![]() |
|
![]() |
Wolfenstein: Enemy Territory
![]() Hij is eindelijk uit, Wolfenstein Enemy Territory FULL.. En je kunt hem GRATIS downloaden... Tis nog legaal gratis ook, jaja je hoort et goed.. Hij is gratis gereleased.. Full release of Wolfenstein: Enemy Territory - a free, stand-alone class-based multiplayer game. Comes with six maps. Haal hem hier: Wolfenstien: Enemy Territory Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 19:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Screenshots please!
Erg gaaf. De game is 'free as in beer' niet 'free as in speech' zoals op /. terecht werd opgemerkt. http://games.slashdot.org/article.pl...id=186&tid=206 Staan ook BitTorent's
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb hem net even gespeeld ziet er leuk uit, maar er moeten eerst een paar goeie servers komen met class restricties, ik was net in een level 16 vs 16 met iets van 15 medics ![]() niet echt leuk.. ![]()
|
Sja.. meeste willen ook geen Field Ops zijn.. dan zit iedereen te zeuren om ammo..
ga ik uiteindelijk toch maar Field Ops (vind ik nog het makkelijkste om mee te spelen) en dan zijn het er 5 of 6 meer :/ Maar verder vind ik het een supertof spel, heb het gisteren pas helemaal gedownload en maar 2 nieuwe maps echt gespeeld.. Maar Fuel Dump demo heb ik dagen/weken lang gespeeld ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vinnet owk een zeer kewle add-on.. De rede van dattie free is, is omdat de graffics niet zijn vernieuwd (had ik es ergens geleze) Beetje wazige rede.. Maart is wel true.. Verder ziet et er goed uit, maar er zoude is wat meer servers moette draaie zonder Punk Buster en zonder evewichts teams.. Das irri.. En ik speel liefste Medic of engineer..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb em nu ongeveer 20 uur gespeeld denk ik, ken het spelletje zo onderhand dus wel
![]() tis erg leuk, dat wel.. maar alleen omdat het zoveel n0000bs zijn komt het er niet echt uit, dat teamplay enzo. Als je een stuk of 3 man hebt in je team die het spelletje een beetje snappen, dan ben je meestal grote winnaar. Ik heb nog geen 1 ronde gespeeld die echt spannend was, er was altijd wel 1 team duidelijk beter.... maargoed.. dat krijg je.. gratis game EN nieuw.. altijd veel n00bs.. ook vinnik de game nogal spawn rape gevoelig, en vind ik dat de extras die een luit krijgt als hij 4 luit awards heeft nogal overdreven. je kan supervaak een airstrike gooien, ongeveer elke 15 seconden en krijg je als je een normale airstrike gooit ook nog eens 2 raids; eerst eentje, daarna 1 seconde later nog 1.. en ik vinnet beetje lame dat je niet alle maps achter elkaar kan spelen, maar misschien is dat een server-side configfoutje, iig op alle servers speel je nu altijd OF north africa OF central europe, dus je krijgt steeds dezelfde 3 maps totdat er iemand is die iedereen zover kan krijgen dmv een vote naar het andere deel te gaan. verder is het op de meeste mappen nogal makkelijk voor allies om te winnen... maar dat komt misschien ook omdat teams qua skills zo unbalanced als de ziekte is.. daar heb je wel een oplossing voor, namelijk shuffle teams on xp, zodat je teams worden geshuffled en dan de beste spelers een beetje verdelen over de 2 teams.. btw purgatori, wrom wil je meer servers zonder punkbuster? je merkt tijdens het spelen helemaal niks van punkbuster dus de enige reden die ik kan verzinnen is dat je of cheat, of te ver wilt tweaken (ook cheaten dus).
||
![]() |
Citaat:
Noobs heb je bij dit soort dinge altyd, en ook bij games die niet gratis zijn, kun je je eige behoorlijk ergere aan die noob dude's, benk zeer met je eens.. Dat de mappe meestal makkelijkst voor Allies zijn, valt toch wel meej? Vooral Fual Dump is in een groot voordeel van de Axis.. Ik heb alle maps beetje bekeke maar nog niej echt gespeelt (klein beetje) en kvinnet eig wel meejvalle.. En waarom ik Punk Buster weg wil hebbe is, omdat et een ontzettend klote programma is, dat je behoorlijk vaak lagt en bij mij geeftie wellis een Punk Buster read errror ofzo en word ik van de server gekickt.. Ik wil Punk Buster der niej afhebbe zodat ik kan cheate, want cheate is L33M.. Maar btw, de hekel aan Punk Buster bij mij, is gekome toen Punk Buster bij Quake III kwam.. Ik speel Q3 al vanaf dattie uit is.. En et was altyd goed.. Tot PunkBuster kwam.. Iedereen vond et kut, et lagde as de tering.. Et heeft zelfs een server gekost.. Dat was(is) een ra3 server, die voorheen geen PunkBuster draaide, en der kwame elke dag bakke met mense heen.. PunkBuster kwam erop.. Ineens komt er niemand meer.. Later hebbe ze PunkBuster er weer afgegooid bij die server, maar nou loopt de server gewoon niet meer lekker.. Altyd weinig mense, en dat was dan een van men lievelings Ra3 servers.. Kortom.. PunkBuster SUX big time.. Greetz, |
![]() |
|
dan sux punkbuster misschien voor quake 3 maar ik kan je verzekeren dat je echt niet lagged door punkbuster in wolfenstein.
wat ik bedoel met spawn rape gevoelig? nou je hebt vaak maar 1 uitgang vanaf de spawn, en de enemy kan daar van dichtbij altijd wel FFE of AS's doen, dan kan je doen wat je wilt maar je wordt gewoon gespawnraped.
||
Citaat:
btw morgen maar nieuwe drivers downen :X
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ga gewoon naar www.castlewolfenstein.com en dan naar de tab (button) enemy terretory en download het van 3dgamers
dan heb je geen gelul over account maken etc.
|
haal hem dan van www.clanbase.com of www.gamershell.com
die werken tenminste altijd (al is gamershell nogal druk de laatste tijd)
|
het spel is werkelijk extreem cool. Het is flink anders dan RTCW, maar ik vind het ook leuker. De classes hebben allemaal wel wat; originele dingen zoals je verkleden als de tegenstander met een covert ops zijn ook nog handig
![]() De kaarten zijn juiust zeer in het voordeel van de axis. Vooral fuel depot en die kaart dat de allies het strand moeten bestormen (weet de naam ff niet) zijn zo goed als onmogelijk voor de allied tegen een beetje een goed team. Bij fual depot kan je de brug extreem eenvoudig verdedigen, en dat strand hoef ik al helemaal niet uit te leggen. Da's werkelijk een totale slachting. Ik speel dan ook gtraag axis ![]() ![]() Ik ben het er wel mee eens dat ze te goed worden op het einde: iedere 10-15 secs een artillery strike is echt extreem wreed, +accurracy bonus en sneller herladen+extra health. Als de Axis mogen beginnen met het verdedigen van zo'n lullige kaart zijn ze op het einde allemaal Hauptmann oid en de Allies nog steeds schutze.... En dan is het niet meer helemaal eerlijk op de rest van de kaarten. Al met al zeer de moeite waard, zeker omdat het gratis is. Ik ga het absoluut uitgebreid spelen; ben al op zoek naar een clan, en dat heb ik nog nooit gedaan....
|
ja het staat op http://www.gamespy.com/stats al stevig op de 4e plaats en haast elke server zit stampvol, dus het lijkt erop dat splash damage het beter voor mekaar heeft dan gray matter studios. al vind ik persoonlijk rtcw beter
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan iedereen van enorme afstanden zien met deze instellingen, en ze zijn binnen de punkbuster regels ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoas ik al zei, (in eerdere poste meen ik) PB Sux big time.. Dat vind zeker 90% van de gamerz.. En btw.. Met alles op zen hoogst kun je de enemy nog altyd ff goed zien dude.. Misschien dat vertex map een verschil maakt (vanwege dat je dan meer licht heb) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als de hele achtergrond volledig wit is en de mannetjes erg donker, zie je ze dus echt heel erg goed, ik heb verder ook al mn instellingen op hoog staan, behalve resolutie omdat ik anders niet goed windowed kan spelen om te alttabben naar IRC.... Mijn PC kan het wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben helemaal gewend aan RTCW
dus toen ik ET ging spelen d8 ik van WTF ![]() moest wel ff FLINK aan wennen maar vind ET nog te chaotisch te veel noobs lopen rond en schieten maar wat rond ![]() dus ik blijf bij RTCW en af en toe fftjes ET
||
![]() |
Citaat:
Wat ik ff btw wel jammer vind, is bij ET.. Dat bij de demo vind ik de duitsers kewle stemme hebbe, en hoe ze ook zegge wat ze wille hebbe, en da is bij de full veranderd.. Das een - puntje vind ik.. Daarintege zijn er natuurlijk ook wel een paar dingetjes nog verbeterd.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|