Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen van de kermis hebben op elke kermis in elke stad weer tien andere meisjes rondlopen. Vaak zelfs staan er 5 meiden bij die attractie voor hem en hebben ze het niet eens van elkaar in de gaten.
Het spijt me maar ik denk niet dat die jongen serieus met je is. Je vriend dat is pas een echte vent, die blijft 2 jaar lang bij je en is niet zon goedkope meidenversierder als zon kermisklant. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een beetje raar bezig, ik ging net de honden uitlaten.. en toen kwam hij naar me toe gelopen ennuh.. toen hebbben we even gepraat enzow.
Maare op een gegeven moment had ie allemaal praatjes enzow, en zat ie aan me! Toen belde erop een gegeven moment zo'n wijf van 'm, en die kreeg ik op een gegeven moment aan de telefoon vannuh.. als je aan hem zit dan kun je een kist gaan bestellen.. najah toen heb ik gezegt ik zit niet aan hem, hij zit aan mij.. najah toen opgehangen. Zat ie allemaal mooie praatjes te vertellen enzow.. beetje oversext ![]() En z'n vrienden vroegen steeds of ik nog maagd was.. ik zeg wat denkje zelf kheb 2 jaar een vriend.. ![]() Kheb nu z'n msn en ik zie wel wat ik er verder mee doe.. Thanx anyway.. -XxX-
|
Ik denk niet dat die jongen serieus is... denk dat je voor hem gewoon een meisje bent waar hij eventueel mee zou zoenen..
Maar als jij al 2 jaar een vriend hebt, die je niet kwijt wilt, dan zou ik deze jongen lekker links laten liggen en niks dollen..
|
Ik heb nog eens even de hele topic doorgelezen, maar waar ben jij nou eigenlijk mee bezig..
Je hebt nu zelf ook wel in de gaten dat hij niet te vertrouwen is en je weet nog niet wat je ermee aan moet?? Je hebt 2 jaar een vriend, wat zou je dan liggen mieren met zo'n jongen van de kermis?? En zeker als je nog gezellige meiden aan de telefoon krijgt die je maar eventjes bedreigen.. PLEASE.. ![]()
||
Citaat:
Het is dat ze zelf al met dr naam probeert duidelijk te maken dat ze blond is.... O ja en Legaly-Blondje, die mensen houden je allemaal voor de gek. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
is een vertrouwenspersoon te vertrouwen? loves.lieke | 8 | 23-06-2012 10:00 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |