Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 19:04
Purgatori
Purgatori is offline
Wolfenstein: Enemy Territory

Hij is eindelijk uit, Wolfenstein Enemy Territory FULL.. En je kunt hem GRATIS downloaden... Tis nog legaal gratis ook, jaja je hoort et goed.. Hij is gratis gereleased..

Full release of Wolfenstein: Enemy Territory - a free, stand-alone class-based multiplayer game. Comes with six maps.

Haal hem hier: Wolfenstien: Enemy Territory

Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 19:22
Vinzz
Vinzz is offline
kheb al gedownload nu nog spelen.. gratis spul is (en dan heb ik het niet over warez)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:45
The_hunter
The_hunter is offline
Kvond de demo niet zoveel aan eigelijk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 00:10
p-chez
p-chez is offline
Is 't ook echt iets .. vernieuwends dan..? of is 't gewoon 'n shitty add-on dingetje.. met wat maps enzo..

't is alleen aantrekkelijk als er nieuwe wapens zijn, nieuwe opties, moves, etc.
Oud 30-05-2003, 06:38
dystopia
dystopia is offline
Screenshots please!

Erg gaaf. De game is 'free as in beer' niet 'free as in speech' zoals op /. terecht werd opgemerkt.

http://games.slashdot.org/article.pl...id=186&tid=206

Staan ook BitTorent's
Oud 30-05-2003, 07:22
mvos100
mvos100 is offline
Citaat:
p-chez schreef op 30-05-2003 @ 01:10:
Is 't ook echt iets .. vernieuwends dan..? of is 't gewoon 'n shitty add-on dingetje.. met wat maps enzo..

't is alleen aantrekkelijk als er nieuwe wapens zijn, nieuwe opties, moves, etc.
Het is zeker vernieuwend. Er zijn nieuwe classes en nieuwe wapens. En het is nu veel meer teambased. Je bent in een campaign nu veel meer afhankelijk van je team
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 10:18
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
mvos100 schreef op 30-05-2003 @ 08:22:
Het is zeker vernieuwend. Er zijn nieuwe classes en nieuwe wapens. En het is nu veel meer teambased. Je bent in een campaign nu veel meer afhankelijk van je team
en als het gratis is, kun je het altijd even proberen
Oud 30-05-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
bartje1112 schreef op 30-05-2003 @ 11:18:
en als het gratis is, kun je het altijd even proberen
257 Mb is toch best veel downloaden om 'even te proberen' als je maar ISDN hebt
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 11:04
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 11:52:
257 Mb is toch best veel downloaden om 'even te proberen' als je maar ISDN hebt
oeps dat vergeet ik altijd dat r nog mensen zijn die zo'n verbinding hebben

ik heb hem net even gespeeld ziet er leuk uit, maar er moeten eerst een paar goeie servers komen met class restricties, ik was net in een level 16 vs 16 met iets van 15 medics
niet echt leuk..
Oud 30-05-2003, 13:45
Obi Wan
Obi Wan is offline
Sja.. meeste willen ook geen Field Ops zijn.. dan zit iedereen te zeuren om ammo..

ga ik uiteindelijk toch maar Field Ops (vind ik nog het makkelijkste om mee te spelen) en dan zijn het er 5 of 6 meer :/

Maar verder vind ik het een supertof spel, heb het gisteren pas helemaal gedownload en maar 2 nieuwe maps echt gespeeld..

Maar Fuel Dump demo heb ik dagen/weken lang gespeeld
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:21
Purgatori
Purgatori is offline
Ik vinnet owk een zeer kewle add-on.. De rede van dattie free is, is omdat de graffics niet zijn vernieuwd (had ik es ergens geleze) Beetje wazige rede.. Maart is wel true.. Verder ziet et er goed uit, maar er zoude is wat meer servers moette draaie zonder Punk Buster en zonder evewichts teams.. Das irri.. En ik speel liefste Medic of engineer..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:37
alwaysgood
alwaysgood is offline
is dit een multiplayer versie of een single player versie?
Oud 30-05-2003, 22:38
Obi Wan
Obi Wan is offline
MP only
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:24
-niels-
-niels- is offline
andere d/l link ?
Oud 31-05-2003, 00:59
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
-niels- schreef op 31-05-2003 @ 00:24:
andere d/l link ?
Van FilePlanet, maarja das eig ook een kut download plaats.. Maar ik kan zo ff geen andere vinde..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 01:19
Obi Wan
Obi Wan is offline
Op avault.com staat ie ook, en op gamershell.nl ook al
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 04:38
Blizz
Blizz is offline
ik heb em nu ongeveer 20 uur gespeeld denk ik, ken het spelletje zo onderhand dus wel

tis erg leuk, dat wel.. maar alleen omdat het zoveel n0000bs zijn komt het er niet echt uit, dat teamplay enzo. Als je een stuk of 3 man hebt in je team die het spelletje een beetje snappen, dan ben je meestal grote winnaar.
Ik heb nog geen 1 ronde gespeeld die echt spannend was, er was altijd wel 1 team duidelijk beter.... maargoed.. dat krijg je.. gratis game EN nieuw.. altijd veel n00bs..

ook vinnik de game nogal spawn rape gevoelig, en vind ik dat de extras die een luit krijgt als hij 4 luit awards heeft nogal overdreven. je kan supervaak een airstrike gooien, ongeveer elke 15 seconden en krijg je als je een normale airstrike gooit ook nog eens 2 raids; eerst eentje, daarna 1 seconde later nog 1..

en ik vinnet beetje lame dat je niet alle maps achter elkaar kan spelen, maar misschien is dat een server-side configfoutje, iig op alle servers speel je nu altijd OF north africa OF central europe, dus je krijgt steeds dezelfde 3 maps totdat er iemand is die iedereen zover kan krijgen dmv een vote naar het andere deel te gaan.

verder is het op de meeste mappen nogal makkelijk voor allies om te winnen... maar dat komt misschien ook omdat teams qua skills zo unbalanced als de ziekte is.. daar heb je wel een oplossing voor, namelijk shuffle teams on xp, zodat je teams worden geshuffled en dan de beste spelers een beetje verdelen over de 2 teams..

btw purgatori, wrom wil je meer servers zonder punkbuster? je merkt tijdens het spelen helemaal niks van punkbuster dus de enige reden die ik kan verzinnen is dat je of cheat, of te ver wilt tweaken (ook cheaten dus).
Oud 31-05-2003, 12:05
Obi Wan
Obi Wan is offline
Dat je die bepaalde mappen kan spelen achter alkaar is alleen met Campaign mode, je kan ook Scenario mode(zo heet het geloof ik) dan kun je gewoon een andere mapcycle pakken..

Maar dan krijg je natuurlijk niet al je skills mee naar de volgende map
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:08
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Blizz schreef op 31-05-2003 @ 05:38:
!Bla Bla Bla!
Hoezo vind je et nou spawn rape gevoelig? Kweet niet echt wat je er mee bedoelt, maar et zal iets zijn in de richting dat je meteen kan worde neer geschote door et andere team die bij jou spawn staat te campe.. Right?

Noobs heb je bij dit soort dinge altyd, en ook bij games die niet gratis zijn, kun je je eige behoorlijk ergere aan die noob dude's, benk zeer met je eens..

Dat de mappe meestal makkelijkst voor Allies zijn, valt toch wel meej? Vooral Fual Dump is in een groot voordeel van de Axis.. Ik heb alle maps beetje bekeke maar nog niej echt gespeelt (klein beetje) en kvinnet eig wel meejvalle..

En waarom ik Punk Buster weg wil hebbe is, omdat et een ontzettend klote programma is, dat je behoorlijk vaak lagt en bij mij geeftie wellis een Punk Buster read errror ofzo en word ik van de server gekickt.. Ik wil Punk Buster der niej afhebbe zodat ik kan cheate, want cheate is L33M.. Maar btw, de hekel aan Punk Buster bij mij, is gekome toen Punk Buster bij Quake III kwam.. Ik speel Q3 al vanaf dattie uit is.. En et was altyd goed.. Tot PunkBuster kwam.. Iedereen vond et kut, et lagde as de tering.. Et heeft zelfs een server gekost.. Dat was(is) een ra3 server, die voorheen geen PunkBuster draaide, en der kwame elke dag bakke met mense heen.. PunkBuster kwam erop.. Ineens komt er niemand meer.. Later hebbe ze PunkBuster er weer afgegooid bij die server, maar nou loopt de server gewoon niet meer lekker.. Altyd weinig mense, en dat was dan een van men lievelings Ra3 servers.. Kortom.. PunkBuster SUX big time..

Greetz,
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:43
Blizz
Blizz is offline
dan sux punkbuster misschien voor quake 3 maar ik kan je verzekeren dat je echt niet lagged door punkbuster in wolfenstein.

wat ik bedoel met spawn rape gevoelig?

nou je hebt vaak maar 1 uitgang vanaf de spawn, en de enemy kan daar van dichtbij altijd wel FFE of AS's doen, dan kan je doen wat je wilt maar je wordt gewoon gespawnraped.
Oud 31-05-2003, 18:57
Frank
Frank is offline
Citaat:
Blizz schreef op 31-05-2003 @ 19:43:
dan sux punkbuster misschien voor quake 3 maar ik kan je verzekeren dat je echt niet lagged door punkbuster in wolfenstein.

wat ik bedoel met spawn rape gevoelig?

nou je hebt vaak maar 1 uitgang vanaf de spawn, en de enemy kan daar van dichtbij altijd wel FFE of AS's doen, dan kan je doen wat je wilt maar je wordt gewoon gespawnraped.
mijn beeldscherm doet heel vaag. dan schakel ik punkbuster in en verdwijnt het voor 5 sec. Dan start ik de game en begint het weer.. meer mensen last van?

btw morgen maar nieuwe drivers downen :X
Oud 31-05-2003, 20:43
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Frank schreef op 31-05-2003 @ 19:57:
mijn beeldscherm doet heel vaag. dan schakel ik punkbuster in en verdwijnt het voor 5 sec. Dan start ik de game en begint het weer.. meer mensen last van?

btw morgen maar nieuwe drivers downen :X
Kdenk idd dat da aan je drivers ligt.. Welk OS heb je?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:17
tommiegun
tommiegun is offline
Ga gewoon naar www.castlewolfenstein.com en dan naar de tab (button) enemy terretory en download het van 3dgamers
dan heb je geen gelul over account maken etc.
Oud 01-06-2003, 11:25
Obi Wan
Obi Wan is offline
3dgamers staat al helemaal bekend dat het een kutsite is om van te downloaden, die site is supertraag
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:15
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 01-06-2003 @ 12:25:
3dgamers staat al helemaal bekend dat het een kutsite is om van te downloaden, die site is supertraag
Kwou net zegge, das echt een gare site.. Werkt vaak niet eens.. Krijg je van die 404 pagina's..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 16:21
Blizz
Blizz is offline
haal hem dan van www.clanbase.com of www.gamershell.com

die werken tenminste altijd (al is gamershell nogal druk de laatste tijd)
Oud 02-06-2003, 10:46
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 01-06-2003 @ 13:15:
Kwou net zegge, das echt een gare site.. Werkt vaak niet eens.. Krijg je van die 404 pagina's..
valt best mee
Oud 02-06-2003, 22:02
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 02-06-2003 @ 11:46:
valt best mee
Ieder zen mening
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 22:44
Martian
Martian is offline
het spel is werkelijk extreem cool. Het is flink anders dan RTCW, maar ik vind het ook leuker. De classes hebben allemaal wel wat; originele dingen zoals je verkleden als de tegenstander met een covert ops zijn ook nog handig .

De kaarten zijn juiust zeer in het voordeel van de axis. Vooral fuel depot en die kaart dat de allies het strand moeten bestormen (weet de naam ff niet) zijn zo goed als onmogelijk voor de allied tegen een beetje een goed team. Bij fual depot kan je de brug extreem eenvoudig verdedigen, en dat strand hoef ik al helemaal niet uit te leggen. Da's werkelijk een totale slachting.

Ik speel dan ook gtraag axis , maar ik heb verdedigen altijd al leuker gevonden dan aanvallen, ook in RTCW, bovendien ben ik veel beter met de MP40 dan met de Thompson. Mijn favoriete class is Field Ops (oude leut); voor ieder pakje dat je uitdeelt krijg je tenslotte een puntje, en op een gegeven moment betere pakjes

Ik ben het er wel mee eens dat ze te goed worden op het einde: iedere 10-15 secs een artillery strike is echt extreem wreed, +accurracy bonus en sneller herladen+extra health. Als de Axis mogen beginnen met het verdedigen van zo'n lullige kaart zijn ze op het einde allemaal Hauptmann oid en de Allies nog steeds schutze.... En dan is het niet meer helemaal eerlijk op de rest van de kaarten.

Al met al zeer de moeite waard, zeker omdat het gratis is. Ik ga het absoluut uitgebreid spelen; ben al op zoek naar een clan, en dat heb ik nog nooit gedaan....
Oud 03-06-2003, 01:14
Blizz
Blizz is offline
ja het staat op http://www.gamespy.com/stats al stevig op de 4e plaats en haast elke server zit stampvol, dus het lijkt erop dat splash damage het beter voor mekaar heeft dan gray matter studios. al vind ik persoonlijk rtcw beter
Oud 03-06-2003, 16:07
Martian
Martian is offline

Major
Oud 03-06-2003, 16:19
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Martian schreef op 02-06-2003 @ 23:44:
Vooral fuel depot en die kaart dat de allies het strand moeten bestormen (weet de naam ff niet)
D-Day heet de dag officieel

Citaat:
Martian schreef op 03-06-2003 @ 17:07:
[afbeelding]

Major
Gare graffics
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:20
Martian
Martian is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 03-06-2003 @ 17:19:
Gare graffics
Ook wel tweaken genoemd, ook wel 'binnen de regels cheaten' genoemd

Je kan iedereen van enorme afstanden zien met deze instellingen, en ze zijn binnen de punkbuster regels
Oud 03-06-2003, 16:21
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Martian schreef op 03-06-2003 @ 17:20:
Ook wel tweaken genoemd, ook wel 'binnen de regels cheaten' genoemd

Je kan iedereen van enorme afstanden zien met deze instellingen, en ze zijn binnen de punkbuster regels

Zoas ik al zei, (in eerdere poste meen ik) PB Sux big time.. Dat vind zeker 90% van de gamerz.. En btw.. Met alles op zen hoogst kun je de enemy nog altyd ff goed zien dude.. Misschien dat vertex map een verschil maakt (vanwege dat je dan meer licht heb)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:04
Blizz
Blizz is offline
het is niet d-day n00b tis north africa campaign ;D hoe kan het dan d-day zijn
Oud 03-06-2003, 17:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Blizz schreef op 03-06-2003 @ 18:04:
het is niet d-day n00b tis north africa campaign ;D hoe kan het dan d-day zijn
Ooh, kleine vergissing Kheb wolfenstein ET nog amper gespeelt, en et gaat toch over de 2e wereld oorlog? Kdenk strand, amerikane aanvalle.. D-day?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:48
Martian
Martian is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 03-06-2003 @ 17:21:

Zoas ik al zei, (in eerdere poste meen ik) PB Sux big time.. Dat vind zeker 90% van de gamerz.. En btw.. Met alles op zen hoogst kun je de enemy nog altyd ff goed zien dude.. Misschien dat vertex map een verschil maakt (vanwege dat je dan meer licht heb)
Ik heb van PB niet zoveel last in RTCW/ET, maar het is verder idd een zwaar vervelend programma. Zonder PB kan je bovendien nog veel wreder tweaken .

Als de hele achtergrond volledig wit is en de mannetjes erg donker, zie je ze dus echt heel erg goed, ik heb verder ook al mn instellingen op hoog staan, behalve resolutie omdat ik anders niet goed windowed kan spelen om te alttabben naar IRC.... Mijn PC kan het wel
Oud 03-06-2003, 20:18
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Martian schreef op 03-06-2003 @ 18:48:
Ik heb van PB niet zoveel last in RTCW/ET, maar het is verder idd een zwaar vervelend programma. Zonder PB kan je bovendien nog veel wreder tweaken .

Als de hele achtergrond volledig wit is en de mannetjes erg donker, zie je ze dus echt heel erg goed, ik heb verder ook al mn instellingen op hoog staan, behalve resolutie omdat ik anders niet goed windowed kan spelen om te alttabben naar IRC.... Mijn PC kan het wel
Ooooooh
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:31
Lyx
Lyx is offline
ik ben helemaal gewend aan RTCW

dus toen ik ET ging spelen d8 ik van WTF
moest wel ff FLINK aan wennen

maar vind ET nog te chaotisch
te veel noobs lopen rond en schieten maar wat rond

dus ik blijf bij RTCW en af en toe fftjes ET
Oud 06-06-2003, 12:43
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Lyx schreef op 05-06-2003 @ 21:31:
ik ben helemaal gewend aan RTCW

dus toen ik ET ging spelen d8 ik van WTF
moest wel ff FLINK aan wennen

maar vind ET nog te chaotisch
te veel noobs lopen rond en schieten maar wat rond

dus ik blijf bij RTCW en af en toe fftjes ET
Indeed, sow irri die noobjes.. Van die frikandelle die bijv. engineer zijn, wa doen ze aster wa kapot is, of as ze wa moette make ofzo.. Gewoon langs af lope, alleen beetje stom int wilde weg knalle (waaronder tege teamlede) IRRI dus..

Wat ik ff btw wel jammer vind, is bij ET.. Dat bij de demo vind ik de duitsers kewle stemme hebbe, en hoe ze ook zegge wat ze wille hebbe, en da is bij de full veranderd.. Das een - puntje vind ik.. Daarintege zijn er natuurlijk ook wel een paar dingetjes nog verbeterd..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten