Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 14:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja ja, ik weet het, hij is heeeeeel vroeg maar ik wou gewoon ff een onderwerp hebben hehehe

Ok, wat denken jullie, neemt Montoya wraak op Der Michael en knalt hij hem de baan af of verslaat hij hem gewoon op de baan door de volle winst te pakken???

En wat doet Minardi in haar 275ste race in de F1?

Ik denk dat Schumi wint en dat Rubens 2de wordt; een dikke 1 2 dus voor het Ferrari team. Dan haalt Trulli met de Renault het podium en scoort Fisico zijn eerste puntjes met de Jordan HONDA!!! En jaja, ook Jacques pakt 2 pnt net voor Massa van Sauber. De McLarens halen de eindstreep weer eens niet door een technisch mankement hehe.

Wat is jullie voorspelling?
Oud 06-04-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ok, wat denken jullie, neemt Montoya wraak op Der Michael en knalt hij hem de baan af
Als hij dat doet, dan denk ik wel dat hij een schorsing kan verwachten. Zeker na zijn uitspraken de laaste keren...

En dit keer wacht ik met voorspellen, tot de kwalificatie

Heb ik meer zicht van hoe en wat en hoe de teams ervoor staan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:01
zeep007
zeep007 is offline
mensen w8 maar..... The MCLARENS will be back!
oja... Kimi raikkonen rulezzz.

If you wanna win, take a fin!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz...

1. M.Schumi ---> Montoya valt uit of beschadigt zijn voorvleugel
2. R.Schumi ---> Moet de eer voor Williams dan maar redden
3. Coulthard ---> Nu al in de schaduw van de Williamsen
4. Raikkonen ---> Haalt dit keer wel de finish
5. Heidfeld ----> Brazilie was nix, nu dan wel weer
6. Villeneuve ---> Verrassinkje

Uiteraard valt Barrichello WEER uit.
Oud 07-04-2002, 17:43
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
montoya wint
schumacher 2de
barrichelo 3de
en de rest boeit niet
Oud 07-04-2002, 19:54
Athlon
Athlon is offline
Mijn voorspelling:

1. Raikkonen
2. Coulthard
3. Montoya
4. Villeneuve
5. Button
6. Barrichello

Ik mag het aanstaande zondag LIVE!!!! meemaken, want ik vertrek donderdag richting Imola om de kwalificatie en race live bij te wonen...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:24
zeep007
zeep007 is offline
wat tof!!!
Ik denk dat ik volgend jaar naar Hongarije ga.
Maar euh mijn voorspelling:

1 raikkonen
2 R.schumacher
3 M. Schumacher
4 Coulthard
5 Barrichello
6 Button

Montoya valt uit...
is eens wat anders
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:17
The President
The President is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ja ja, ik weet het, hij is heeeeeel vroeg maar ik wou gewoon ff een onderwerp hebben hehehe

Ok, wat denken jullie, neemt Montoya wraak op Der Michael en knalt hij hem de baan af of verslaat hij hem gewoon op de baan door de volle winst te pakken???

En wat doet Minardi in haar 275ste race in de F1?

Ik denk dat Schumi wint en dat Rubens 2de wordt; een dikke 1 2 dus voor het Ferrari team. Dan haalt Trulli met de Renault het podium en scoort Fisico zijn eerste puntjes met de Jordan HONDA!!! En jaja, ook Jacques pakt 2 pnt net voor Massa van Sauber. De McLarens halen de eindstreep weer eens niet door een technisch mankement hehe.

Wat is jullie voorspelling?
Denk dat montoya wint en dat michael uitvalt, maar niet door een actie van montoya.( andere coureur)
Oud 08-04-2002, 15:58
@pie
@pie is offline
en/óf michael en/óf juan pablo gaat door het grind bij de eerste bocht, degene die onbeschadigd op kop ligt na die bocht wint de race

na deze 2:
-barrichello in de F2002
-ralf
-ik denk dat de bennetons een 5-6 gaan scoren mclaren valt weer tegen in de wedstrijd, na de vrijdag 'gedomineerd' te hebben
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:52
TeiZ
TeiZ is offline
1 Rubens
2 Coulthard
3 Montoya
4 Ralf
5 Button
6 Trulli

Shumi gaat van de baan, of wordt eraf geknald!!! Maakt me niet zoveel uit hoe

Coulthard en rubens gaan een prachtige strijd leveren, aangezien ze beide een overwinning goed kunnen gebruiken, voor hun matige optreden tot nu toe ( dankzij de techniek)
Oud 08-04-2002, 17:05
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Denk ik.

1) Schumacher (lijkt me logisch)
2) Ralf (is duidelijk best-of-the-rest op het moment, zeker wbt scores)
3) Montoya (waarom niet?)
4) Coulthard (doet het altijd goed op Imola)
5) Heidfeld (deed het twee jaar geleden goed, dus nu ook )
6) Barrichello (en nóg een Bridgestone in de top-6)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:36
zeep007
zeep007 is offline
kimi raikkonengaat trouwen...
boehoe
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:04
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja ik hoorde het, hij is 22 en zij is 20, dan trouw je toch niet! Jezus!
Oud 09-04-2002, 19:25
Mitros
Mitros is offline
1.Rubens Barrichello
2.Jarno Trulli
3.Jenson Button
4.David Coulthard
5.Nick Heidfeld
6.Felippe Massa

Uitleg:Montoya kijkt bij de start weer eens niet uit zijn doppen en Ramt Schumi I die Schumi II aantikt waardoor ze met zijn 3en na bocht 1 eruit liggen
Kimi Raikkonen schrikt zo van deze crash dat die denkt:"rechtdoor is de veiligste weg net als in Australie"
Alleen komt die nu de vangrail tegen
Rubens Profiteert omdat al zijn concurrenten uit de strijd zijn en wint
De Renaults zijn te snel voor Coulthard in zijn trage Mclaren
De degelijkheid van de Saubers levert hen wederom punten op
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 00:57
Conan the Librarian
Mitros heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Mitros heeft gelijk.
Alle Schumi I moet wel ff het geluk te hebben dat hij niet te veel schade heeft zodat hij alsnog door kan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:45
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ja ik hoorde het, hij is 22 en zij is 20, dan trouw je toch niet! Jezus!
Ik ga morgen naar het huwelijk van de broer van me stiefma. 2x 22.

Mclaren wil win...
Oud 11-04-2002, 13:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
my iron lung schreef:

Ik ga morgen naar het huwelijk van de broer van me stiefma. 2x 22.

Mclaren wil win...
Is ook erg jong!
Oud 11-04-2002, 13:18
The President
The President is offline
Citaat:
@pie schreef:
en/óf michael en/óf juan pablo gaat door het grind bij de eerste bocht, degene die onbeschadigd op kop ligt na die bocht wint de race

na deze 2:
-barrichello in de F2002
-ralf
-ik denk dat de bennetons een 5-6 gaan scoren mclaren valt weer tegen in de wedstrijd, na de vrijdag 'gedomineerd' te hebben
er bestaan geen bennetons meer dat is verleden tijd en even tussen door ralf is beter dan barrichello
Oud 11-04-2002, 20:11
zeep007
zeep007 is offline
ERUG JONG!!! en als F1 coureur heb je toch best een hectisch leventje...

en, wat moet je nou met een ex miss Finland?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:11
@pie
@pie is offline
Citaat:
The President schreef:

er bestaan geen bennetons meer dat is verleden tijd en even tussen door ralf is beter dan barrichello
renaults dan...

en barrichello heeft een betere wagen en betere banden

bleh
Oud 12-04-2002, 10:40
Verwijderd
Michael wint
Ralf tweede
Carlos derde
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:57
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Michael wint
Ralf tweede
Carlos derde
Carlos
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
1. Coulthard
2. Raikkonen
3. Montoya
4. Schumacher Ralf
5. Barrichello
6. Button

Dit keer geen Schumacher in de punten vermits hij dit keer de race niet uitrijdt. Coulthard komt nog eens in hogere sferen en krijgt de smaak nog eens te proeven van een overwinning. Raikkonen en Montoya vervolledige het podium. Ralf houdt de eer van de Schumacher-naam nog redelijk hoog. Barrichello en Button maken mijn rijtje volledig...

en nu maar hopen dat ik juist heb
Oud 13-04-2002, 13:29
zeep007
zeep007 is offline
de kwalificaties zijn geweest en ik verwacht dat de R.s en JPM schumi en barrichello onderuit gaan halen...
en dan HOOP ik dat mclaren een keer gaat winnen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 14:42
Verwijderd
Na echt een geweldige mooie laaste ronde van M Schumacher is dit de top 6 bij de kwalificatie geworden:

1. M Schumacher
2. R Barrichello
3. R Schumacher
4. JP Montoya
5. K Raikonnen
6. D Coulthard

Nu ik deze top 6 weet, kan ik zeggen dat M Schumacher en JP Montoya het nu wel een ronde uitkunnen houden zoner tegen elkaar te botsen of maar in elkaars buurt te zijn, maar goed of dat de hele race zo is dat betwijfel ik.

Zelf denk ik dat R Schumachet (net als vorig jaar) een goede start heeft vanaf P3 zodat hij voorbij R Barrichello gaat, maar wel achter M Schumacher blijft de eerste paar rondes zal M Schumacher wel uitlopen (voordeel van zijn banden) en naarmate de wedstrijd vordert komt R Schumacher weer dichterbij. Ik denk dat het op aan zla komen bij de pitstops

De uitslag wordt alsvolgt (denk ik):

1. M Schumacher (wie anders )
2. R Schumacher
3. R Barrichello
4. K Raikonnen
5. J Button
6. N Heifeld

JP Montoya zal met pech uitvallen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef:
Carlos
Misschien een zuid-amerikaanse naam voor Coulthard? Maar ik denk dat hij Juan Pablo Montoya bedoeld
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:33
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Mooie kwali van Der Michael, prachtig gedaan in de laatste ronde hehe.

Verder goed van Renault en bagger van McLaren, ze zijn slecht deze seizoensstart.
Oud 13-04-2002, 23:17
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
ze zijn slecht deze seizoensstart.
Deze seizoenstart

Om eerlijk te zijn vond ik ze vorig ook niks, soms konden ze met Mika nog wel het podium op rijden maar nu Mika weg is zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Nee nee ik denk dat McLaren maar eens moet op gaan passen voor Renault en Sauber want die komen er hard aan!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 02:05
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Deze seizoenstart

Om eerlijk te zijn vond ik ze vorig ook niks, soms konden ze met Mika nog wel het podium op rijden maar nu Mika weg is zie ik dat niet zo gauw gebeuren. Nee nee ik denk dat McLaren maar eens moet op gaan passen voor Renault en Sauber want die komen er hard aan!
Ik hoop dat Shumi er hard aan komt...VLIEGEND, zo de bandenstapel in
Oud 14-04-2002, 09:28
zeep007
zeep007 is offline
Mclaren is niet meer wat het was
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:40
Verwijderd
YEEEEEEEEEEEEEESSS

1-2tjee!

Zo zie ik Ferrari graag scoren,
Mooi podium twee Ferrari's en R Schumacher !
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Lekkere 1-2 yes!!!!
Oud 14-04-2002, 17:46
TeiZ
TeiZ is offline
Was echt een spannende GP om naar te kijken.... NOT!
Slaapverwekkend, jammergenoeg

Jammer dat shumacher weer 10 pakt, het moet spannend blijven, kutferrari

Oud 14-04-2002, 18:16
Conan the Librarian
* *
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:21
Athlon
Athlon is offline
Het was inderdaad een erg saaie race, maar ik was er wel LIVE bij in Imola. Ik zat op tribune Rivazza 1 op zondag, dus bij de race en daar komen ze dus op top-speed bijna rakelings voor je langs.

Ik heb echt genoten daaro van het mooie weer, wat wel een geluk was, en natuurlijk van de mooie bolides die er heel anders uitzien als op tv. En het geluid is gewoon gaaf om te horen en het verbrande rubber is lekker om te ruiken...

Ik ga dinsdag de foto's laten afdrukken en als er een paar mooie zijn uitgekomen zal ik die plaatsen in een foto-topic op dit forum. Als dat tenminste mag van de forumbaas...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Het was inderdaad een erg saaie race, maar ik was er wel LIVE bij in Imola. Ik zat op tribune Rivazza 1 op zondag, dus bij de race en daar komen ze dus op top-speed bijna rakelings voor je langs.
Héé , Heb je er toch nog wel iets van kunnen volgen want als ze daar zo snel voorbij komen kan ik mij voorstellen dat je het niet zo goed kan volgen. Of waren er in de beurt borden waar ook de beelden op uitgzonden werd, of bijvoorbeeld alleen de tussenstand?

Citaat:
Athlon schreef:
Ik ga dinsdag de foto's laten afdrukken en als er een paar mooie zijn uitgekomen zal ik die plaatsen in een foto-topic op dit forum. Als dat tenminste mag van de forumbaas...
Denk dat die foto's ook in deze topic mogen
Maar ik ben iig erg benieuwd naar de foto's of het je gelukt is om een mooie foto te nemen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:42
Athlon
Athlon is offline
Bij elke tribune staan grote schermen waarop de race wordt uitgezonden zoals je hem hier ook in nederland op tv ziet, dus da volg je wel.

En de auto's kun je goed zien aangezien het er op tv sneller uitziet. Tuurlijk gaat het enorm hard, maar je ziet echt wel welke auto en welke coureur het is...

Ik had een spiegel-reflex camera bij me en heb de sluitertijd op 1/2000 gezet, oftewel een 2000e van een seconde, dus enorm snel. Ik heb 4 rollen van 36 foto's elk, dus er moeten een paar goede tussen zitten. Ze gaan morgen weg, dan heb ik ze vrijdag hier, misschien donderdag al... Ik zal dan de mooiste er tussen uit zoeken, inscannen en hier posten...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Bij elke tribune staan grote schermen waarop de race wordt uitgezonden zoals je hem hier ook in nederland op tv ziet, dus da volg je wel.

En de auto's kun je goed zien aangezien het er op tv sneller uitziet. Tuurlijk gaat het enorm hard, maar je ziet echt wel welke auto en welke coureur het is...
Mjah dacht wel dat er zoiets was is wel !

Citaat:
Athlon schreef:
Ik had een spiegel-reflex camera bij me en heb de sluitertijd op 1/2000 gezet, oftewel een 2000e van een seconde, dus enorm snel. Ik heb 4 rollen van 36 foto's elk, dus er moeten een paar goede tussen zitten. Ze gaan morgen weg, dan heb ik ze vrijdag hier, misschien donderdag al... Ik zal dan de mooiste er tussen uit zoeken, inscannen en hier posten...
man, dat vindt ik wel cool om te zien zelfgemaakte foto's
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:21
TeiZ
TeiZ is offline
Lachuh man! Echt stoer, wil ook wel een keertje bij zijn, lijkt me echt super! Wel jammer dat je het ongeluk had dat het geen spannende strijd was, hoewel het natuurlijk wreed blijft!

Keep tha good work up en ik verheug me op een paar mooi kliekjes

Wat heeft dat geintje je eigenlijk gekost, zo'n race bezichtigen?

Nog wat van de pitpoezen vernomen?!

Peace
Oud 16-04-2002, 10:07
Athlon
Athlon is offline
Zaterdag tijdens vrije training en kwalificatie zat ik op tribune Villeneuve, das voor de hairpin bij Tosa. Die tribune kostte op zaterdag € 85.
Dat kosste elke tribune op die dag trouwens. Zondags is da een stuk duurder natuurlijk.

Zondag zat ik op tribune Rivazza. Die kostte me € 200,-
Dit was tevens ook een van de duurdere tribunes. De goedkoopste was € 160,- en de duurste € 400,- ruim, maar dan zit je dus bij start/finish.

Ik had een 5-daagse busreis geboekt via rtl grand prix reizen wat nog eens € 249,- kostte.

Totaal met de extra kosten voor hotel, verzekering e.d. was ik net iets minder dan € 700,- kwijt, ofwel ruim fl. 1500,-

Maar eerlijk is eerlijk: Het is het je geld zeker waard. Je krijgt op zondag, zoals ik, ook nog eens de Porsche Michelin Supercup te zien en op zaterdag kwam er formule 3000 voorbij.

Ik heb nu de smaak van LIVE F1 te pakken en denk dat ik dit jaar ook nog naar Spa of naar Silverstone toega. Die lijken me ook enorm gaaf.

Dus als je een echte f1 fan bent, moet je dit zeker een keer hebben meegemaakt.
En als je fan bent van Schumi moet je zeker naar Imola toegaan. Ontzettend veel italianen met ferrari vlaggen en petjes op, niet normaal. Ik was een van de weinigen die voor een ander team was. Een aantal zag je voor Williams en ik was met nog een paar anderen in stijl van McLaren gekleed.

De race was inderdaad saai maar om er echt bij te zijn is enorm gaaf, dan boeit het je niet meer zo enorm of de race saai is of niet. Dat heb je op tv wel, als de race saai is kijk je er niet naar. En is zowiezo wat lastiger om de race te volgen als je er bij bent. Op scherm zie je de hele race net zoals op tv, en je ziet andere auto's voorbij scheuren in het echt, dat is soms best verwarrend.

Leukste moment van de hele race was wel dat Bernoldi zijn auto aan de kant zette precies een bochtje verder als waar ik zat. Ik ging gewoon juichen op die tribune en met de luchthoorn blazen toen ie daar stond. Geweldig gewoon.

De rijdersparade is enorm mooi om te zien en enorm leuk. Maar het lijkt de rijders niks te interesseren. Ze staan gewoon met elkaar te praten...

En na de race gaat het daar nog veel langer door dan op tv. Er worden meer volksliederen gespeeld en alle mensen stormen de baan op.

Voor mijn neus gingen wat mensen de baan op en kustten het asfalt waar Schumi overheen had gereden...

Dit was mijn verslag een beetje, en nogmaals: de foto's komen eraan.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten