Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat blaag van FF Checken
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Die van Postkrediet is inderdaad heel erg, maar mijn nummer 1 slechtste reclame is toch wel die van:
ARIEL: Hoi mam, hey.........heb je een baantje in een restaurant gehad? He je was met een meisje...Coctails, en daarna een strandwandeling.........Hey mam.ehh.... stil maar je shirt verteld het me morgen wel... DIE RECLAME IS ZO ERRUG!!! daar kan postkrediet met rick en xander van de postbank en leo van milka niet tegen op... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 15:37. |
![]() |
|
Herbal essence is ook ontzettend erg... Zij rent naar de badkamer en belandt in extase, hij moet buiten blijven achter een gesloten deur... Te erg gewoon...
En LEEOOO natuurlijk, maar die is al genoemd... iedereen komt als je leo roept
|
frisia is onwijs irritant, en postkrediet ook natuurlijk..het is gewoon te standaard, te cliche en vooral: te saai. k moest bij maatschappijleer reclames opnemen en die dan in de klas laten zien en er iets over vertellen, en bij die van frisia riep de lerares 'spoel die maar door, die hoef k niet nog een keer te zien!' moraal van het verhaal: frisia word alom gehaat
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen Verwijderd | 2 | 14-10-2010 17:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan de handgeschreven brief. Ieke | 15 | 02-04-2006 19:19 | |
Films, TV & Radio |
(Ringtone) Reclames van de buis ??? Jouri | 31 | 05-08-2005 19:45 | |
Games |
Nintendo DS import? Verwijderd | 278 | 20-01-2005 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ongezond is roken?? SSER | 65 | 07-04-2003 12:18 |