Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uit nieuwsgierigheid.
'k Was eigenlijk een dom kind. In het vijfde leerjaar (10 jaar oud) een eerste keer mogen trekken van mijn moeders sigaret en vond het afschuwelijk. Maar ik begreep niet waarom er dan zoveel mensen aan verslaafd waren, dus heb ik het later nog geprobeerd tot ik het lekker vond. En toen was ik verslaafd..... ![]() En ja, ik zou graag stoppen met roken, en ik heb het al 1000 x geprobeerd, maar ik slaag er niet in ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Paar redenen:
- stoer doen, meeloperij ![]() - willen uitproberen - verzetten tegen ouders. ja, ik had voor de rest niks anders om me mee te verzetten volgens mij ![]() - ik ben gaan roken in de tijd dat ik ook begon met uitgaan. Mengeling van alcohol, puberaliteit (zelf verzonnen woord ![]() ![]() - Nu rook ik vaak als rustpunt, dus tijdens stress voor exmanesn en als gewoonte ![]() |
![]() |
|
ik rookte al lang 1 sigaret in de week ofzo, gewoon omdat het lekker was. En toen ben ik es op vakantie gegaan met mensen die ook rookten, en tja dan ben ik meer beginnen roken. Niet uit meeloperij, maar omdat die sigarettenrook heel de tijd in m'n gezicht hing en ik er wel zin in kreeg.
En nu rook ik gemiddeld 3 sigaretten per dag. Niet veel eigenlijk, soms meer soms niets. Eigenlijk heb ik geen zin om te stoppen, dus doe ik het niet. |
![]() |
|
![]() |
nieuwsgierigheid...
In het begin rookte ik niet veel maar de laatste tijd steeds meer.. (pakje per dag) en das opzich wel slecht ik weet het. Daarom zou ik opzich wel willen stoppen maar in tijden van stres vind ik peuken toch wel een verademing.. (slap ik weet het)
|
Het begon met 1 keertje proberen en het is steeds meer geworden. Ik wil heel graag stoppen, mede omdat mijn ouders het niet weten.. ik geloof alleen dat ik het nu (nog) niet kan
![]()
|
![]() |
ik heb heel kort gerookt om uit te proberen wat het nou precies is enzo maar toen vond ik het veel te duur godzijdank dus ben ik gestopt en nu blow ik af en toe weleens maar dat kan niet echt superveel kwaad als je het eens in de 2 maanden doet ofzo, veel beter alternatief
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() rare mensen op dit forum
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vond het eigenlijk wel lekker. niet echt van mmmmmmmmmmmjammie. maar toch wel voor herhaling vatbaar ![]() hm.. ja sommige mensen vinden het ook lekker als ze geslagen worden met een zweep.. die sporen ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus niemand moet daarover klagen ![]() |
![]() |
|
Ik stak m'n eerste peuk op toen ik 14 was, inhaleren deed ik toen absoluut niet, dat kwam pas 1,5 jaar later ofzo.
Vanaf m'n 17 rook ik écht, toen nog een paar sigaretten per dag, nu toch wel tussen de 6 en de 15 per dag (meer 6 dan 15)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kben begonnen toen ik 16 was...rook ongeveer al een jaar nu.
vooral omdat ik nieuwsgierig was en een aantal vriendinnen deden het ook. toen is het zeg maar een gewoonte geworden om elke middag een sigaretje op te steken... Nu rook ik er gemiddeld 3 per dag. Maar bij gelegenheden loopt dat nogal op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarom ben jij begonnen met roken? Verwijderd | 62 | 21-12-2012 23:44 | |
Drugs & Alcohol |
eindwerk: zouden jullie deze korte enquete willen invullen? Emeliiiee | 29 | 30-05-2011 22:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rook jij? (2009) Hulk | 192 | 02-08-2009 12:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: roken in restaurants enz. moet verboden worden ninie | 462 | 28-06-2004 23:14 | |
De Kantine |
[Enquete] Roken Asperientje | 134 | 13-06-2004 13:06 |