Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mjah de mensen gaan toch altijd voor de goedkoopste optredens en liedjes
|
Verwijderd
|
hehe kan ik eindelijk mijn grieven kwijt over het songfestival.
1. Rusland heeft veel te veel punten gekregen. het liedje was slecht en er werd vals gezongen. Toch gaven alle slavische landen veel punten aan rusland (vriendjespolitiek). 2. Het liedje van belgie had niet eens een taal. Het waren gewoon wat klanken aan elkaar gebrabbeld. 3. Roemenie was gewoon ronduit slecht. Vals, saai en ze zong dezelfde regels steeds opnieuw. 4. Dat deed groot-britannie ook en dat was ook vals maar zij brachten het nog een beetje leuk. 5. Turkije heeft heel heel heel goed afgekeken bij Tarkan. En de plagiaatcommisie zegt niks. en ja dit klinkt heel gefrustreed en dat word ik er ook van want ik had zo graag dat Esther Hart zou winnen (top10 was ook goed geweest). Kijk als we zouden terug gaan naar een jury dan zou het wat eerlijker gaan... Goed plan of niet? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Haar outfit ..goud , glimmend , goedkoop . De mensen op de achtergrond stonden daar nogal doelloos te zijn Haar liedje was standaard. En ze deed veel te veel haar best om spontaan over te komen , waardoor ze nogal krampachtig in de camera keek. Jah een jury ..misschien is dat wat eerlijker , maar het songfestival jah daar zal het altijd sprake zijn van vriendjespolitiek .
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Rusland: slecht lied, uitvoering ook slecht, maar dankzij vriendjespolitiek teveel punten gekregen.
Belgie: apart, mooi, verdiende 2e plaats. Turkije: ook leuk, naar mijn idee net iets beter dan belgie, vooral kwa performance(erg professioneel) en de kleding etc was ook mooi, dus terecht 1e. Nederland: jammer jammer ![]() ![]() als esther alleen had opgetreden met t ezlfde pak wat ze in ahoy aan had(deze goude leek ze erg dik in) was ze hoger geeindigd. |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat de Belgen het net niet hebben gered. Was leuk geweest als het volgend jaar daar was... En Esther op 13de plek. Teleurstellend, had ik niet verwacht. Turkije wint... vind ik niet verdiend; wat wel weer verdiend was, was dat Engeland met 0 punten laatste werd ![]() Maar ja, die mogen inderdaad toch altijd meedoen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er was ook een land die had hasat tzelfde liedje als de winnaar van 2000 (Denemarken), maar die mocht ook gewoon zingen en is ook hoog geindigd. tatu is vet bekend dus die zou dan ook niet mee moeten doen. die van ijsland en zweden waren nationaal erg beroemd in eigen land, dus tja. En hoezo afgekeken bij Tarkan ![]() sertab heeft trouwens wel een lied voor tarkan geschreven, maar heeft bijv. ook opgetreden met ricky martin enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nl moet voorronde. nee, rusland moet eruit en Israel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Erg vreemd, aangezien beide landen erg goede relaties hebben en de meerderheid van de Russen altijd op vakantie naar Turkije gaat. Maar toen ze t daar zagen dat Turkije de Russen ana t inhalen was, hebben ze ff snel de cijfertjes verandert van de jury. Hou t maar lekker op publiek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 woord: (vriendjes)politiek Israel hoort én bij Europa en bij de VS, die hebben een lekekre positie, helaas. |
![]() |
|
![]() |
Dit songfestival is NIX egt 3x nix. Je moet naar de liedjes luisteren met je ogen dicht en dan kunnen zeggen. DAT is de winnaar en niet performance erbij dan is t geen SONGfestival meer. het is nu nog alleen maar kwestie van geld en vriendjespolitiek om te winnen. EGT HET SUCKS VAN ALLE KANTEN.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |