Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmz...
1. M.Schumi ---> Montoya valt uit of beschadigt zijn voorvleugel ![]() ![]() 2. R.Schumi ---> Moet de eer voor Williams dan maar redden 3. Coulthard ---> Nu al in de schaduw van de Williamsen 4. Raikkonen ---> Haalt dit keer wel de finish 5. Heidfeld ----> Brazilie was nix, nu dan wel weer 6. Villeneuve ---> Verrassinkje Uiteraard valt Barrichello WEER uit. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
en/óf michael en/óf juan pablo gaat door het grind bij de eerste bocht, degene die onbeschadigd op kop ligt na die bocht wint de race
na deze 2: -barrichello in de F2002 -ralf -ik denk dat de bennetons een 5-6 gaan scoren ![]() |
![]() |
|
![]() |
1 Rubens
2 Coulthard 3 Montoya 4 Ralf 5 Button 6 Trulli Shumi gaat van de baan, of wordt eraf geknald!!! Maakt me niet zoveel uit hoe ![]() Coulthard en rubens gaan een prachtige strijd leveren, aangezien ze beide een overwinning goed kunnen gebruiken, voor hun matige optreden tot nu toe ( dankzij de techniek)
|
![]() |
Denk ik.
![]() 1) Schumacher (lijkt me logisch) 2) Ralf (is duidelijk best-of-the-rest op het moment, zeker wbt scores) 3) Montoya (waarom niet?) 4) Coulthard (doet het altijd goed op Imola) 5) Heidfeld (deed het twee jaar geleden goed, dus nu ook ![]() 6) Barrichello (en nóg een Bridgestone in de top-6) |
![]() |
|
1.Rubens Barrichello
2.Jarno Trulli 3.Jenson Button 4.David Coulthard 5.Nick Heidfeld 6.Felippe Massa Uitleg:Montoya kijkt bij de start weer eens niet uit zijn doppen en Ramt Schumi I die Schumi II aantikt waardoor ze met zijn 3en na bocht 1 eruit liggen ![]() Kimi Raikkonen schrikt zo van deze crash dat die denkt:"rechtdoor is de veiligste weg net als in Australie" Alleen komt die nu de vangrail tegen ![]() Rubens Profiteert omdat al zijn concurrenten uit de strijd zijn en wint ![]() De Renaults zijn te snel voor Coulthard in zijn trage Mclaren ![]() De degelijkheid van de Saubers levert hen wederom punten op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mclaren wil win...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
1. Coulthard
2. Raikkonen 3. Montoya 4. Schumacher Ralf 5. Barrichello 6. Button Dit keer geen Schumacher in de punten vermits hij dit keer de race niet uitrijdt. Coulthard komt nog eens in hogere sferen en krijgt de smaak nog eens te proeven van een overwinning. Raikkonen en Montoya vervolledige het podium. Ralf houdt de eer van de Schumacher-naam nog redelijk hoog. Barrichello en Button maken mijn rijtje volledig... en nu maar hopen dat ik juist heb ![]()
|
Verwijderd
|
Na echt een geweldige mooie laaste ronde van M Schumacher is dit de top 6 bij de kwalificatie geworden:
1. M Schumacher 2. R Barrichello 3. R Schumacher 4. JP Montoya 5. K Raikonnen 6. D Coulthard Nu ik deze top 6 weet, kan ik zeggen dat M Schumacher en JP Montoya het nu wel een ronde uitkunnen houden zoner tegen elkaar te botsen of maar in elkaars buurt te zijn, maar goed of dat de hele race zo is dat betwijfel ik. Zelf denk ik dat R Schumachet (net als vorig jaar) een goede start heeft vanaf P3 zodat hij voorbij R Barrichello gaat, maar wel achter M Schumacher blijft de eerste paar rondes zal M Schumacher wel uitlopen (voordeel van zijn banden) en naarmate de wedstrijd vordert komt R Schumacher weer dichterbij. Ik denk dat het op aan zla komen bij de pitstops De uitslag wordt alsvolgt (denk ik): 1. M Schumacher (wie anders ![]() 2. R Schumacher 3. R Barrichello 4. K Raikonnen 5. J Button 6. N Heifeld JP Montoya zal met pech uitvallen. |
![]() |
|
Mooie kwali van Der Michael, prachtig gedaan in de laatste ronde hehe.
Verder goed van Renault en bagger van McLaren, ze zijn slecht deze seizoensstart.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om eerlijk te zijn vond ik ze vorig ook niks, soms konden ze met Mika nog wel het podium op rijden maar nu Mika weg is zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Nee nee ik denk dat McLaren maar eens moet op gaan passen voor Renault en Sauber want die komen er hard aan! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het was inderdaad een erg saaie race, maar ik was er wel LIVE bij in Imola. Ik zat op tribune Rivazza 1 op zondag, dus bij de race en daar komen ze dus op top-speed bijna rakelings voor je langs.
Ik heb echt genoten daaro van het mooie weer, wat wel een geluk was, en natuurlijk van de mooie bolides die er heel anders uitzien als op tv. En het geluid is gewoon gaaf om te horen en het verbrande rubber is lekker om te ruiken... Ik ga dinsdag de foto's laten afdrukken en als er een paar mooie zijn uitgekomen zal ik die plaatsen in een foto-topic op dit forum. Als dat tenminste mag van de forumbaas... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben iig erg benieuwd naar de foto's of het je gelukt is om een mooie foto te nemen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij elke tribune staan grote schermen waarop de race wordt uitgezonden zoals je hem hier ook in nederland op tv ziet, dus da volg je wel.
En de auto's kun je goed zien aangezien het er op tv sneller uitziet. Tuurlijk gaat het enorm hard, maar je ziet echt wel welke auto en welke coureur het is... Ik had een spiegel-reflex camera bij me en heb de sluitertijd op 1/2000 gezet, oftewel een 2000e van een seconde, dus enorm snel. Ik heb 4 rollen van 36 foto's elk, dus er moeten een paar goede tussen zitten. Ze gaan morgen weg, dan heb ik ze vrijdag hier, misschien donderdag al... Ik zal dan de mooiste er tussen uit zoeken, inscannen en hier posten... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lachuh man! Echt stoer, wil ook wel een keertje bij zijn, lijkt me echt super! Wel jammer dat je het ongeluk had dat het geen spannende strijd was, hoewel het natuurlijk wreed blijft!
Keep tha good work up en ik verheug me op een paar mooi kliekjes Wat heeft dat geintje je eigenlijk gekost, zo'n race bezichtigen? Nog wat van de pitpoezen vernomen?! ![]() Peace
|
![]() |
Zaterdag tijdens vrije training en kwalificatie zat ik op tribune Villeneuve, das voor de hairpin bij Tosa. Die tribune kostte op zaterdag € 85.
Dat kosste elke tribune op die dag trouwens. Zondags is da een stuk duurder natuurlijk. Zondag zat ik op tribune Rivazza. Die kostte me € 200,- Dit was tevens ook een van de duurdere tribunes. De goedkoopste was € 160,- en de duurste € 400,- ruim, maar dan zit je dus bij start/finish. Ik had een 5-daagse busreis geboekt via rtl grand prix reizen wat nog eens € 249,- kostte. Totaal met de extra kosten voor hotel, verzekering e.d. was ik net iets minder dan € 700,- kwijt, ofwel ruim fl. 1500,- Maar eerlijk is eerlijk: Het is het je geld zeker waard. Je krijgt op zondag, zoals ik, ook nog eens de Porsche Michelin Supercup te zien en op zaterdag kwam er formule 3000 voorbij. Ik heb nu de smaak van LIVE F1 te pakken en denk dat ik dit jaar ook nog naar Spa of naar Silverstone toega. Die lijken me ook enorm gaaf. Dus als je een echte f1 fan bent, moet je dit zeker een keer hebben meegemaakt. En als je fan bent van Schumi ![]() De race was inderdaad saai maar om er echt bij te zijn is enorm gaaf, dan boeit het je niet meer zo enorm of de race saai is of niet. Dat heb je op tv wel, als de race saai is kijk je er niet naar. En is zowiezo wat lastiger om de race te volgen als je er bij bent. Op scherm zie je de hele race net zoals op tv, en je ziet andere auto's voorbij scheuren in het echt, dat is soms best verwarrend. Leukste moment van de hele race was wel dat Bernoldi zijn auto aan de kant zette precies een bochtje verder als waar ik zat. Ik ging gewoon juichen op die tribune en met de luchthoorn blazen toen ie daar stond. Geweldig gewoon. De rijdersparade is enorm mooi om te zien en enorm leuk. Maar het lijkt de rijders niks te interesseren. Ze staan gewoon met elkaar te praten... En na de race gaat het daar nog veel langer door dan op tv. Er worden meer volksliederen gespeeld en alle mensen stormen de baan op. Voor mijn neus gingen wat mensen de baan op en kustten het asfalt waar Schumi overheen had gereden... Dit was mijn verslag een beetje, en nogmaals: de foto's komen eraan..... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van San Marino verdwijnt misschien... hhendrikxx | 3 | 30-07-2006 15:01 | |
Vrije tijd |
[F1] GP San Marino Sandersss | 25 | 24-04-2006 18:25 | |
Vrije tijd |
[F1] Terugblik 2005 McDuck | 14 | 24-10-2005 20:58 | |
Vrije tijd |
formule 1: Michelin band door plotselinge nieuwe regelgeving illegaal? watervlo | 43 | 11-09-2003 09:23 | |
Vrije tijd |
foto's GP Imola door mij gemaakt !! Athlon | 14 | 30-04-2002 12:01 |