Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*zucht*
||
Citaat:
![]() @Enlightenment, ik heb het nu aanstaan, het is idd mooier voor screens, maar ik moet nog wel even wennen als ik het gebruik ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tsja, ik vindt 'em wel cool
![]() jammer dat Plus! nog niet werkt met MSN 6, maar patchou krijgt het ongetwijfeld voor elkaar Plus! compatible te maken met MSN6. De extra functies in MSN6, zoals eigen smilies ed, vind ik erg leuk. Avatar en dergelijke kun je trouwens ook gewoon uitschakelen. Daarnaast gaat MSN 6 spelletjes ondersteunen. Zonet heb ik een potje boter kaas en eieren gespeeld met iemand over MSN. Klinkt afgezaagd, maar toch heeft het wel wat. Binnenkort komen er spelletjes als schaken en sollitaire bij ![]() Ik vind MSN6 een waardige opvolger van MSN5 :-) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OMFG |
![]() |
|
Ik vind het beter dan de vorige 4.7 met plus zooi. Ik ben nu van die klote geluidjes af, geen gekke kleuren meer in namen. Leuk aan msn 6 is de mogelijk heid om eigen achtergrond, nieuwe smileys en ook eigen smileys maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind die functies helemaal niet zo gaaf eigelijk...
op Windows gebruik ik WeedMSN hoewel ik bijna geen Windows meer gebruik ![]() met Kmerlin ben ik meer dan tevreden... vooral de smileys ![]() deze is ook wel ok http://www.myjabber.net/myJabber.php SSL, IPv6, meerdere protocollen.. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 08:36. |
![]() |
|
Ik gebruik liever MSN 5.0 met MSN Plus! Ik vind al die nieuwe functies wel leuk, maar ik wil gewoon Plus! behouden. Daarmee heb je een event logger en auto-away messages. En bovendien hebben heel veel mensen die. En het is echt zwaar irritant om de hele tijd van die 4rood-code te zien in plaats van een rode tekst, die dus bedoeld is.
Maar goed, als Patchou Plus! compatible krijgt ga ik MSN 6 wel gebruiken denk ik. Het zit er alleen niet zo dik in dat dat ze lukt, want ik had geloof ik ergens gelezen dat Microsoft er een of andere component uit heeft gehaald die MSN Plus! nodig had.
||
Citaat:
||
Citaat:
lees koen z'n reactie even... ___ MSN 6 is nog beta en dus nog niet officieel gereleased door Microsoft. Leaks (uitgebrachte beta's door beta-testers) zijn op scholieren.com niet legaal. Gelieve dus geen URLs te vragen of te posten.
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 20:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit staat ook in het regeltjes topic ![]() geen link naar warez of illegalen dinges
|
ik hou t voorlopig maar bij trillian (0.74 want die was gratis
![]() ![]()
|
kheb nu inmiddels ook de nederlandse versie
![]() die breezerlijst, vind je het gek, het meerderendeel is niet ouder als 16 ![]() en iddd msn 6 is nog niet perfect HET HEET NIET VOOR NIETS EEN BETA bijv als je in een (dubbel) gesprek ziet, kan je nix selecteren uit je bovenste venstertje (als je begrijpt wat ik bedoel) en in een dubbel heb je aan de zijkant een blakje waarin alle mensen staan die meedoen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 |