Advertentie | |
|
![]() |
|
tja aan de ene kant zeg ik nee, het is tenslotte je (beste) vriend en dan doe je zoiets eigenlijk niet..
maar aan de andere kant zeg ik ja; als jij en dat meisje onwijs verliefd op elkaar worden, wat moet je dan, dat allebei negeren omdat ze al met een vriend van jou heeft gehad..? Heb het er iig wel over met je vriend, vertel hem gewoon wat je voor dat meisje voelt enzo. (zou ik doen iig)
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij is de situatie iets anders, maar mijn vriend vond mij al een heel erg leuk meisje toen ik wat met zijn beste vriend kreeg. toen ging het uit en toen hebben we gewoon contact gehouden en langzaam gingen we meer voor elkaar voelen. en toen ik m weer zag toen waren we allebei stapelverliefd. mijn vriend vond t wel heel moeilijk want hij wou zn vriend niet kwetsen, maar hij was ook helemaal verliefd op mij en wou het liefst een relatie met me.. en hij wou absoluut geen ruzie met zn vriend. toen heeft ie op een gegeven moment tegen m gezegd dat ie verliefd op me was enzo (was een paar maanden later) en toen kregen we wat en toen later dat we wat hadden. mijn ex doet wel normaal tegen m en er is niets veranderd in hun vriendschap, alleen zegt mn ex vaak dat hij hoopt dat het snel uit is, maar daar trekken wij ons niks van aan. wij zijn gelukkig samen en ik had dit niet willen missen. soms moet je voor jezelf kiezen.. wel goed alles afwegen en t er met dat meisje ook over hebben.. |
![]() |
|
tja, het is wel iets waarmee je zou kunnen zitten ja, maar ik weet wel dat als de situatie zich ooit bij mij zo voor zou doen, zou ik gewoon voor dat meisje gaan en mijn goede of beste vriend er niet tussen laten komen...
het is iets tussen mij en dat meisje, en daar zou die goede vriend/vriendin (kan ook) niets mee te maken hebben...
||
![]() |
Citaat:
![]() Tsja, heb het er over met je vriend en kijk of hij er problemen mee zou hebben. Zo niet , dan 'mag je dr wel pakken'. Als zij daar ook vrede mee heeft uiteraard. |
![]() |
|
![]() |
Nouja, als jouw vriend het heeft uitgemaakt is er denk ik sowieso geen probleem. En al heeft het meisje het uitgemaakt en je vriend is nog steeds heel erg gek op haar zou ik toch eens bij je zelf nagaan wie belangrijker voor je is. Die meid of die vriend. Is je vriend belangrijker dan zou ik eerst met hem gaan praten. Heeft hij er ECHT heel erg veel problemen mee dan zou ik proberen dat meisje uit je hoofd te zetten. Maar eerlijk gezegt. Als die vriend om je geeft denk ik niet dat hij het jouw gaat verbieden. Hij wordt er echt niet gelukkiger van als jij niet met haar mag aanpappen. dan gaat ze later er toch met een andere jongen van door. Al zou dit bij mij gebeuren dan zou ik iets hebben van. dat ik hem niet kan krijgen houdt niet in dat ik een vriendin van mij dat geluk niet gun....
|
Ligt eraan. Alleen als jullie allebei superverliefd op elkaar zijn, dan vind ik het wel kunnen. Maar als zij niet verliefd op jou is en jij gaat haar lopen versieren enzo... dan vind ik het wel erg lullig tegenover je vriend...
|
![]() |
ja maar kijk hgij was al een keer vreemdgegaan en zij vond dat kut maar was nog steeds aan en daarna had hij het uitgemaakt maar ik kende haar al voor hem dus wij waren al vrienden dus ze kwam bij mij zal ik maar zegge uithuilen en hebben gepraat toen ik haar thuis af had gezet gaf ik haar alleen ene kus op der mond maar ik voelde haar tong maar heb nie teruggezoend maar nu is het were aan dus maar goed dat ik het niet gedaan heb, toch bedankt
|
![]() |
|
![]() |
opzich zou je kunnen denken heej het is uit ze kan doen wat ze wil...
maar tis je beste vriend dan hou je daartoch ff rekening mee... kheb zelf ook wel eens zoiets mee gemaakt met 2 vriendinnen van mij. het was uit en toen zei ze jaah sorry maar ik vin dhem ook zo leuk vind je het heel erg als ik hem nu pak ![]() |
![]() |
|
dit is er gebeurd tussen twee vriendinnen van me
jongen vond nr2 eerst leuk maar die had toen al een vriend, nr2 vond jongen ook wel leuk jongen werd "verliefd" op nr1 ze kregen wat, na drie maanden ging het uit en nr1 helemaal verdrietig uithuilen bij nr2 (waren beste vriendinnen).. na twee weken hoorde nr2 dat jongen verliefd op háár was, ze vond hem ook leuk, had medelijkden met nr1 die nogsteeds liefdesverdriet had en in een gigantische dip zat maar nam toch wat met de jongen nr1 en nr2 gaan nu nog amper met elkaar om tip: ik zou het niet doen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
excuse me, maar een meisje 'pak' je niet. ennuh het lijkt me ook lullig voor je vriend. Tenzij hij er geen problemen mee heeft en je er echt voor wilt gaan, dus niet pakken
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Kristallen maken DJMartijn | 3 | 01-06-2011 13:21 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
ARTistiek |
(professionele) CD-cover maken, hoe maak je dat klaar voor productie? Evolution | 12 | 20-06-2006 15:32 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
De Kantine |
HOE KUN JE EEN PLAATJE MAKEN DAT IE MINDER DAN 10 Kb is??? RSManiak | 42 | 08-04-2003 01:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou ~LiEf MeisJuh~ | 10 | 03-09-2002 12:46 |