Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@damnation: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=dissection Jon maakt het bont. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan loop ik met een grote boog, en met opgetroken neus om jou heen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evil mannetje is het. |
![]() |
||
Citaat:
En Varg schijnt een gitaar te hebben, maar hij is te true voor een neger instrument ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik snap niet wat er mis is met dat forum. Er wordt mijn inziens op een hoger niveau over Burzum gediscussieerd als hier ooit mogelijk zou zijn. Opvallend dat er zelfs tussen voorstanders nog fel over de muziek en denkbeelden wordt gediscussieerd. Er zijn weinig bands waarbij zoiets mogelijk is.
|
Er zijn veel meer "subculturen" of hoe je t ook wilt noemen waar mensen op hoog niveau discussieren en actie ondernemen omdat ze ergens in geloven.
Of er meer bands zijn waar zo over gediscussieerd word? Denk t niet. Ligt er maar net aan of een band radicale denkbeelden heeft en of er een soort aantrekkingskracht is tot die band.(de aantrekkingskracht bij Burzum is voor velen denk ik ook gewoon t feit dat Varg in de bak zit en die gast vermoord heeft, kerken in brand heeft gestoken).
||
Citaat:
nee vmbo-ers zouden EVENTUEEL hetzelfde KUNNEN bereiken Niet erg warschijnlijk, maar het zou KUNNEN.
|
En ik denk trouwens dat Varg nooit iets zal bereiken, daarvoor heb je mensen nodig die geloven in die denkbeelden en niet mensen die "geilen" op die gast. Want dat is vaak t geval denk ik. Je muziek moet een vehikel zijn voor sociale verandering. Niet iets waarmee een persoon/personen verheerlijkt worden. Maarja wie ben ik
![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 14:06. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, heel veel vinden Burzum gewoon cool omdat ie in de bak zit en mensen heeft vermoord, want dat is true ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Zoals Tsasil al zei, heeft zijn muziek veel diepgang en zit er een hele ideologie achter. Volgens mij zijn er weinig bands die zo over het leven en hun muziek hebben nagedacht als Varg dat gedaan heeft, het zijn ook geen loze kreten die hij uit, hij beargumenteerd alles ook. Hij heeft er natuurlijk ook alle tijd voor in de gevangenis, om over zijn muziek na te denken. ![]()
||
Citaat:
Ook al is hij niet perfect geproduceerd, een geweldige cd!
|
heej, het 2 maandelijkse wie is de trueste van allemaal topic beleeft weer een episode.
Noorse herrie die de laatste tijd mijn cd/mp3-speler onveilig maakt: Aeternus - A Darker Monument Zyklon - World ov worms Darkthrone - Hate Them 1349 - Liberation Solefald - In Harmonia Universali Star of Ash - Iter.Viator Ulver - Lykanthropen Emperor - Prometheus niet allemaal even blek of hard maar wel goeie muziek me dunkt. ![]()
||
Citaat:
van http://www.zyklontribe.com/ : 03-05-19 Zyklon in Sweden Zyklon are done in Akkerhaugen Lydstudio and has just begun mixing the new album "Aeon" at Fredman Studios in Gothenburg/Sweden. The results of this choice will be interesting to hear once the album is released. On a more current note we've added a few updates here at zyklontribe.com. Those Zyklon-fans living in Norway, England, Finland and Germany will be glad to find new live-dates in the concerts section. Make sure to check them out as they are really soon, and it will also be the first chance to hear new songs after the recording. Be there! You'll also find a new Biography and new titles added to the Discography. More news to come soon...
||
Citaat:
![]() Ik heb Zyklon 2 jaar terug in het voorprogramma van Morbid Angel in Rotterdam gezien. Erg bruut live.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Falkenbach... Plaeghdraegher | 180 | 03-12-2004 07:51 | |
Muziek |
Het grote truie black metal topic Ragnar | 281 | 27-01-2004 23:28 | |
Muziek |
Wat we weer gekocht hebben qua CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts e.d. telluriet | 257 | 09-12-2003 21:08 | |
Muziek |
Dimmu Borgir - nieuwe cd + tour Insane Juggalo | 57 | 08-10-2003 16:17 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch annetjuh | 34 | 02-04-2003 19:19 | |
Muziek |
Welke genre luistert u het meest? superpoepdoosje | 89 | 03-11-2002 17:14 |