Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee over Deftones nog geen info.
Over Mars Volta: Er zitten nog 2 maanden tussen dus het lijkt me dat ze gewoon verder gaan. Hij was geen gitarist of iets dergelijks, hij werkte buiten het podium(dus ik denk zoiets van mengpaneel dingen ofzo, of samples bedienen). JEREMY WARD, "sound manipulator Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 04:50. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 19:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De site is veranderd, is nu een stuk duidelijker:
www.terremoto.de |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor net van Daphne dat de wegen hier van asfalt zijn dus als het gaat regenen komen we niet vast te zitten in de modder. |
![]() |
|
Friday 29th Aug 2003 Terremoto Festival Weeze Germany to be announced
Placebo, Deftones, PJ Harvey, Silver Chair...and others www.paradiselost.co.uk |
![]() |
||
Citaat:
|
A.F.I.
Alkaline Trio All American Rejects Beck Billy Talent Blackmail Blumfeld Boysetsfire Calexico Cave In D-Flame & the K.P. Crew De|phazz Die Fantastischen 4 unplugged Die Ärzte Flint Foo Fighters Gentleman & the Far East Band Godsmack Grandaddy Heather Nova Him Hot Hot Heat Interpol Kelly Osbourne Lagwagon Less than Jake Limp Bizkit Mogwai Monster Magnet Paradise Lost Pennywise PJ Harvey Placebo Poison the Well Radio 4 Saves the Day Slovo Slut Sparta Staind Stereophonics Suede Sum 41 The Coral The Datsuns The Mars Volta The Polyphonic Spree The Streets Turbonegro Turin Brakes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands/Terremoto/Pukkelpop Verwijderd | 227 | 08-07-2003 21:44 |