Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral in Amsterdam vind ik dat ze erg moeilijk doen over ID's in de shop. Verder heb ik er geen probleem mee |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En met wie je binnen komt. Als we met een grote groep komen met duidelijk jonge(ere) mensen is de kans groot dat we er niet allemaaal binnenkomen. |
![]() |
|
Hallo lieve mensen,
ik kom nie, want ik zit in Mallorca, maarre als het kutweer is moeten jullie naar cafe Jan Steen gaan. Daar mag je gewoon smoken en het is vet goedkoop (bier en cola 1 Euro). En ernaast zit een goeie shop, de Kabouter. Jan steen zit op de hoek van de Rusdaelkade (vlakbij Museumplein) en de Jan Steenstraat (tram 24). Dusss een aanrader: Jan Steen ![]() Laters!
||
Citaat:
![]() maar goed. 15:00 is vrij laat eigenlijk, dan is het amper de moeite om vanuit maastricht te reizen.. ik wil op zich ook wel eerder arriveren maar dan moeten er wel mensen zijn die ook al eerder iets uit gaan voeren, stel je voor dat ik verdwaald raak ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wij=howshesings (ramlothiel), een vriendin van ons en ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeker :
Minni Ook Harrie omajunk Eztah cHa0s Lompo de Clown Aepie Misschien: beltaine harrie the 5th Robo birthmark Mafheid howshesings Zeker niet: Muizzzz Eightball GOD Inf Mushroom Griller Phreshness OK mensen Hoe zit het met de mensen die nu nog misschien zijn want het minimale aantal was gesteld op 8 en er staan er nu 7 op zeker Wie komt? ![]() Wie komt? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik sta op die laatste lijst trouwens een beetje dubbel.. en ik geloof dat Muizzzz op mizzchien wilde. Dus (ga ik m ook maar even plaatsen ![]() Zeker: Minni Ook Harrie omajunk Eztah cHa0s Lompo de Clown Aepie Mafheid Misschien: beltaine harrie the 5th Robo birthmark Muizzzz howshesings Zeker niet: Eightball GOD Inf Mushroom Griller Phreshness
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
m'n vader wil me sponsoren
![]() ![]() Zeker: Minni Ook Harrie omajunk Eztah cHa0s Lompo de Clown Aepie Mafheid dmtdmt shoarmaschaap howshesings Misschien: beltaine harrie the 5th Robo birthmark Muizzzz Zeker niet: Eightball GOD Inf Mushroom Griller Phreshness
||
![]() |
Citaat:
Zeker: Minni Ook Harrie omajunk Eztah cHa0s Lompo de Clown Aepie Mafheid dmtdmt shoarmaschaap howshesings beltaine Misschien: harrie the 5th Robo birthmark Muizzzz Zeker niet: Eightball GOD Inf Mushroom Griller Phreshness |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker: ]{ING!!!! Minni Ook Harrie omajunk Eztah cHa0s Lompo de Clown Aepie Mafheid dmtdmt shoarmaschaap howshesings beltaine Misschien: harrie the 5th Robo birthmark Muizzzz Zeker niet: Eightball GOD Inf Mushroom Griller Phreshness zo beter jochie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: