Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wil wel verkering met iemand maar die gene lag laatst ook al met iemans ansers en 5 min later lag ze weer bij mij .
wat kan ik er aan doen om meer duidelijk heid te krijgen? Tja kheb nie veel ervaring ![]() Maar ik denk dat dat geen gekke vraag is gewoon aan haar vragen.. Anders blijf je er maar mee zitten.. iig suc6 ermee.. ![]()
|
ga met haar praten ofzo... Als dat meisje echt zo makkelijk (of dronken of geil) is zal ze ook vast wel met je gaan zoenen...
(wat deed die andere jongen bij haar, behalve liggen?????) Voor de rest vind ik het idd een apart iets... Wat voor feest was dat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zowwww, dit gaat ook helemaal nergens over zeg !!!
JIj vind dat meisje al een tijdje leuk begrijp ik een beetje, en omdat ze bij jou kwam liggen, en omdat je haar hebt mogen strelen zonder dat ze er wat van zei denk je dat ze ook wel wat in jou ziet ofzo ![]() Maar omdat ze ook nog bij een andere jongen lag twijfel je nu of ze wel wat voor je voelt??? Dat is het verhaal toch?! JOngen......wake up!!! Dat meisje vond het gewoon lekker dat jij haar lag te strelen. En misschien vond ze het een beetje eentonig worden bij jou, dus ging ze het ook nog even bij die andere jongen proberen. HEt is toch niet zo van....ik heb haar aangeraakt, dus nu is ze van mij ?!!? Klinkt misschien een beetje bot wat ik allemaal zeg, maar dan ben je straks misschien ook wat minder telleurgesteld als je van haar te horen krijgt wat er echt gaande is. Gewoon een keer vragen dus, of er 'iets' ( ![]()
||
Citaat:
![]() Okay....sorry. Ben nogal melig op deze zondag morgen ![]()
|
|