Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tweede ronde Champions League? In Eindhoven weten ze niet wat het is. Kwartfinale Champions League? In Eindhoven weten ze niet wat het is. Winnen zonder matennaaierij? In Eindhoven weten ze niet wat het is. Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 11:23. |
![]() |
|
degene die durven te zeggen dat ajax niks heeft slaat nergens op.
Ik geloof dat ajax een mooi seizoen heeft afgesloten en heeft laten zien EUROPEES (LET OP PSV: EUROPEES) dat ajax een jonge en talentvolle ploeg heeft. Dat het dit jaar qua prijzen (op talent en coach van het jaar enz na) niks hebben maakt niet uit. Maar kwartfinale halen is toch een prestatie hoor. En een hoop geld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had in een topic gezegt dat ik niet geloof in die stomme theorien waarin ze het expres zouden laten bij gelijk spel. Normaal gebeurd dat ook niet, bij Ajax en Feyenoord was dat cker niet gebeurd.
Maar bij PSV kennelijk wel. schandalig!!! En ze schamen zich er niet eens voor en dat is minstens net zo erg!!!!! Het lag niet aan kezman (denk ik), maar als je geen ballen krijgt kan je ook niets doen. Hij is geen Maradona die hele veld kan doorwandellen...
|
Proficiat Eindhoven!
![]() ![]() En nu maar hopen dat jullie volgend seizoen niet weer in de eerste ronde van de CL er al uitvliegen!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat deed Johan de K. daar ineens op televisie op de tribunes van Groningen met een riem in zijn hand? Die jongen wordt nog eens bekend van radio en tv! Vinden zijn vrouw en kinderen vast niet leuk om hem zo terug te zien…. Eindhoven de gekste. Hihi… |
![]() |
||
Citaat:
Leuk voor NAC én voor N.E.C.!! Dat zijn clubs waarmee je aan kunt komen in Europa in tegenstelling tot RKC en Heerenveen. Hopen op een leuke loting. Jammer dat Beerschot er niet meer in zit! Ach, wedstrijdje in Engeland zul je waarschijnlijk ook niet erg vinden hè? |
![]() |
|
psv heeft gewoon de beste ploeg, simpel, 3 behoorlijk goede spitsen, sterk aanvallend middenveld en een achterhoede die er staat, dan verdien je gewoon om kampioen te worden.
ajax heeft het het laatste jaar ook aardig gedaan en zal volgend jaar heel dicht bij de titel komen...... feyenoord speelt bij valgen fantastisch voetbal maar komt gewoon te kort.........maar wel beter dan de overige teams.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() of naar sevilla of naar belgie (1e ronde) of of of ![]() ontopic: psv is kampioen ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 22:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
die stomme media riep dat jah...PSV heeft egt een paar keer nipt gewonnen. 1 of 2 keer minder en Ajax was kampioen geweest....... Als Ajax zelfs de laatste comp. ronde PSV nog ff kan pakken is het behoorlijk dichtbij...dichterbij kan niet... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
PS: JC schaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
voetbalsupporters zijn echt randdebielen
![]() maargoed, ze mogen van mij volgend jaar weer kampioen worden, wordt het toch nog een keer per jaar gezellig hier in Eindhoven..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feyenoord speelt idd bij vlagen fantastisch voetbal, maar we komen niks te kort. We werden dit seizoen zo zwaar genaaid met al hun blessures, dat heeft ons volgens mij de nek gekost. Alhoewel we wel moeten leren om onze vorm is vast te houden |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie (Voorbereiding) seizoen 2006-2007 Mr.Oizo | 252 | 20-08-2006 10:59 | |
Vrije tijd |
2de plaats --> CL of niet??? The Senna Fan | 35 | 27-02-2003 20:57 | |
Vrije tijd |
6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax Krugdinho | 159 | 11-10-2002 15:13 | |
Vrije tijd |
Eredivisie is niet spannend... Wie wordt er Kampioen? Wie topschutter? Krugdinho | 52 | 30-07-2002 22:33 | |
Vrije tijd |
Psv gelijk :d Decalogue | 5 | 21-04-2002 13:05 |