Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
objecten:
-computer ![]() -koekjes -cd-speler met radio en al de bla dat er bij hoort -fiets -boeken kledingstukken: -beige wijde broek van birgini -rood/wit gestreepte longsleeve -bordaux driekwart truitje -paars vestje -sandalen -t-shirt -adidassen -ondergoed -haar elastiekjes -gestreepte kapuchon trui
|
- mobiel
- radio - televisie om dinsdags john doe te kijken - doe maar een leuk, goed boek - ehmm.. valt Checko onder een object? nee zeker.... zo ja: neem ik checko mee, zo nee: mn sigaretten. - mn nieuwe spijkerbroek - 7 strings (telt als 1) - mn rode shirt met lange mouwen en blauwe streep - mn rode schoentjes - zooi beha's - bruin/beige vest wat ik nu aan heb - sokken - mn wijde broek - mn grote warme trui van sandra - mn joggingbroek |
![]() |
|
-telefoon
-mp3 speler -agenda annex dagboek -leesboek -tandenpoetsspul -onderbroeken -bh -sokken -schoenen -fijn vest dat ik tevens gebruik als jas -een strakkige leukige broek (voor uitgaan ed) -een wijdige lekker zittende broek (voor thuis en school) -een mooi shirtje (voor uitgaan ed) -een leuk lekker shirtje -een leuke fijne longsleeve klaar... ik heb deze test serieus weleens bij mezelf gedaan vooral een hoopje kleren en dingen gemaakt die ik als enige mocht gebruiken. om te zien of ik dat kon, het ging me prima af ![]()
|
-gezichtsreiniger
-leesboek -discman met CD's -shampoo -tas om dit alles in te doen -wijde zwarte broek -grijze spijkerbroek -roze allstars -regenboogkniekousen -gestreepte kniekousen -zwart truitje -rood truitje -groen vestje -BH -string
|
Objecten:
- PC. - Diskman & CD's (N*E*R*D, Mixtapes, eigen in elkaar geflansede cd's). - Telefoon (wel een nieuwe, 't liefst een Nokia 6610 ![]() - TV. - Xbox (Whoei, I'm a nerd ![]() Kleding: - Lage blauwe schoenen.- Vest EO. - Vest. - Grijze broek. - Donker(b)lauwe ( ![]() - Donkerblauwe valige broek. - Wit Shirt (korte mouwen.) - Wit Shirt (korte mouwen.) - Horloge. - Sokken. |
![]() |
|
objecten:
1. computer (met internet en alles dus) 2. sigaretten 3. drop 4. TV 5. labello kledingstukken: 1. zwarte 3 kwart skate broek 2. regenboogkousen 3. zwart spikevest 4. adidasgympies 5. adidasjasje 6. blauwe ribbroek 7. lowlandsshirtje 8. zwart shirtje met kat 9. bolletjesketting 10. ondergoed
|
objecten:
-discman (+ cd's) -douche -sigaretten -chocola -tv ![]() kledingstukken: -verragde spijkerbroek -psychobitch vestje -rapalje shirt -zwart-wit gestreept truitje -wijde spijkerbroek -eland sokken -globe schoentjes -Placebo shirt -ringen (maar die zij practisch vast gegroeid) -houten kralenketting
|
Verwijderd
|
1 week.
hm. 5 objecten --> -De Procedure - Harry Mulish -Discman + cd's -vloeibare eyeliner -multipack creamcrackers ![]() -pen + papier (onmisbaar, als ik een week weg ben krijg ik sowieso inspiratie :-)) 10 kledingstukken --> -lange broek (stuka / pointed pockets) -bh -ondergoed + sokken -hemdje (met flirt opdruk ![]() -shirtje -shirtje -trui -oorbellen -pyama |
![]() |
||
Citaat:
![]() wiet + smokersattributen shag discman telefoon bier broek schoenen tshirt trui ondergoed sokken.... en dat was t wel.... een weekje in t zelfde kloffie lopen vind k geen ramp.... al doe ik het natuurlijk liever niet... maar t scheelt bagage
|
![]() |
5 objecten:
1. cd-speler/discman 2. wekker 3. gitaar 4. computer 5. koelkast (ik haat warme cola ![]() 10 kledingstukken: 1. broek 2. truitje 3. dikke trui 4. bh 5. onderbroek/string 6. sokken 7. schoenen 8. horloge 9. tas 10. haarelastiekje edit: sigaretten kan ik eigenlijk ook niet missen ![]() enne, leuk topic dit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
euhm...mobiel, denk ik, anders kan ikm'n vriend niet bellen. M'n rugzak, wordt zo sjouwen anders. De koelkast en de kookplaat (incl. pannen ![]() Kledingstukken: M'n gympen, broek, twee shirtjes, ondergoed, sokken, ring en ketting. |
![]() |
|
objecten:
1 discman+cds (telt als 1) 2 schrijfspullen 3 heel erg dik boek (fictie) 4 heel erg dik boek (non-fictie) 5 extra batterijen kleding: 1 zwarte wijde pijpen achtige broek 2 zwart hempje 3 zwarte polo 4 zwarte globes of sandalen (hangt af van het weer) 5 zwart met rood adidas jasje 6 zwart hempje > andere dan #2 7 rode versie van bovenstaand hempje 8 blauw samsonic shirtje 9 trui achtig iets 10 adidas trainingsbroek |
Advertentie |
|
![]() |
|
|