Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 23:20
sublime
sublime is offline
wie kent dit danstheater gezelschap en wat vind je ervan?

Ik ben net vanavond voor de tweede keer naar een voorstelling van opus one geweest, tijl uilenspiegel. echt geweldig... dans, zang en theater wordt gecombineerd en het is gewoon echt fantastisch om te zien (vind ik)

2 jaar geleden ben ik naar een midzomernachtsdroom geweest en die was ook al hartstikke leuk.

zijn er meer mensen zo enthousiast en heeft iemand nog andere voorstellingen gezien?
Advertentie
Oud 19-05-2003, 11:23
rooddraakje
rooddraakje is offline
Heey wat leuk! Eindelijk eens iemand die daar ook is geweest!

Wij zijn hier thuis ook donateurs van Opus One.
Ik ben naar 5 voorstellingen ofzo geweest, en heb ook elke keer een cd gekocht. Dus ik heb al die liedjes op cd, erg leuk!

Ik vind opus one dus ook erg leuk!
Oud 19-05-2003, 12:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben ooit, al een hele tijd geleden, naar Jungle Book geweest van Opus One. Echt heel leuk!!! Ik ben helemaal fan van ze, alleen heb ik de laatste tijd geen tijd/geld om te gaan kijken naar een voorstelling van ze...
Oud 19-05-2003, 17:56
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ben ook naar jungkle book geweest en nog meer, maar dat weet ik ff niet... ze zijn wel gaaf trouwens....
Oud 20-05-2003, 10:08
rooddraakje
rooddraakje is offline
ik ben geweest naar:

- Peter Pan
- Junglebook
- De Trullehoedster
- Midzomernachtdroom
- De klokkenluider van de Notre Dame
- Tijl uilenspiegel

en volgens mij meer maar kan er nu ff niet opkomen.
Oud 20-05-2003, 19:28
sublime
sublime is offline
wow ik krijg meer reacties dan ik gedacht had

@ rooddraakje: wat vond jij van tijl uilenspiegel? ik vond het verhaal in het begin wel wat vaag, je moest er echt inkomen. en bij ons zat de zaal vol kinderen, maar ik vraag me af of het verhaal niet te ingewikkeld was voor zeker de kleinere kinderen...

maar kvond het wel een geweldig stuk, lekker veel zang. en 'cathelijne' kon echt ontzettend goed zingen. ik zat daar echt zo van WOW!!

ja, ik vond t zeker ... kben benieuwd wat er volgend jaar komt
Oud 22-05-2003, 10:04
rooddraakje
rooddraakje is offline
Citaat:
sublime schreef op 20-05-2003 @ 15:58:
wow ik krijg meer reacties dan ik gedacht had

@ rooddraakje: wat vond jij van tijl uilenspiegel? ik vond het verhaal in het begin wel wat vaag, je moest er echt inkomen. en bij ons zat de zaal vol kinderen, maar ik vraag me af of het verhaal niet te ingewikkeld was voor zeker de kleinere kinderen...

maar kvond het wel een geweldig stuk, lekker veel zang. en 'cathelijne' kon echt ontzettend goed zingen. ik zat daar echt zo van WOW!!

ja, ik vond t zeker ... kben benieuwd wat er volgend jaar komt
Ik vond Tijl Uilenspiegel wel heel mooi, qua muziek, dans en zang. Maar ik kende het verhaal niet en vond het moeilijk te volgen. En het was een voorstelling vanaf 6 jaar ofzo, dsu dat vind ik wel een beetje slecht omdat kleine kinderen dit verhaal gewoon niet konden volgen. En bijv. Jungle Book, die ze eerder hebben gedaan, was heel duidelijk en makkelijk als verhaallijn.
Maar zingen kunnenen ze inderdaad ontzettend goed!
Oud 22-05-2003, 16:47
just_fun
just_fun is offline
ja, ik sluit me aan bij rooddraakje: Tijl Uilenspiegel is een erg mooie voorstelling, ze zingen echt prachtig, maar het verhaal vond ik ook iets te ingewikkeld...ik kende het ook niet en had wel een beetje moeite om het te volgen, laat staan hoe het voor kinderen is...
en verder vind ik opus one goed!! echt mooi!!
hoewel ik me een klein beetje irriteer aan die man die nu Tijl speelde...ik herken 'm wel van de andere stukken, en begin 'm een beetje te oud te vinden, iets te lollig enzo...
Oud 23-05-2003, 10:40
rooddraakje
rooddraakje is offline
Je bedoelt Frans Schraven?
Oud 23-05-2003, 21:35
Verwijderd
ik ben naar klokkenluider van de notre dame geweest, ik zou dit jaar ook naar belle en het beest, maar ik kon toen niet
Oud 25-05-2003, 09:54
Siena
Siena is offline
Jaaaaaaa ik ben ook naar Tijl geweest! Was leuk, alhoewel heeeeeel erg lang en erg veel muziek (vooral in het begin, is er een regeltje gezegd beginnen ze weer te zingen en dansen)....Wel ook supermooie kostuums en decor
Oud 30-05-2003, 12:59
sublime
sublime is offline
Citaat:
Onderweg schreef op 23-05-2003 @ 22:35:
ik ben naar klokkenluider van de notre dame geweest, ik zou dit jaar ook naar belle en het beest, maar ik kon toen niet
belle en het beest was toch vorig jaar??
Oud 06-06-2003, 11:00
Flensjuh
Flensjuh is offline
jaahh k ben uhm 3 keer ofzo naar een voorstelling van ze geweest!!! btje jammer dat er altijd zoveel kinderen in de zaal zitten, want dan hep je et gevoel dat et kinderachtig word ofzo.. maar dat is et niej!! tis eg cool

Regels voor berichten