Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: check m'n avatar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vraag 3 bij B1 is hetzelfde als vraag 6 bij B12. Is bij B12 dan geen erratum? En wat is er fout aan de vraag? Of bedoel je dat er een erratum is voor vraag 3 van B12? Want die is namelijk wel fout! Tenzij 1/1 inderdaad niet gedefinieerd is, zoals zij zeggen. Maar dat heb ik in een ander topic al uitgelegd.
||
![]() |
Citaat:
B12 heeft inderdaad geen vraag 20, en bij B12 is het logisch dat er een erratum is voor vraag 3. B1 heeft wel een vraag 20. Daar kan best een erratum voor zijn, maar dat weet ik niet.
|
Inderdaad. Sorry voor de verwarring! Ik heb in de haast gekeken bij Wiskunde B 1,2. Waarschijnlijk doordat ik alleen maar 1,2-vakken volg, als automatisme aangewend. Dus dan kloppen de dingen die ik zei niet.
Maar in ieder geval denk ik dat een erratum al van te voren bekend was; dat gewoon na het drukken is ontdekt dat er een fout in de opgaven/ in het model zat. De omstreden opgaven kosten waarschijnlijk meer tijd om te bekijken en daarvoor komen later aanpassingen denk ik. Er zijn namelijk dingen in de examens die zeker niet klopten en veranderd gaan worden en nog niet vermeld waren. |
![]() |
|
![]() |
Overigens is nu al bekend dat er een erratum is voor het Wiskunde A examen van aanstaande dinsdag. Dus: mensen die Wi A doen: let op! er zit ergens een fout in de opgaven!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
alles wat je niet meteen snapt eerst overslaan, en alles wat je wel snapt wel doen. Daarna ga je over alles wat je niet meteen snapte nog eens goed nadenken. Er blijft vanzelf 1 over die je niet kunt: dat is dan de fout! Of: je ziet de fout! (in het WiB examen stond dat 1/1 onmogelijk is! Die fout viel mij meteen op!) En dat is nog handiger!
|
Verwijderd
|
Over het erratum op B1...
Het eerste wat ze aangaven (vraag 2) was een typfout in het antwoordmodel. Bij die tweede hebben ze het hele antwoord aangepast (het zijn wiskundigen die zo'n examen+uitwerkingen maken gvd....).. Maar goed maak ik nog een kans met mijn oude 'goede' antwoord? Of blijft dat een verrassing ![]() @ blisss: sommige errata zijn van tevoren al bekend, maar andere moeten vgsmij nog inderhaast worden gedrukt omdat iemand één of andere lompe fout heeft ontdekt. Dat krijgt je met die kommaliefhebbers.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoe weet je dat er bij wiskunde een fout in het examen zit terwijl niemand hem gezien heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]URL[/edit] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mgoed kheb maar even voor je gekeken, alleen vraag 32 is ge-errata'ed (hmmm.... in het engels staat dat woord beter: errataed ![]() ![]() Je krijgt NIET alle punten gratis voor die vraag, maar nu wordt een iets ander antwoord goed gerekend, ik weet niet of dat bij of in plaats van een ander antwoord is, zoals gezegd ik heb zelf geen AK. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou ik hoop dat ze dan een normering van 2 geven
![]() ![]()
|
Op http://examenblad.kennisnet.nl/ staat een overzicht van errata van alle niveau's en vakken. Is handig!
Voor Havo *snik* helemaal geen errata! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh wel voor duits 1,2 hoor!! helemaal onderaan.. http://130.89.1.204/uitwerkingen/2003/HAVO/1/Duits_1,2/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jawel hoor ![]() Op havovwo.nl bij aardrijksunde en dan erratum, ff scrollen en daar staat het (onder dat papoea stukje) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die vraag 40 had ik overigens ook goed (zoals het in het antwoordenmodel staat). Nog geen 1 erratum heeft mij een extra punt opgeleverd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Raad mij eens wat newwave / postpunk / deathrock / etceterra aan. Horror Kitty | 24 | 18-12-2004 17:11 | |
Eindexamens 2003 |
errata duits1,2 punkassnigga | 1 | 26-05-2003 09:23 | |
Eindexamens 2003 |
[wb 1,2 vwo] 5 punten extra alwaysgood | 3 | 25-05-2003 14:05 | |
Muziek |
Naar welke concerten ga jij de komende tijd? Roxy | 221 | 24-04-2003 22:02 | |
De Kantine |
[spelletje] laatse letter van het voorgaande woord II Verwijderd | 500 | 26-03-2003 09:38 | |
De Kantine |
jou type jongen/meisje? (eventueel met fotos!) fruitvliegje | 80 | 12-02-2003 19:16 |