![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
10cm?!!! mijn vorige vriend had 14, mijn huidige vriend 22 (Antilliaan). ik moet wel zeggen: je voelt het verschil echt wel!!! met mijn huidige vriend is het echt veel lekkerder. ligt aan meerdere dingen hoor, maar ook het verschil in lengte voel je echt wel!!! hij is ook dikker... helemaal perfect! (voor mij dan) maar kdenk ook echt dat het vooral ligt aan WAT je ermee doet hoor...
om nu alle bange jongetjes maar even te kalmeren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shhht, keep a secret? Vampiria haalt dat niveau dus mooi even wel, he. En wat is dat trouwens een lullige opmerking, hoezo je mag alleen voorkeuren hebben op het gebied van geslachtsdeelformaat als je er zelf over je hele lichaam perfect uitziet? Ten eerste loopt de vergelijking al oneerlijk, een piemel versus een heel lichaam, en ten tweede heeft het een niets te maken met het ander! Je moet mooi zijn om voorkeuren te mogen hebben? Hmm, nou ja, je zult zelf wel een k.p. hebben, anders kwam je niet met zo iets.
|||||
Citaat:
Citaat:
dusseh, waar blijft die poster, Lil Vemp? kunnen we allemaal zien of je entitled bent ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
die van mij is 17-18, omtrek zou ik niet weten
![]() heb tot nu toe geen klachten over gehad dus heb ook geen problemen ![]()
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 01:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() haha nee maar tis echt zo.. 17 cm is niet overdreven groot.. gewoon wel oke vind ik.. een ding van 22 cm in je broek lijkt me ook niet alles ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal straks effe een topic openen: Hoe groot moeten borsten zijn? Er zijn ook weinig mensen die ik ken die afknappen op borsten. O en ik heb een kleine piemel, hoef ik die reacties ook niet te verwachten.
||
Citaat:
![]() maar ff serieus: je hebt helemaal gelijk, en ik ben ook nooit 1 meisje tegengekomen dat liep te bitchen over mn gebrek aan penisomvang, tenminste volgens de vampoesifox standaard, zelfs niet bij breaking up ruzies, wat toch een uitgelezen moment is voor de verse ex om te zeggen: "rot dan ook toch op met dat mini prikkertje" de meeste meiden maakt het volgens mij inderdaad niets uit
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat is van omtrek gemiddeld?
||
![]() |
Citaat:
Kijk, de meeste jongens geven niks of weinig om de maat van borsten, maar er zijn er altijd die op grote borsten vallen. Nou, wij houden van grote piemels. |
![]() |
|
![]() |
De vampoesiefox-standaard...een nieuw nederlands woord voor in de Van Dale.
Eh, zij wil een hele grote, ik wil absoluut niks dikkers dan tussen de 3,5 en 4 hoor. Okee, mijn wederhelft heeft 17 cm in de aanbieding, ik dacht juistaltijd dat dat weinig was...En die 17 kunnen er niet eens allemaal in, tenzij op het allerlaatst. Maar het is wel handig als je wat centimeters over hebt, om er wel diep genoeg in te kunnen voor de cruciale plekken binnenin, en toch nog manoeuvreerruimte voor je hand over te houden. Dus eh, vampoesiefox? Ik ben juist degene die altijd krijst dat genoeg genoeg is, en dat het om hardheid gaat, en om model, en dat het een kwestie is van druk op de juiste plaats en een beetje wiebelen...en een goeie vingerbeheersing. Erger nog: ik heb ooit eens tegen mijn vriend gezegd dat ik het niet eens zo erg zou vinden als hij impotent zou worden, maar een tongverlamming zou ik niet overleven...ik ben er zo eentje die voor orale sex gaat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2 marcieoko | 500 | 31-07-2013 01:11 | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen? Verwijderd | 29 | 19-02-2012 05:32 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |
*onzeker* Vraagje voor de dames sjakie86 | 36 | 02-06-2003 20:00 |