Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 17:58
mysecret
mysecret is offline
als je een jongen aftrek en hij is klaar gekomen heeft hij er dan altijd van genoten? als ik mij vriendje aftrek is hij, soms, opeens klaargekomen en heb ik er helemaal niets van gemerkt of hij het wel lekker vind en/of genoten heeft.. kun je dus klaarkomen zonder het lekker gevonden te hebben?
Oud 29-05-2003, 18:00
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
kzou zeggen "nee".

orgasme is gewoon lekker.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:03
bluesboy
bluesboy is offline
nee, je kan niet klaarkomen zonder het lekker te vinden, want als je het niet lekker vind kom je niet klaar, maar het is de ene keer natuurlijk wel veel lekkerder dan de andere. Als een jongen een tijdje al niet meer klaargekomen is is het meestal beter dan als hij net nog klaargekomen is. Klaarkomen in een vagina is naar mijn mening ook veel lekkerder dan daarbuiten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
genoten... Ja meestal wel, maar soms is een orgasme gewoon een eindstreep. Zo van: nou dat hebben we dan ook gehad. Vooral bij slechte sex is dat zo.
Oud 29-05-2003, 20:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
mysecret schreef op 29-05-2003 @ 18:58:
als je een jongen aftrek en hij is klaar gekomen heeft hij er dan altijd van genoten? als ik mij vriendje aftrek is hij, soms, opeens klaargekomen en heb ik er helemaal niets van gemerkt of hij het wel lekker vind en/of genoten heeft.. kun je dus klaarkomen zonder het lekker gevonden te hebben?
Ja, heb ik best vaak.

Zaadlozing zonder orgasme, dus...

Heb ik best wel vaak...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:39
Screaming Slave
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-05-2003 @ 21:18:
Ja, heb ik best vaak.

Zaadlozing zonder orgasme, dus...

Heb ik best wel vaak...
klaarkomen = orgasme hebben,
niet zaadlozing hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 21:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 29-05-2003 @ 21:39:
klaarkomen = orgasme hebben,
niet zaadlozing hebben.
Dat zeg ik toch ook.

Wel zaadlozing, niet het gevoel van klaarkomen.

Gewoon zo van 'oh, ik ben klaar'.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 21:32
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
bluesboy schreef op 29-05-2003 @ 19:03:
nee, je kan niet klaarkomen zonder het lekker te vinden, want als je het niet lekker vind kom je niet klaar, maar het is de ene keer natuurlijk wel veel lekkerder dan de andere. Als een jongen een tijdje al niet meer klaargekomen is is het meestal beter dan als hij net nog klaargekomen is. Klaarkomen in een vagina is naar mijn mening ook veel lekkerder dan daarbuiten.
Oud 29-05-2003, 22:09
AngelLena
AngelLena is offline
Kan denk ik wel... Er zijn bij de heren (bij de meiden denk ik ook wel) 2 soorten van klaarkomen: fysiek en geestelijk. Vaak komt dat samen, maar als een jongen bv probeert te randjesfietsen en het mislukt op fysiek niveau, dan is is fysiek klaargekomen maar geestelijk niet, en dan hoeft ie er niet altijd van genoten te hebben...
Oud 29-05-2003, 22:14
Screaming Slave
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-05-2003 @ 22:31:
Dat zeg ik toch ook.

Wel zaadlozing, niet het gevoel van klaarkomen.

Gewoon zo van 'oh, ik ben klaar'.
...
je kunt fysiek zaadlozing hebben (ejaculeren) zonder een orgasme te hebben.

zij zei: "kun je dus klaarkomen zonder het lekker gevonden te hebben?"

aan je formulering viel af te leiden dat je soms niet klaarkomt, maar wel ejaculeert, wat dus de situatie is die de topicstarter beschrijft
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 23:31
QT
QT is offline
Hmm lang geleden dat ik actief ben geweest op dit forum... Komt omdat t een lange tijd telkens hetzelfde was. Maar nu zitten er nieuwe dingen bij. Ik zal maar weer eens komen kijken dus...

Ik vind t een beetje stom om nu vanuit persoonlijke ervaring een antwoord te geven, omdat mijn ID bekend is bij een paar vrienden van mij, maar goed...

Wanneer ik door aftrekken een ejaculatie krijg, heb ik niet altijd een orgasme gehad. Dus wel een zaadlozing maar geen hemels gevoel...
Oud 29-05-2003, 23:36
poesiefox
poesiefox is offline
Wat doe je daartegen? Hoe komt het?
Oud 29-05-2003, 23:49
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 00:36:
Wat doe je daartegen? Hoe komt het?
Wat een grote rol speelt is dat als je je zelf aftrekt dat je dan 'gewoon' een stijve krijgt/opwekt
En als een meisje je aftrekt of je gaat met haar naar bed dan word die stijve gekregen door dat meisje..
Ze zit eraan, je ziet haar naakt.. enz enz.
Dat maakt het klaarkomen veel lekkerder omdat je dan in RL een beeld erbij hebt, en ff suf met je lul spelen en dan zorgen dat je een stijve krijgt en dan klaarkomt is heel anders dus dan dat het met een ander erbij gebeurt die jou opwind...

Wat doe je ertegen?: nix eigenlijk (of voordat je je aftrekt denk je terug aan wat je met je vriendin gedaan hebt e.d. ) maar het blijft een heel groot verschil

Regels voor berichten