'n bed bellen als ie er niet is, en dan komt ie 28 minuten daarna met een slaperig kapsel het lokaal binnen lopen...
kicken...
||
![]() |
Citaat:
die keren dat ik niet mee fietste en jij zei dat je toen ook op tijd kwam, dan zorg ik door niet mee te fietsen er dus ook voor dat je op tijd komt. dus. belabberde theorie. weet ik. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben tijdens mijn 5 examens maar twee keer paar minuten te laat gekomen. De coordinator stond voor die grote zaal en sprak mij aan zodat iedereen het een beetj ekon horen: je bent te laat, jongeman, je hinderd alle andere hier in de zaal.
dag daar voor liep ik de zaal binnen kon ik direct de enveloppe open , omdat ik dicht bij stond ![]() Veel vonden dat ik best nog wel vaak op tijd was omdat tijdens de SE's altijd te laat ben. sorry mesen die niet tegen laat komers kunnen.(maar bij engels had ik Ned-Eng) WBoekmee genomen en meost ik opzoek naar EnG-Ned , wat ergens helemaal onder het stof in een kast lag die net zo oud was als het boek zelf) |
![]() |
|
Whahaha!!! bij ons tijdens engels was er een meisje dat vlak voor half twee nog even naar de wc ging. Toen we om kwart voor twee opeens heel erg in de verte geschreeuw hoorde gingen ze toch maar even kijken waar ze bleef: bleek ze in het hokje vast te zitten, de congiërge moest erbij komen om haar te bevrijden (maar ze mocht wel langer doorgaan omdat het niet haar schuld was dat de sloten zo slecht zijn)
![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat een stom wijf zeg!!! kisss gabberin
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mochten wij iig... of een Ned-Eng Eng-Ned boek in 1 band... Heel vaag, maar dat mocht... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() PS: Andijvie: heb jij het over de heer Delibalta? Die schijnt dit jaar namelijk wel te komen. Heeft zeker de grootste bonje gehad thuis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herinner me wel nog dat de de heer Delibalta hebben gebeld of geprobeerd te bellen... |
![]() |
|
![]() |
bij ons vertelde een conrector dat in 1992 een jongen niet kwam opdagen voor het examen. die gatsen wiolden hem natuurlijk meteen opbellen, maar ze hadden hun tel. nummer niet.
zijn ze dus in een auto gestapt en naar hem toe gereden. en wat bleek: die jongen lag nog gewoon te slapen terwijl zijn ouders tv keken en niet afwisten dat hij een examen had. hij was 28 min te laat maar heeft wel een voldoende gehaald (jaja..) ![]() ![]() |
![]() |
|
vriendin van mij d8 dat ze om half 2 had, maar ze had dus om 9 uur.. Werd ze om 9 uur wakker gebeld door de conrector waar ze bleef...
![]() niet gegeten, e.d... was wel balen, kan je je natuurlijk voor geen meter concentreren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is natuurlijk ook d'r eigen schuld, dus tjaaa... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben te laat gekomen bij Engels (VMBO-T) schaaamen..
![]() Ik zat opgesloten in huis. M'n ouders waren werken, en m'n niet zo slimme zusje ging naar een vriendin en deed dus de deur op slot. (Ik was boven) Terwijl mn sleutels nog in de fiets zaten. Pff..dus snel m'n ouders opbellen, en m'n vader kwam dus na een kwartier. En ik kwam 5minuten te laat. Een leraar hield me bijna tegen mja..k ben dus doorgelopen en gewoon gaan zitten. Toen kwam een leraar me 't examen brengen. Gelukkig. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands betoog nakijken! Spoed! heb morgen examen lewishamilton | 1 | 17-01-2010 19:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland discrimineert met integratie-examen' Gatara | 81 | 17-05-2008 23:15 | |
Eindexamens 2007 |
Te laat gekomen? Simon | 30 | 04-06-2007 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
De Kantine |
Te laat komen? Phileine | 52 | 11-06-2003 13:01 |